Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Virtual Revolution!! Η Κυβέρνηση..

-Επιτέλους, ήρθες, βρε Περσεφόνη. Τέτοια καθυστέρηση εσύ και τα μισθά των εργαζομένων.

-Τι να σου κάνω, Λυσίππη μου; Φαγώθηκε ο Τέλης να στρώσουμε. Και ξέρεις πως όταν θέλει κάτι ο Τέλης, σε σταυρώνει. Τι ήταν, όμως, αυτό που δεν μπορούσε να περιμένει;

-Κάτσε να ψήσω καφέ, να σου πω. Μην τυχόν και πεις τίποτα στην Μαριλού, ε; Θα φτάσει μέχρι την Χίο η χάρη μου, και θα λένε ότι τα 'χασε η βαριόμοιρη η Λυσίππη.

-Αφού ξέρεις πως είμαι τάφος!

-Τάφος τάφος, αλλά ούτε ο τάφος κανενός Αγίου να ήσανε, βοήθειά μας, τόσο πολυσύχναστος που είσαι.

-Άει χάσου, μυρμηγκάκι.

-Άντε, έτοιμος ο καφές! Και τι καφές, ε; Δες καϊμάκι... ούλο έκλεισε, ούτε μία τρούπα. Και τώρα το στόμα σου θα το απασχολείς τρώγοντας τα κουλουράκια και πίνοντας τον καφέ. Δεν θα με διακόψεις! Και τ' αφτιά σου τεντωμένα, ν' ακούσεις τα παθήματά μου.

Που λες, όλα ξεκίνησαν στις 23 του αλλουνού του μήνα... του Οκτωβρίου. Είχα βγει βόλτα -μα είχε τόσο υπέροχο καιρό, τόσο!- κι είχα βάλει και το καινούριο μου το φόρεμα. Τι ωραίο μωρέ. Μπεζάκι, με καφετιά διακοσμητικά κουμπάκια κι ακανόνιστο τελείωμα. Τι έλεγα; Α, ναι. Δεν είχα προλάβει να ξεμακρύνω καλά - καλά, και σταματάει ένα αυτοκίνητο μπροστά μου και κατεβαίνουν τρεις και με μπάζουν κακήν κακώς μέσα, φορώντας μου μια χαρτοσακούλα. Μα χαρτοσακούλα; Καθόλου ντιστενγκέ! Άσε που κόντεψα να πάθω ασφυξία και ν' αφήσω εκεί μέσα τα κοκαλάκια μου. Και στροφή;; Στροφήηηη;; Ίλιγγος κόντεψε να μου 'ρθει. 

Με τα πολλά φτάσαμε, και με πήγαν σε κάτι σαν αποθηκάκι. Τρώγλη, Περσεφόνη μου. Δεν είχα πού να κάτσω. Όλα σκονισμένα και μες στη βρόμα. Μαγαρίστηκε και το καινούριο μου φορεματάκι. 

Θα πέρασε καμιά ώρα, ώσπου άρχισαν να έρχονται διάφοροι και να μου αφήνουν κάτι χαρτοφυλάκια, λέγοντάς μου να αναλάβω κάτι θέσεις... υπουργιλίκια, υφιπουργιλίκια... τέτοια. Τι καλοί μου, τι χρυσοί μου! Τι δεν θέλω, τι θα τα πάρεις! Πρώτος ήρθε ο Ανταίος, με ταμπελάκι "Υπουργείο Εθνικής Άμυνας". Μετά η Κική, που μ' έβαλε στο "Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας", κι ήρθε και συμφώνησε μ' αυτή της την απόφαση η Joan Petra. Στο καπάκι έρχεται κι η Mairi Grasia, για να με τοποθετήσει στο "Υπουργείο Εξωτερικών". Κατόπιν, η me (maria) με την απόφασή της για "Υπουργό Επικρατείας". Ώσπου δεν άντεξα άλλο και φώναξα: ΜΠΑΣΤΑ! Τόξο θα γίνω για να τα προλάβω όλα; Χταπόδι είμαι; Ο Τιραμόλας είμαι; Τι είμαι, τέλος πάντων; 

Ε, περνάει κάνα δίωρο (μ' αφήσανε να πάρω καμιά ανάσα, γιατί είδαν που άστραψε το μάτι μου σαν κρύσταλλο Βοημίας) κι έρχεται ο Ανταίος μαζί με την Αριστέα, και μου δίνουν νέο φάκελο, αδειανό, για να φτιάξω δικό μου σχήμα και να τον γιομίσω.



Κλείνει η πόρτα, φεύγουν... και δεν χάνω χρόνο η τραβάτε-με-κι-ας-κλαίω.

Βουαλά... 

Πρωθυπουργός: Ανταίος
Αντιπρόεδρος: Αριστέα

Υπουργείο Εξωτερικών
Υπουργός: Αγριμιώ
Υφυπουργός: Alex Dm

Υπουργείο Οικονομικών
Υπουργός: Ο Εξερευνητής
Υφυπουργός: Eleftheria S.

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Υπουργός: ant aftou
Υφυπουργός: Birdy

Υπουργείο Εσωτερικών  
Υπουργός: Marina D Queen
Αναπληρωτής Υπουργός: Love addict

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
Υπουργός: ΜΑΡΙΑ Π.
Αναπληρωτής Υπουργός: Hengeo
Υφυπουργός: Siren girl

Υπουργείο Ανάπτυξης και  Ανταγωνιστικότητας  
Υπουργός: Selcouth
Υφυπουργός: confusedmind
 Υφυπουργός: GeorgeG

Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργός: η τάδε
Υφυπουργός: Mayumi

Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας  και Κλιματικής Αλλαγής
Υπουργός: me (maria)
Αναπληρωτής Υπουργός: Μαρία Νι

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργός: ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ...!
Υφυπουργός:  Sideras
Υφυπουργός: Μαρία Π.

Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
Υπουργός: Λιακάδα
Υφυπουργός:
Levina
Υφυπουργός  Αθλητισμού: ΕΚΦΡΑΣΟΥ

Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας
Υπουργός: Koueen
Υφυπουργός: meli kanella

Υπουργείο Υγείας  
Υπουργός: Katerina Verigka
Υφυπουργός: Georgia
 Υφυπουργός: xristin

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Υπουργός: Mairi Grasia
Αναπληρωτής Υπουργός: Eva

Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Υπουργός: paloma
Υφυπουργός: vailie

Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη
Υπουργός: Φλώρα
Υφυπουργός: nikol

Υπουργείο Τουρισμού
Υπουργός: Πιγκουίνος
Υφυπουργός: Pink Angel

Υπουργείο Ναυτιλίας
Υπουργός: Αλς

Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης
 Υπουργός: Nalia

Υπουργός Επικρατείας: Joan Petra
 

Υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης: το φονικό κουνέλι
Αναπληρωτής: giwta ar

Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: agriomeli

Επόμενος ανασχηματισμός από: paloma, nikol, Love addict.



  -Καλά, όλα αυτά γίναν στον ύπνο ή στον ξύπνιο σου, βρε Λυσίππη;;;

44 σχόλια:

  1. χαχαχαχα στον αθλητισμο εμενα; τωρα σωθηκαμε! ολοι μερα αραχτοι με πιτογυρο στο καναπε! χαχαχαχα

    οχι ενταξει θα λαβω δραση και θα κανω συνεχεια μαραθωνοδρομους! χαχαχα

    να σαι καλα κοριτσακι μου! ευχαριστω για τη θεση! θα τη τιμησω πρωτα για μενα! τηην εχω αναγκη αλλωστε! χαχαχα

    καλο μηνα κορτσαρα μου! φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!! Ε μα δεν ήξερα λες;; Μελετημένο το έγκλημα. Τώρα θα μάθεις τι πάει να πει ισορροπημένη διατροφή: από ένα πιτόγυρο στο κάθε χέρι. :))

      Φιλιά, Κικίτσα μου!!! Καλό σαβ/κο!!

      Διαγραφή
  2. Ήρθε η αντιπρόεδρος γοργά και χαρωπά - μη χάσει!
    Παίρνω το σοβαρό μου ύφος ( το ποιο;) όσο μπορώ γιατί κάτι κρασάκια τα έχω πιει να λέμε την αλήθεια! Ε δεν περίμενα τέτοιες καταστάσεις βραδιάτικα!
    Με τις μπιζάμες είμαι. Να αλλάξω;
    Τι χρώμα έχει το χαρτοφυλάκιο μου;
    Τι κάνει αλήθεια μια αντιπρόεδρος;
    Αύριο μπορώ να πάω το πρωί για το καθιερωμένο μου καφεδάκι με τσι φιλενάδες μου;

    Α ρε φιλενάδα! Όνειρο είσαι! Σου έχω πει ότι σε πάω με 1000;;;;;;;;;;;;
    ματς μουτς!

    ΥΓ: έχεις καρκίνο στο χάρτη σου έχεις πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντήσω σε όλα, φιλενάδα.
      Μη χαζεύεις δεξά κι αριστερά. Πρόσεξέ με, έχω κάνει διατριβή στο θέμα. Μη χάσεις την ευκαιρία να ρουφήξεις την γνώση, που απλώνει το χέρι της γενναιόδωρα προς εσέ.

      Η λύση είναι μία. Κι εξηγούμαι: Μάτια μισόκλειστα, μεθυσμένα, χαμένα. Κορμός γερμένος πίσω, έτοιμος να υγροποιηθεί και να γίνει ένα με τον καναπέ. Ύφος συλλογισμένο, με τη ματιά καρφωμένη σε ένα αφηρημένο σημείο πέρα στο βάθος, σα να τρυπάει τα αντικείμενα, να τα προσπερνάει, να χάνεται και να αγγίζει την απεραντοσύνη. Στιγμή κολλημένη στο ίδιο σημείο, αψηφώντας το επίμονο τικ - τακ του ρολογιού, αφιερωμένη πλήρως στην ακαθόριστη τελετουργία. Η ατάκα έτοιμη, κάτω απ' την γλώσσα, ακανθώδης, που δεν αφήνει περιθώρια αντίδρασης. Δηλητήριο που διατρέχει τον άλλον και τον μουδιάζει. Περιεχόμενο αυτής; "Είμαι στον λαβύρινθο, αναζητώντας τον χαμένο χρόνο. Δεν ευκαιρώ να ασχοληθώ με μηδαμινής αξίας ασχολίες, όπως αυτές του αντιπροέδρου. Κάν' το εσύ, αγάπη μου, μέχρι να βγω απ' τον λαβύρινθο και να σου μεταλαμπαδεύσω τα όσα είδα κι έζησα". Αν δεν πιάσει, το αγριεύεις. Αρχίζεις και πετάς ξεκάρφωτες λέξεις, περιπαθώς, συνοδεύοντας τες με τις κατάλληλες κινήσεις. (το πολύ πολύ να σου βάλουν την ρομπίτσα. Αλλά σιγά μωρέ. Τον στόχο σου θα τον έχεις επιτύχει: θα έχεις απαλλαγεί διαπαντός!)

      Όχι μόνο δεν θα σε νοιάζει τι κάμνει ο αντιπρόεδρος, όχι μόνο θα έχεις άπειρο χρόνο στην διάθεσή σου για σουλάτσα με τσι φιλενάδες σου... όλα θα τα έχεις. Είδες τι ωραία που είναι όλα;

      -Μα φυσικά περτικαλί είναι. Το φυλούσα σα Κέρβερος να μην σ' τον αρπάξει κανένα παιχνιδιάρικο χεράκι. Τααακ το ακινητοποιούσα ακαριαίως.
      -Μα φυσικά έχω Καρκινάκι στον χάρτη μου. Στη Σελήνη μου, βεβαίως βεβαίως.
      -Μα φυσικά σε πάω με χίλια κι εγώ.

      Καλημερούδια, αντιπροεδράρα μου!!

      Διαγραφή
  3. Παρόλο που φοράω ακόμα το λαχανί κοστούμι, από την ορκωμοσία της κυβέρνησης
    της τρελο-Μιράντας, θα εισακούσω την επιθυμία του λαού, και θα αναλάβω τα καθήκοντα με πλήρη ευθύνη και σοβαρότητα...γλου γλου γλου γλου!!!
    Ε...συγνώμη αλλά μου ξέφυγε από την χαρά μου...

    Καταρχάς διακρίνω μια σύγχυση, που μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες για την χώρα!
    Βλέπω δυο Μαρίες.Π , κι επειδή λόγω κάποιας ηλικίας, μπορεί να δώσω εντολή επιστράτευσης στην κυρία που είναι υφυπουργός των Θρησκευμάτων και εντολή για αγιασμό, στην κυρία υπουργό αμύνης, θα τις παρακαλέσω στο υπουργικό, η μια να έρχεται με φόρμα παραλλαγής και η άλλη ντυμένη ως καλόγρια!!

    Κατά τα άλλα θα ήθελα να δηλώσω το εξής:
    Η κυβέρνησή μας, έχει όλα τα φόντα να πετύχει και θα πετύχει,
    με την βοήθεια δε του Θεού, θα αναστήσουμε σίγουρα, την πονεμένη μας πατρίδα!
    Από σας κυρίες και κύριοι υπουργοί και υφυπουργοί, θα ήθελα υπέροχες αναρτήσεις,
    που θα γεμίζουν τις καρδιές και θα δίνουν χαρά!
    Το γέλιο και η αισιοδοξία να μην λείψει στιγμή από τα σχόλιά σας, ώστε ο κάθε απλός πολίτης της μπλογκόσφαιρας, να βρίσκει αναζωογόνηση στην ψυχή του,
    διαβάζοντάς σας!
    Τέλος θα κλείσω λέγοντας και το εξής.........Αυτά!

    Καλό μήνα σε όλους και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς και πώς σε περίμενα, Πρωθυπουργέ μου, για να σου πετάξω το γλου γλου, αλλά είδα ότι το θυμόσουν. αχα αχα (να υποθέσω πως τρίτο "αχα" απαγορεύεται ρητώς, δια να αποφύγουμε την ταμπέλα της ελαφράδας, ε;)

      Δεν θα ξαναπώ για το απαιχτόμετρο, εννοείται.
      Τα σέβη μου!!!

      ΥΓ. Σα να βλέπω μπροστά μου τα πρωτοσέλιδα "Ο πιο trendy πρωθυπουργός που πέρασε ποτέ".

      Διαγραφή
  4. Και πανω που νομισα πως την γλυτωσα
    μου την εφερες στο τελος...καλαααααα......

    Μεριασε Σιμων,παιδι μου....εληξες λεμε!
    Ασε μου μονο την μακρια σου μυτη.

    υγ..θα μου επιτρεψετε,βεβαιως βεβαιως
    να φοραω τα μαυρα και τ'αραχνα μου
    ενω θα κανω αισιοδοξες δηλωσεις...ναι?
    θενκγιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχα αχα (γέλωτας αλά σαβουάρ βιβρ, περικαλώ!!!)
      Είδες τι καλή αράχνη που είμαι; Υφαίνω έναν σχεδόν αόρατο ιστό και παααπ πιάνω το θύμα μου. Ήσουν απρόσεκτη, φιλενάδα. Δεν φταίω εγώ.

      Θα σου το επιτρέψουμε, βεβαίως βεβαίως.

      γιουαρκγουελκαμντιαρ. :))

      Διαγραφή
  5. Ρε παιδιά, "Επικρατείας" τι σημαίνει;; Γιατί εγώ έχω γεννηθεί....Πρωθυπουργός (...) και δεν ξέρω τι κάνουμε τώρα!!! Αχαχα! Τι; Δε χαίρεστε που έχετε πρωθυπουργό (καλά! πρώην!) χιουμορίστα;; Σας φιλώ και καλά ξεμπερδέματα (από μένα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπαιχτη, κουμπάρα. χαχαχα
      Επικρατείς παντού, παιδί μου. Κανείς δεν αντιστέκεται. Γι' αυτό!

      Τι δεν δίνω την σωστή εξήγηση;! Τι λέω μπαρμπουτσαλάκια;!
      Άμε φευγάστε, εμένα αυτή μου αρέσει.

      Φιλιά καλημεριστά, νυν και ες αεί επικρατούσα!! :))

      Διαγραφή
  6. Πού είναι η μάνα μου να δει τιμές και μεγαλεία που παίρνει ο γιος της! Από μικρός ονειρευόμουν αυτή τη θέση!
    Και πού να δεις πόσο ωραίος είμαι με κοστούμι!
    Έχεις εξασφαλίσει τις καλές σχέσεις με τις χώρες του εξωτερικού πάντως. Το Αγριμιώ θα μιλάει, κι εγώ θα κάνω τα γλυκά μάτια στη Μέρκελ :))) Εγγύηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα

      Το καλυτερότερο δίδυμο λέμε!! Με κλειστά μάτια σας έβαλα εκεί!!

      Φιλιά, Άλεξ. Καλό σαβ/κο. :))

      Διαγραφή
    2. Alex Dm.....α! ρε κρυφοψωνάρα κι εσύ!! Το γουστάρεις το υπουργιλίκι ε;; Χαχα! Γλυκά φιλιά χρυσέ μου άνθρωπε!

      Η "Επικρατείας"!, ένεκα η κουμπάρα/Λυσίππη! Αμ, πως;; :))))

      Διαγραφή
    3. Εσύ ο από πάνω... που θες να κάνεις και τα γλυκά μάτια σε άλλη, τι ώρα να σου πετάξω τη γόβα στο κεφάλι??????????????? Χαζέ! :D

      Εγώ πάντως από το υπουργείο μου δεν αλλάζω, είδες? Υπουργός Τουρισμού για 2η φορά και πολύ με αρέσει!!!!! Έχω γεννηθεί βρε παιδί μου γι'αυτή τη θέση, τέλος.... χοχοχο!

      Φιλάκιαααααααααααααααααα πολλά πολλά πολλά και γλυκάααα :* :* :* :*

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχα
      Κοριτσάρα μου, εσύ!!!!!!!
      Η θέση σού ανήκει δικαιωματικά, γράφει τ' όνομά σου λέμε.
      Ξεχνάω εγώ τα μπλουζάκια σου;;; :))

      Φιλώ σε πολύ πολύ!!! <3

      Διαγραφή
    5. @ Pink
      ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!! ΤΕΛΕΙΟ ΣΧΟΛΙΟ!!! ΠΟΣΟ ΓΕΛΑΩ ΡΕ ΣΥ!!!!

      Τα γλυκά μάτια στη Μέρκελ;;; Πολύ γερή κράση έχει αυτό το παλικάρι!!!

      Διαγραφή
    6. Έχω το κεφάλι μου ήσυχο επειδή βρίσκομαι πάλι στο υπουργείο, κι αυτή τη φορά το δεξί μου χέρι είναι αποφασισμένο να παραμείνει στη θέση του μέχρι τελικής πτώσεως! (Βλέπε πέσιμο στη Μέρκελ..) Ως γνωστόν, η Πατρίδα απαιτεί να κάνουμε θυσίες. Μεγάλες θυσίες... Χα χα.

      Φιλιά, τρελόπαιδα!

      Διαγραφή
    7. Αυτά τα λέτε επειδή ζηλεύετε που βρίσκομαι στο καλύτερο υπουργείο! :D
      Δεύτερον, η Μέρκελ μπορεί να'ναι το μαύρο της το χάλι, αλλά είναι γυναίκα, και δεν υπάρχει γυναίκα που να μου αντιστέκεται! :D Μην ξεχνιόμαστε, είμαι ωραίος και μετράω, τέλοοοοος, εδώ ήθελα να καταλήξω! :p

      Διαγραφή
    8. Δεν αντέχεται το ψώνιο σου πια! Βρήκες ευκαιρία να ξεσαλώσεις! Κι εγώ είμαι ένα κουκλάκι ζωγραφιστό, και πολύ έξυπνη, και πολύ γλυκούλα, και προνοητική, και καλόκαρδη, ικανότατη, και ευφυέστατη, και πάρα πολλά ακόμα, αλλά είμαι μετριόφρων ρε συ, δεν το επιδεικνύω! :Ρ

      Διαγραφή
    9. Απόλαυση είστε, σκασμένα!! ♥

      Διαγραφή
  7. Χαχαχα βρε Φιλενάδα! Η Κική αν θυμαμαι καλά μου έδωσε την θέση της Υπουργού στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και τώρα εσύ τη θέση της Υπουργούσ το Υπουργείο Άμυνας, γιατί άραγε; Ευχαριστώ για την τιμή και ελπίζω να μην καβαλίσω καλάμι... τώρα με μια ακόμη θέσησ την Πολιτική!
    Χαχαχα! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αν δεν μπει Σκορπιός σ' αυτές τις θέσεις πώς θα πάμε μπροστά; Μ; (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. χιχι)

      Φιλώ σε!! Καλό μήνα & καλό σαβ/κο!! <3

      Διαγραφή
  8. Χαχα σε τρέλαναν με τόσες θέσεις ε;

    Πάντως εγώ οκ, πέρυσι πήγα στρατό, οπότε κάτι πάει και έρχεται με το υφυπουργός άμυνας χεχε!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η αλήθεια είναι πως με τρέλαναν (μούυυυσι!!). Αλλά τούτη τη στιγμή, την μεγαλειώδη, πολύ την απολαμβάνω. Είναι που κάθεσαι με το καφεδάκι ανά χείρας και λες "αααχ!!" κι αρχινάς τα "δεν-γίνεται-έτσι-γίνεται-ΕΕΕΕΤΣΙ" -πάντα καθήμενη αναπαυτικά. (Με πόσους μώλωπες λες να την βγάλω;; :P)

      Ω, παιχνιδάκι για σένα. Χαίρομαι, χαίρομαι.
      Καλό μήνα, επίσης. Με χαμόγελο!!

      Διαγραφή
  9. Απαπαπαπα μεγαλεια τι λες! Υφυπουργός εθνικης αμυνας εγω ολόκληρη σειρήνα; Απαπαπα θα τους τρελανω εκει μεσα με τα τραγουδια μου σου λεω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. That's my girl. Το 'χεις το spirit, το 'χεις.
      Αρχίζεις και τραγουδάς, μαγεύεις και τους μουδιάζεις όλους. Τι πόλεμοι κι εχθροπραξίες μου λες, δεν θα υπάρχουν αυτά. :))

      Διαγραφή
  10. Είμαι και γω εδώ. Για φαντάσου. Προσέχτε όμως, γιατί το φονικό κουνέλι μόνο διάσπαση ξέρει να φέρνει στους κυβερνητικούς σχηματισμούς. Και αυτό επιθυμεί.

    Χαιρετώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν προκάμαμε να μαζωχτούμε καλά καλά και θα διασπαστούμε;; Μη μου το χαλάς και την έχω καταβρεί (βλ απάντηση στο σχόλιο του Hengeo).

      *κουνάει χέρι* -σε χαιρετάει ντε

      Διαγραφή
  11. Καλά, η Περσεφόνη για καφέ ήρθε, τι άκουσε η καημένη;
    Κι εσύ τι τράβηξες για να σχατίσεις αυτή την κυβέρνηση! :Ρ

    Χμμμ....αναπληρωτής υφυπουργός Δήμοσιας Ραδιοτηλεόρασης; Τι τιμή!!!! Πάω να την αράξω τώρα στη γραφειάρα μου.. Αν με θέλετε κάτι, μιλήστε με ΤΟΝ γραμματέα μου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μωρέ που δεν ήθελε ν' ακούσει η Περσεφόνη... αφού ψοφάει για κάτι τέτοια.
      Άσε τι τράβηξα για να σας μαζώξω και να σας τακτοποιήσω. Δύο διαλειμματάκια έκανα, και μόλις τέλειωσα και πάτησα δημοσίευση (αφήνοντας ένα λυτρωτικό ααααχ) ήμανε έτοιμη να ζητήξω τριήμερη αναρρωτική (ψοφίμι, παιδί μου!).

      Μπήκες εντελώς στο πνεύμα. χαχαχαχα
      Τα σέβη μου!!!

      Διαγραφή
  12. Ήρθα ασθμαίνοντας από το παλιό μου υπουργείο να αναλάβω το καινούριο που ειναι το ίδιο..και γιατί έκανα τον κόπο να κουνηθώ η δύσμοιρη?,,,τζάμπα θερμίδες έκαψα...
    Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, μα το υπουργείο μένει!!!
    Καλά όλα τα άλλα, αλλά χαρτοσακούλα?....τι να πω....
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω!!! Κι εγώ είπα να μην σε κουράζω με αλλαγές. "Αφού την έμαθε την δουλειά και την κάνει και καλά, μην την κουράζεις αδίκως!" εσκέφθην. Θ' απολυθεί η γραμματεύς που δεν μετέδωσε το μπιλιετάκι εγκαίρως. Ακούς εκεί. Όλη μέρα μ' αυτή τη λίμα στα χέρια και κρούτσου κρούτσου να λιμάρει τα νύχια της. Τώρα θα έχει ποοοολύ χρόνο για κράτσα κρούτσα. Μ.

      Τι να πεις; Έλα ντε. Πάλι καλά που δεν με πέτυχε καμιά κάμερα, να με δω σε καμιά tv να με κράζουν. Χαστούκι θα φάνταζε αυτό το "δεσποινίδα, υπέπεσε σε στιλιστικό ατόπημα". Ούτε να το σκέφτομαι. Μπρρρ.

      Καλό μήνα και σε σένα!!
      Φιλιά... νεραϊδάκι. :))

      Διαγραφή
  13. ωχ είμαι και γω! Γλυκούλα. χαχαχα ναυτιλίας λέει! χαχαχαχα
    Βίρα τις άγκυρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα δεν έβαζα εσένα (κοτζάμου Αλς), τότε ποια θα έβαζα;;; χεχε
      Φιλώ σε!!

      Διαγραφή
  14. Τρέχοντας με τη γόβα στο χέρι ήρθα από την προηγούμενη ορκομωσία και βλέπω άλλο υπουργείο ! Που να κρυφτώ πες μου που? ΚΛωτσοσκούφι έγινα η άμοιρη , δύσμοιρη υπουργός , υφυπουργός και τον ανάποδο καιρό μου !
    Πάω να βάλω το ξερό μου κεφάλι να σκεφτεί κυβέρνηση 24ωρη!!
    Φιλιά στα μούτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου κρύβω πως το πήρα με μια ανάσα, όταν είδα αυτό το "με τη γόβα στο χέρι", αλλά έκαμνα ένα ξαλαφρωτικό φιουφφφ στη συνέχεια, που σκαπούλαρα το καρούμπαλο. Ένεκα η πάσα του ανασχηματισμού, βλέπεις. χοχο

      Φιλιά πολλά, Νικόλ μου!!!

      Διαγραφή
  15. Α! όλα και όλα!! Υπουργός στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, τι τιμή να με κάνεις Υπουργό!
    Πρέπει να κάνω και τις ανάλογες αναζητήσεις μου να δω τι μου ανατέθηκε! Το παραδάκι κάθε πότε θα πέφτει, αυτό είναι που με ενδιαφέρει επί της παρούσης! :))) Χαχαχα

    Έχω και πάσα για αναδιάταξη ε;; Σε ευχαριστώ πολύ, αν και θα αργήσει λίγο η δική μου αναδιάταξη!

    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου Λυσίππη και καλό βραδάκι.. νύχτωσε από τώρα;; Φτου!! και δε στέγνωσε το καλό μου το μπλε ταγιέρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε θέλω!! Άλλωστε κι η αμοιβή δικαίωμα δεν είναι;; Ποιος θα σε κακοχαρακτηρίσει;; αχα αχα

      Όσο για την άλλη... την φιλιππινέζα ντε... θα την κανονίσω και του λόγου της (ένα ταγιέρ δεν μπορεί να κάμνει ζάφτι;;; μα τι κάνει όλη μέρα πχια;;;). Μία η γραμματέας της Μαρίας {me (maria)}, μία η φιλιππινέζα σου... τι ανοργανωσιά είν' αυτή επιτέλους;; Θα πάρω το μαστίγιο μού φαίνεται.

      Φιλιά, Παλομάκι. χεχε

      Διαγραφή
  16. αααα τόσο πολύ με συμπαθείς και με έβαλες να συνεχίσω αυτό το σπουδαίο έργο του Μπουμπούκου;;; χαχαχα τι πανικός με αυτό το παιχνίδι βρε παιδιά! Ελάτε.. πείτε την αλήθεια ήταν ο κρυφός σας πόθος! Βλέπω παντού οργιάζετε!! :)

    Λοιπόν πείτε από που θέλετε να ξεκινήσουμε..ακούω προτάσεις! Τι έτσι απλά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα
      Α ρε Κάθριν!!!

      Τι; Εμένα κοιτάς τώρα; Τούτη τη φορά βολεύτηκα ωραια ωραία. Αρκούμαι στο να σας κοιτάω που αγγίζετε την τελειότητα. Αγγίχτε την, μανάρια!!

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένο μου Λυσιππάκι,
    Σε ευχαριστώ πολύ που με συμπερίελαβες στην κυβέρνηση σου.Χαρά μου και τιμή μου. Αλήθεια, από καθαρή περιέργεια, γιατί με διάλεξες στο συγκεκριμένο υπουργείο;
    Συγνώμη που δεν σχολιάζω αυτές τις ημέρες.
    Ελπίζω και εύχομαι να επανέλθω δριμύτερη.
    Να περνάς όμορφα γλυκούλα μου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα ήξερα και τις δικαιοδοσίες του... η ασχέτου. :-P
      Απλώς είδα "εσωτερικών" κι εσύ μου ήρθες στο μυαλό.

      Μην ζητάς συγνώμη, κουκλί. Δεν με πειράζει. Μου αρκεί να είσαι καλά και να καλοπερνάς. Σε φιλώ πολύ πολύ, Μεγαλειοτάτη μου. <3

      Διαγραφή
  18. ενδιαφέρουσα κυβέρνηση πάντως...
    αν κρίνω και από την τωρινή με αυτή νομίζω θα τα πάμε καλύτερα..χαχα
    καλώς σε βρήκα lysippe
    όμορφο βράδυ να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο σίγουρο, φίλη μου!! Από αυτούς, χίλιες φορές καλύτεροι θα είμαστε. :P

      Χαρούμενη βδομάδα να 'χεις!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή