Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Ο διαβάτης

Ο διαβάτης

Υπάρχει ένας διαβάτης με χαμηλωμένο το κεφάλι του.
Το ντύσιμό του απλό.
Το περπάτημά του αργό, σχεδόν αέρινο. 

Ένας διαβάτης που αφοπλίζει το πέρασμά του.
Αφήνοντας κάτι το απόκοσμο, όμορφο απόκοσμο.
Αποπνέοντας γαλήνια τρυφερότητα.  

Οι κινήσεις του ξεχειλίζουν γλυκύτητα και κομψότητα. 
Ο λόγος του σκέτη μελωδία.

Μια παρουσία που σε κατακλύζει. 
Σε κάνει να νιώθεις οικεία. 
Σε κάνει να ανοίγεσαι. 

Ένας διαβάτης που ξέρει να παρατηρεί γύρω του. 
Ν' ακούει, ν' αφουγκράζεται. 
Που ξέρει ν' απλώνει το χέρι του -κάτι από βελούδο στο άγγιγμά του.
Να απαλύνει τον πόνο. 
Και να τον αντικαθιστά με όμορφα συναισθήματα. 

Ένας διαβάτης που το όνομά του είναι Αγάπη. 



When I feel alone I reach for you
And you bring me home
When I'm lost at sea I hear your voice
And it carries me

[They say in heaven love comes first]


48 σχόλια:

  1. Κουμπάρα, με έκανες αλοιφή στο τέλος.........
    Γλυκά φιλιά χαρά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ με βαθύ τεμενά!!
      Καλό βράδυ, φιλεναδοκουμπάρα μου!! σμουατς

      Διαγραφή
  2. θα 'θελα τώρα έναν τέτοιον διαβάτη..
    υπέροχο κείμενο.
    μπράβο Λύσιππη :)
    φιλί!*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου.
      Και ποιος δεν θα τον ήθελε εδώ που τα λέμε;!
      Φιλιά πολλά & καλημεριστά.

      Διαγραφή
  3. εύχομαι γλυκό μου κορίτσι, τα μάτια της καρδιάς σου να διακρίνουν το διαβάτη σου όταν διασταυρωθούν οι δρόμοι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα όμως, έχουν υπάρξει και στιγμές, που παρόλο που συναντάς τέτοιους "διαβάτες" απλά τους... προσπερνάς...
    Πολύ όμορφη ανάρτηση, κοριτσάκι μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφέστατα, Γιάννα μου. Είναι εκείνες οι στιγμές, που κατεβάζουμε συνειδητά τα ρολά. Μπορούμε να δούμε; Όχι. Αλλά μέσα στο πρόγραμμα είναι κι αυτό. Τι να κάνουμε;

      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Καλημέρα!!! :D

      Διαγραφή
  5. Τον θέλω! Ένας θεός ξέρει πόσο!
    Υπέροχη Λυσίππη μου, όταν δεν κάνεις να λιώνω στα γέλια με κάνεις να λιώνω από συγκίνηση!
    Να'σαι καλά αγαπούλα μου!
    Φιλάκια!
    Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτιμα, καρκινούδια. Έχετε έναν δικό σας τρόπο να προσεγγίζετε, να αγγίζετε και να γλυκαίνετε.

      Διαγραφή
  6. Mακάρι στη ζωή να υπήρχαν πολλοί τέτοιοι διαβάτες... κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ανοίγαμε λίγο την ψυχή μας να τον υποδεχτούμε, τότε θα τον βλέπαμε συχνότερα, Φλώρα μου.

      Σε φιλώ πολύ!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο!
    Η Αγάπη έχει ποικίλες μορφές και είναι το κλειδί για όλες τις κλειστές πόρτες!
    Καλό βράδυ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλεις να κόψω τις εφλέβες μου τώρα στα γεράματα?Πες μου θέλεις?
    Πολλή όμορφη παρομοίωση,γιατί έτσι όπως τα λες είναι φίλη μου,η αγάπη είναι διαβάτης,διαβαίνει πρώτα από τον νου και ύστερα από την ψυχή και σε κάποιες περιπτώσεις εγκαθίσταται μόνιμα.Να μην σου πω ότι το αγοράζει κιόλας το οικοπεδάκι!
    Γλυκά φιλιά πρωινιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι η αφοπλιστική απάντηση: Όχι, γιατί μόλις σφουγγάρισα κι έκανα παρκέ. Δε με λυπάσαι;;;

      χαχαχα
      Σε πειράζω. Τα χιουμορτζίδικα παιδιά είναι ζωή, κι εδώ έχουν ασυλία.

      Ωραία αυτή η μονιμοποίηση θρονιάσματος. Σα το καλό κρασί, που όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο γευστικό γίνεται -αρκεί, βέβαια, να το φροντίζουμε κιόλα, κι όχι να το αφήσουμε στην αποθήκη των δεδομένων.

      Καλημερούδια, καρντασίνα μου, και σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο.

      Διαγραφή
  9. Τον έχω συναντήσει μερικές φορές και μπορώ να πω πως τον περιγράφεις χωρίς υπερβολές...πολλά φιλιά...καλή σου μέρα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ και για τα δύο.
      Και σου εύχομαι να έχεις πολλές όμορφες συναντήσεις, οι οποίες να μένουν και να διαρκούν. Φιλάκια, καλή μου Ωραιοζήλη!!!

      Διαγραφή
  10. οοοο τι τελειο!!!
    ειδικα το τελος του!!!
    ενας απροσωπος μα προσωποιημενος διαβατης!
    τελειο κοπελα μου!
    συγχαρητηρια!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απρόσωπος, όντως. Μα ξέρεις πότε προσωποποιείται, ε; Τη στιγμή που φωλιάζει μέσα μας και οικειοποιείται το δικό μας πρόσωπο.

      Σ' ευχαριστώ & σε φιλώ, Κικίτσα μου!!
      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  11. Αχ αυτός ο διαβάτης.. Όμορφο κείμενο!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με επιθετο "Αναγκη"

    εκτος εαν....
    σου αρεσει η ανωνυμια του "πληθους" !

    Καλησπερολουλουδογερμενοαπ'τη"βροχη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι μ' αρέσει πιότερο, μελισσάκι; Η στιγμή που παύει η θέληση για "ανωνυμία", επειδή έχει καταλάβει την θέση της η "Ανάγκη". :)))

      Καλημεραμεχαδιισιωματος.

      Διαγραφή
  13. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρία Έλενα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτόν τον διαβάτη !! Αρκεί να τον ξεχωρίσεις στο πλήθος και να μην τον προσπεράσεις. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ευχηθούμε (και ας πιούμε, βεβαίως βεβαίως!) στο καλό κι άγιο timing. Μόνο αυτό μπορεί να μας σώσει. :))

      Διαγραφή
    2. *όπου timing = η στιγμή που μπορούμε κι είμαστε ικανοί να ανοίξουμε τις αγκάλες μας στον περιβόητο διαβάτη, γιατί δεν είμαστε πάντοτε σε θέση

      Διαγραφή
  15. Η πολυπόθητη αυτή αγάπη. Κάποιοι τη μπερδεύουν με το πάθος και τον έρωτα. Άλλοι ξεχνούν πως υπάρχουν πολλών ειδών αγάπες.

    Εύχομαι να τη νιώθεις καθημερινά σε όλες τής της μορφές.
    Φιλιά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που εστίασες εκεί που εστίασα.
      Και θα συμφωνήσω πως άλλο πράγμα ο Έρωτας κι άλλο πράγμα η Αγάπη. Διαχωρίζονται στον νου μου. Ο μεν καταβροχθίζει αχόρταγα, ζώντας στην ένταση, ενώ η δε είναι μια ήρεμη δύναμη. Γαλήνια, σταθερότερη και βαθύτερη. Στο μόνο που θα θέσω ερωτηματικό είναι στο "πολλών ειδών αγάπες". Δεν ξέρω αν υπάρχουν πολλών ειδών. Μία την νιώθω (αφού τα στοιχεία που την αποτελούν είναι κοινά), η οποία μπορεί να προσαρμόζεται στον καθένα και, ανάλογα τις περιστάσεις και τις συνισταμένες, να εμφανίζει διαφορετικές πτυχές της.

      Αντεύχομαι εκ βαθέων, και σ' ευχαριστώ για το εύστοχο σχόλιο. :)))

      Διαγραφή
  16. Όμορφη η λέξη διαβάτης για την "Αγάπη"!! :) Υπέροχο αυτό που έγραψες γλυκύτατη Λυσίππη μου! Το διαβάσω και το απολαμβάνω!!
    Εύχομαι καθημερινά να νιώθεις αυτό τον διαβάτη!
    Πολλά γλυκά φιλιά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλοι να τον νιώθουμε λίγο παραπάνω, γιατί είναι βάλσαμο.
      Σ' ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια, Παλομίτσα μου.
      Πάντα με κάνεις να χαμογελώ.

      Διαγραφή
  17. Αχ αυτός ο διαβάτης...............
    Μακάρι να τον συναντάμε όλοι καθημερινά στο δρόμο μας! Δύσκολο, αλλά μακάρι να γινόταν! :)))
    Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου....
    Καλό σαββατοκύριακο! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξεκλειδωθούμε πρέπει, όμως. Γιατί οι δειλές κι οι καχύποπτες ψυχές, δεν μπορούν να τον υποδεχτούν και να τον νιώσουν μέχρι τα μύχια τους.

      Φιλιά, χαρά μου!! <3

      Διαγραφή
  18. Ένας διαβάτης που μόνο η καρδιά τον βλέπει...
    Τόσο όμορφο!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έθεσες πολύ όμορφα, Μαρία μου.
      Έτσι είναι, ορατός μόνο στην καρδιά.

      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ.
      Καλημέρα!! :))

      Διαγραφή
  19. Είσαι απίθανη! Μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις!
    Και το τραγούδι που επέλεξες για το όμορφο κείμενό σου πολύ ωραίο..
    Επίσης...επικροτώ το σχόλιό σου στην γλυκιά μας pink angel! Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό Κατερινάκι!! :))
      Σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου, και σου στέλνω το τεραστιότερο φιλί και την πιο ζεστή αγκαλιά.

      Διαγραφή
  20. Είναι και αυτοί οι διαβάτες - σαν αυτό εδώ που μας μιλάς- που περιμένεις καρτερικά τα βήματα του στο μονοπάτι της ζωής σου, όχι απαραίτητα για να γνωρίσεις την ευτυχία (αυτό δεν το ξέρει ποτέ κανείς), μα για να ζήσεις αυτό το διαφορετικό, το ιδιαίτερο, για όσο μπορεί να μείνει στο δρόμο σου!
    Εύχομαι οι σκέψεις σου να είναι Λυσιππάκι μου αγαπημένο πάντα τόσο μοναδικές και τρυφερές!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ιδιαίτερη, πάντα τόσο γλυκιά. Σ' ευχαριστώ, Μαρινάκι μου. Κι εγώ εύχομαι πάντα να συναντάς τέτοιους διαβάτες, και να έχει διάρκεια η παρουσία τους, κάνοντάς σε να ζεις πράγματα που δεν είχες ξαναζήσει μέχρι τώρα.

      Διαγραφή
  21. εύχομαι όταν περάσει από μπροστά μας αυτός ο διαβάτης,στον καθένα ξεχωριστά,να έχει τον τρόπο να τον διακρίνει...
    πολύ τρυφερό...
    καλώς σε βρήκα,γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, φίλη μου, μακάρι. Σ' ευχαριστώ για το όμορφο και ουσιαστικό σχόλιό σου. Καλώς βρεθήκαμε!! :))

      Διαγραφή
  22. Μακάρι ο διαβάτης αυτός να μπορούσε να μετατραπεί σε συνοδοιπόρο, τελικά..Τότε νομίζω πως θα έπαιρνε το όνομα "Ευτυχία".
    Υπέροχη η ανάρτησή σου, μας ταξίδεψες μοναδικά. Σου εύχομαι το πιο όμορφο βραδάκι :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις, αυτός ο διαβάτης έχει το εξής ίδιον. Είναι άυλος, απρόσωπος. Του αρέσει να φωλιάζει μέσα στον καθένα, αρκεί να του δοθεί χώρος. Να γίνει κομμάτι του "ξενιστή", να οικειοποιηθεί την μορφή του. Μια παρουσία αγνή, άδολη... που έχει όλα τα φόντα να είναι εσαεί συνοδοιπόρος, αλλά καταλήγει με μια θηλιά στον λαιμό, που όλο την σφίγγει και την σφίγγει. Μια θηλιά εγωιστική, κτητική, περιοριστική κλπ. Δεν αντέχει, τρομάζει. Ποιος έχει το φταίξιμο; Ρητορικό, φυσικά, το ερώτημα... κι άκρως απογοητευτικό.

      Σ' ευχαριστώ για το πέρασμα και τα καλά σου λόγια, φίλη μου.
      Καλώς βρεθήκαμε. :))

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφο.
    Πόσο μου αρέσει να σε διαβάζω, πόσο χαίρομαι που κάθε φορά είσαι όλο και καλύτερη!...

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μειλίχιο κορίτσι μου εσύ. Τα λόγια σου πάντοτε αποτελούν κίνητρο στο να εξελίσσομαι. Και σ' ευχαριστώ τόσο πολύ γι' αυτό.

      -Τα αισθήματα είναι αμοιβαία, και το ξέρεις. Είσαι απ' τα άτομα που θαυμάζω, απολαμβάνω και χαίρομαι να επισκέπτομαι κάθε φορά.

      Διαγραφή