Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Men's Top 10 down




Κόκκινο ~ Λιακάδα    Πορτοκαλί ~ Αριστέα    Μπλε ~ η αφεντομουτσουνάρα μου 



-It's raining men! Hallelujah! - It's raining men! Amen! I'm gonna go out to run and let myself get Absolutely soaking wet!

-Θα σκάσεις πχια, κοπέλα μου;; Μας πήρες τ' αφτιά με την αγριογκαρίδα σου. Γλώσσα δεν έβαλες μέσα απ' την ώρα που ξύπνησες! Με τέτοια γλώσσα - πολυβόλο μου θες και βροχή τους men.

-Με στεντόρεια φωνή: It's raining men! Hallelujah! It's raining men! Every Specimen! Άμπρα κατάααμπρα γι’ αυτό τον άααντρα σκίζω τα μαύρα που φορώωω άαααμπρα κατάμπρα φωωωτιά και λάααβρα τα μάτια π’ αγαπώωωω. Ω, τι μου ήρθε της αρχαιοκάπηλης τώωωρα;; Πωωω!! Τ’ αγόρι μου τ’ αγόρι μου τ’ αγόρι μου γλυκό και τραγανό σαν καραμέεελα και πόζες όταν παίρνει άντρα ώριμου τ’ αγόρι μου είναι μούρλια είναι τρέεεελα. Άτσα μου ρεπερτόριο που το 'χω. Ξέρω να με διασκεδάζω. Μπράβο μου, όχι μπράβο μου

Τον αυτοθαυμασμό της διέκοψαν κάτι άξαφνα βογκολογήματα...

-Μπα; Δεήσατε να ξυπνήσετε, υπναρούδες; Άντε και μ' έχει φάει η αγωνία κι ο φόβος τόσην ώρα.

-Ποια αγωνία και ποιον φόβο μας τσαμπουνάς; Εσύ έχεις στήσει ολόκληρο πανηγύρι εδώ. Κελαηδάς σαν καρδερινοκάναρο. Η αγριογκαρίδα σου μέχρι το Καϊμακτσαλάν θ' ακούστηκε. Έτσι φοβάται ο κόσμος; 

-Καταρχάς, με πληγώνεις που συμφωνείς με τον καρακάξο. Εγώ αγριογκαρίζω; Η φωνή μου είναι γάργαρη κι απαλή σαν μπαμπάκι. Και φταίω εγώ που έχω τον ρυθμό μέσα μου δηλαδή; Που είμαι ένα κινούμενο jukebox; Να, αν μου ρίξεις δίφραγκο στο στόμα, μπορείς να κάμεις και παραγγελιά. Άσε που έβαλα τα δυνατά μου, μπας κι έχουν κάνα κονέ και χωθώ κι εγώ στην showbiz. Έχω σκεφτεί και με τι όνομα θα βγω στα φώτα της δημοσιότητας. Lysipponna! Καλόοοο;;;

-Την είδες και Lysipponna εσύ! Από νωρίς στα βάσανα της κορυφής και της διατήρησης της επιτυχίας. Βάι βάι. Πού έμπλεξα, Χριστέ μου, με δαύτην. Άσε τις βλακείς, να δούμε τι θα κάνουμε. Άσε τα τραλαλό τραλαλί και συντονίσου στην πραγματικότητα. 

-Μάιστα! Θα τ' ακούσω κιόλας από πάνω. Εσείς δεν ήσασταν που μου θέλατε βεγγέρες κι εξομολογήσεις;; Παρασύρετε και μένα τ' αθώο *βλεφαροπετάρισμα*. Ορίστε τα καζάντια μας. Μας απαγαγάνε οι άντρηδες και το μέλλον μας ζωγραφίζεται αβέβαιο στον καμβά της ζωής.

-Άσε τα ποιητικορομαντικοβαθυστόχαστα, δεν σ' ακούνε! Σ' εμάς μιλάς!

-Κι έλα που δεν ήθελες, δεσποινίς Τραβάτε Με Κι Ας Κλαίω. Εδώ το είχες πάρει μονότερμα. Αυτό δεν ήταν συζήτηση και διάλογος, ήταν μονόλογος.

-Lysipponna;; Για στήσε αφτάκι ν' ακούσεις την γάργαρη κι απαλή, σαν μπαμπάκι, φωνούλα σου. Σε ηχογραφήσανε κιόλας. Να και τα πειστήρια. Αλί μας και τρισαλί μας!

"1. Οι άντρες - νεάντερταλ δεν έχουν θέση δίπλα μου, ας ξαναγυρίσουν στις σπηλιές τους (ατάκα πεσίματος(?), την οποία είχα την τύχη να ακούσω: αν μου πέσει, θα μου την σηκώσεις;;). Θέλω ευγένεια, τρόπους και σεβασμό, θέλω αυθεντικότητα κι ευθύτητα, θέλω ευγενή αισθήματα. Αξίες αδιαπραγμάτευτες για μένα. 2. Είναι ξενερωτικό να βλέπω ξυρισμένα πόδια. Και πόσο μάλλον δε όταν βάζεις και βραχιόλι ποδιού (έζησα να το δω κι αυτό, ω ναι!). 3. Θέλω ωραίο και περιποιημένο ντυσιματάκι, όχι λέτσικο. 4. Δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά βρες τρόπο να με κάνεις να σε θαυμάσω. 5. Αν λιγώνεις εύκολα, δεν είμαστε γεννημένοι ο ένας για τον άλλον. 6. Να 'χεις ενδιαφέροντα. Να ξέρεις πράγματα. Θέλω να μαθαίνω από σένα. 7. Στην παθολογική ζήλια, στον έλεγχο και στην καταπίεση έχω αλλεργία και μηδενικές αντοχές. 8. Να ξέρεις πώς θα φερθείς στην κάθε στιγμή. Άρα, θα πρέπει να έχεις ωριμότητα, κρίση κι αντίληψη. 9. Θέλω να είμαι η βασίλισσά σου. Να έχω την προσοχή, το νοιάξιμο και την φροντίδα σου. Δεν θέλω αδιαφορία, δεν θέλω φαλλοκρατία, δεν μπορώ να είσαι παρτάκιας. 10. Δεν μπορώ τους τσιγκούνηδες -ούτε αυτούς που ξοδεύουν αβέρτα κουβέρτα."

-Ωραία τα είπα, πανάθεμά με!

Είκοσι δάχτυλα σε ανάταση, ακολουθούμενα από γέλια, για απάντηση.

-Ρικ, για πήγαινε να τις φέρεις, να δούμε τι θα τις κάνουμε!


%%------------------------------------%%
 

Αυτές ήταν, λοιπόν, οι δικές μου εξομολογήσεις στο Men's Top 10 down, στο οποίο προσκλήθηκα απ' την Γκοφρετίνα Λιακάδα (που το δημιούργησε!) και την αγαπημένη Αριστέα
:))

Αν περιμένατε νορμάλ ανάρτηση από μένα, πολύ κακώς την περιμένατε!
Μ.



Kανόνες:
- Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν κάποιος άντρας έκανε δε θα τον βάζαμε ποτέ στη ζωή μας.
- Καλούμε 10 φίλες να μολογήσουν το δικό τους Τop 10  Down (thumbs down).
- Μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του
- Aναφέρουμε ποιος μας έδωσε πάσα.

Αν επιζήσω θέλω βεγγέρα κι εξομολογήσεις με τις -που είδα ότι δεν το έχουν λάβει:


*αν θέτε, αν δεν θέτε δεν θα σας απαγάγω κιόλας :))

49 σχόλια:

  1. Άμα βρεις τέτοιον άντρα κουμπάρα μου.....(εμένα να με χ@σεις με το συμπάθειο)...εγώ κουμπάρα!!! Αχαχαχα!! Αφού επέστρεψες, έλα κι από κει να δεις τα δικά μου τα καμώμωτα!! :)))) Φιλάκι κουμπαράκι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, κι άμα συνέχιζα γιόμιζα τόμο ολόκληρο. Κατάλαβα, κατάλαβα. Στο ξυλουργείο αύριο το πρωί, καρφάκια, σφυράκι και βουρρρ να ετοιμάσω το ράφι μου -γιατί μέχρι και στο ράφι μου έχω απαιτήσεις! χαχαχα

      ΥΓ1. Ελπίζω μόνο να μην μου έρθει κάνα βέλος απ' το πουθενά και φάω κατρακύλα. Οπότε σίγουρα εσύ θα 'σαι η κουμπάρα, και σου δίνω και την άδεια να μου βαράς χαστούκια, για να συνέλθω.
      ΥΓ2. Θα περάσω οσονούπω, γιατί σε παραμέλησα αρκετά αυτές τις μέρες κι έχω χάσει κάμποσα.

      Διαγραφή
  2. Eδώ καρμπον(αριστή) Λιακάδα όβερ!
    Εχω πέσει λέμε και χτυπιέμαι ....!
    Ταρατατζουμ, τζουμ, τζουμ και το "it's raining men" να ακούγεται στο background. Δώσε lysiponna! Δώσε!
    Στα deck ανεβαίνει η γκοφρετίνα Λιακάδα και ξαναβάζει abrakatabra για εμπέδωση επίκλεισης μπας και εμφανιστεί τίποτε της προκοπής στις ζωές μας.
    Το top10 σου μια χαρά... είχες δίκιο που με είπες καρμπον(αριστή) φιλενάδα!
    Φιλάκια πολλα... και μια ευχή για τους "κακούς": Να φύγουνε να πάνε αλλού!


    Υ.γ. με πορτοκαλί τζάκι, κουρτίνες και μαξιλάρια στον καφέ καναπέ μου μάλλον εγώ είμαι πορτοκαλί :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα
      Η μία κόβει κι η άλλη ράβει.
      Αλλιώς δεν θα υπήρχε και "πακέτο", σωστά; ;)

      ΥΓ. Καρμποναριστή μου, αυτή η λεπτή κόκκινη γραμμή κι ο θανατηφόρος σέξι αισθησιασμός σου, δεν μπορεί παρά να σε αφήκει στο κόκκινο του πάθους. Και το αριστάκι με το πορτοκαλί του, να 'χει να χαίρεται κι αυτό.

      (Με τελείωσες μ' αυτό το πορτοκαλί και καφέ, αχ!!)

      Διαγραφή
    2. Oυδείς ψόγος!
      Αλλωστε το πορτοκαλί είναι αγαπημένο στο χωρο μου αλλά στα ρούχα μου... δεν υπάρχει, κομμάτι στην καρνταρόμπα μου που να μην το έχω και στο κόκκινο... ;)

      Διαγραφή
    3. Όλα τα ξέρω, πανάθεμά με!!
      Και μη ξανασηκώσεις δάχτυλα, ε; :P

      For you...

      http://webneel.com/wallpaper/sites/default/files/images/04-2013/butterfly-on-orange-flower-wallpaper.jpg

      Διαγραφή
  3. μου άρεσε ο τρόπος παρουσίασης σου που έβαλες και την Λιακάδα και την Αριστέα..μια χαρά σε βρίσκω με τα 10 σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Δελφινάκι μου. Έτσι στα ξεκούδουνα μου 'ρθε, και χάρηκα πολύ. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ. Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  4. Μ' αρέσει που με έχεις πρώτη πρώτη χαχαχαχα
    Ο πρόλογος του post απλώς δεν υπήρχε. Απλώς δεν υπήρχε. Είσαι τιτανομέγιστη.
    Λυσιππάκι μου αγαπημένο μέσα στην εβδομάδα, την Τετάρτη το πιθανότερο θα σου έχω έτοιμο το top down, για να με καμαρώσεις. Ενημερώνω για το χρονικό περιθώριο για να μπορέσει κάθε ανασφαλές αρσενικό που μιλά ελληνικά ή έχει πρόσβαση στο google translate και έχει σκοπό να διαβάσει το post να κάνει ήδη μια επίσκεψη στον ψυχολόγο του και να μην έχω τύψεις.
    Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση κοριτσάκι μου, να 'σαι καλά!!!!
    Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε, πού αλλού θα σ' είχα;;; Οι αδυναμίες πάντα στην κορ'φή μπαίνουν, και καμαρώνουν από 'κει ψηλά. :))

      χαχαχαχαχα
      Είσαι θεά. ΤΕΛΟΣ! Σε λατρεύω λέμε!!

      Μπόνα νότε, φφφανταστική Βασίλισσα! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλά για μία ακόμη φορά διαπιστώνω πόσο "φοβερό 'ατομο" είσαι βρε συ!
    Γέλασα με την τρέλα σου και τα ωραία σου!
    Πολύ ωραία τα είπες!
    Μόλις ανέβασα και το δικό μου Top, μόνο που είναι πιο large σε λέξεις!
    Φιλιάάάάά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που, μέσα στο κεφάλι μου, όλα είναι πιο ενδιαφέροντα, κι αφήνω την μούρλια μου λεύτερη. Δεν ξέρω αν είμαι φοβερό άτομο ή αν έχω χιούμορ (άλλωστε, είναι τόσο ρευστές έννοιες), αλλά σίγουρα ξέρω πως χαζοχαίρομαι όταν περιτριγυρίζομαι από συμβατά φιλαράκια. Και μόνο μ' αυτό μου χάρισες ένα τεράστιο χαμόγελο, και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Έρχομαι και στην δική σου βεγγέρα, να δω τις εξομολογήσεις σου, κι ελπίζω να σε βρω εκεί, ειδάλλως.... ουπς... θα την έχεις πατήσει κι εσύ. :P

      Φιλιά πολλά, Σκορπίνα μου!! :)

      Διαγραφή
  6. Αμαζόνα ζωγραφίζεις κιόλα?Γιατί ζωγράφισες σήμερις!!!
    Εμένα πάντως να ξέρεις,με άρεσε η βελούδινη φωνή σου,άσε τις άλλες να λένε!Σε ζηλεύουνε και σε φθονούνε βρε!Και για να 'χουμε καλό ερώτημα ποιες είναι αυτές με τα περίεργα ονόματα Λιακάδα και Αριστέα που τολμούν να κρίνουν έτσι τα ταλέντα?Τις είδαμε και του λόγου τους τι τοπ τεν μας ανέβασαν...
    Μην αφήνεις κανέναν να σε κατεβάσει απ' τ' άλογο...φυσάς λέμεεεε
    Φιλούμπες και τουλούμπες και στις τρεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού ήσουν εσύ, βρε παιδί μου;; Πού ήσουν;; Μα να ακούνε τέτοια θεσπέσια φωνή και τα μάτια τους να γυρίζουν σα φρουτάκια;;;;; Αίσχοζ.

      Κι επειδή η Λυσίππη είναι περιποιητικιά, εννοείται πως πρώτη θα λαμβάνεις τα σιντιά μου (με αφιέρωση, παρακαλώ!) και θα είσαι και μπροστά μπροστά στις συναυλίες μου (και θα 'χεις κι αποστάσεις απ' τους άλλους, γιατί είναι κρίμα να στριμώχνεσαι σα σαρδέλα). Κι άμα λάχει κάνουμε κι ένα εξωφυλλάκι παρεϊτσα.

      Κρατάω τις τουλούμπες, τους χαρίζω τις φιλούμπες (δεν είμαι πλεονέχτρα εγώ!!!). Ευχαριστώωωωω!!! :)))

      Διαγραφή
  7. Δε με λυπήθηκες την άρρωστη?
    Παίρνω τα μικρόβιά μου παραμάσχαλα και πάω να σκεφτώ(λέμε τώρα)...ελπίζω να μην μου πέσει κανένα εδώ και με κυνηγάς...να σκέφτεσαι πως φταις εσύ που με έκανες να γελάσω και να τα σκορπίσω...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' τη μια τα μικρόβια ολούθε, απ' την άλλη τα φιλιά - βεντούζες... Κανονίσου, ε;; Μη με κάνεις να το χορέψω, μη με κάνεις.

      http://www.youtube.com/watch?v=CGldmWL7CBs

      Φιλιά, αρρωστάκι. Χαίρομαι που σ' έκανα να γελάσεις. :)

      Διαγραφή
  8. Καλά το 1 σου είναι απίστευτο!!!!!!! Ακουσον , τι ήταν αυτό !! Οξω!!!
    Το ξουρισμένο πόδι, χέρι αυτό και απαυτό ,άστα να πάνε!!!
    Ψάξε , ψάξε δεν θα το βρείς!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ μπροστά σ' αυτά τα ζωάδια, οι ξουρισμένοι φαντάζουν Αλέν Ντελόν... και τους παραγράφεται το ατόπημα.

      Φιλιά, Νικόλ μου!!

      Διαγραφή
  9. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε κοριτσακι μου!
    μου αρεσε πολυ ο τροπος που παρουσιασες το παιχνδι!
    εξαιρειτκος!
    τελεια η δεκαδα σου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Κικίτσα μου. Να είσαι καλά.
      Καλή μας βδομάδα. :)

      Διαγραφή
  10. πωπωπω
    μακριά από τσιγκούνηδες,μακριά μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άκου το εξής αμίμητο: αγάπη μου, μην τραβάς το καζανάκι, όταν πηγαίνεις προς νερού σου, να κάνουμε οικονομία. Λιώνω!!! χαχαχαα

      Διαγραφή
  11. Ωωωω σ' ευχαριστώ πολύ και εννοείται πως το παραλαμβάνω και θα δεις τον... δεκάλογο μου αλλά θα καθυστερήσω λίγο γιατί αυτός ο Πλάτωνας πολύ με ταλαιπωρήσει βρε παιδί μου....

    Όσο για τις απαντήσεις σου...τα λόγια είναι περιττα... (το βραχιολάκι στο πόδι το προσπερνάω, μόλις το είδα ανακατεύτηκα!)

    Σε φιλώ! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε ευκαιρείς κι έχεις όρεξη, κορίτσι μου. Προέχει ο Πλάτωνας.
      Εγώ να δεις τι έπαθα. Κι ήταν και πρωί πρωί. Ότι είχα ξυπνήσει, είχα και πρωινό μάθημα... ήρθα κι αποτελειώθηκα. :P

      Φιλούθκια!! :)))

      Διαγραφή
  12. τώρα εγώ αν πω συμφωνώ με όσα είπες και συ; Βασικά νομίζω οι περισσότερες αυτά ζητούν. Λοιπόν θα τα γράψω περιεκτικά εδώ:
    1.χιούμορ,2. αμοιβαίος θαυμασμός, 3.αμοιβαία εκτίμηση και σεβασμός, 4.εμπιστοσύνη και όχι καταπίεση, 5.να είναι βασικά ο καλύτερος φίλος σου και ταυτόχρονα ο άντρας της ζωή σου ούτως ώστε αν δημιουργεί ένα πρόβλημα μεταξύ σας, ο πρώτος άνθρωπος που θα θέλει να το συζητήσει να είναι μαζί σου κ όχι με τους φίλους του, 6.ένα χ-ψ-ω στυλ!, 7. όχι ομορφιά αλλά ΓΟΗΤΕΙΑ (αυτό δεν αποκτιέται είναι εκ φύσεως), 8.μια κάποια τρέλα αλλά και σοβαρότητα όταν πρέπει, 8.όχι τσιγκουνιές όχι περιττά έξοδα, 9. κατανόηση ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνει κπ πράγματα, 10.να δείχνει την αγάπη του και να μη νομίζω πως την θεωρώ δεδομένη.

    ΜΑ ΤΙ ΖΗΤΑΩ ΠΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρητικά όλες τα ίδια λέμε. Και λέω "θεωρητικά", γιατί όλα τα Ορκ είναι ζευγαρωμένα. :P

      -Προσυπογράφω τη λίστα, και σ' ευχαριστώ!! :)

      Διαγραφή
    2. Είμαι στη σχολή. Κάνουμε πρόβα για το συνέδριο. Παρουσιάζει η ομάδα μου. Ξαφνικά, βγαίνω off από τη βαρεμάρα. Ο εκφωνητής με αποκοιμίζει. Ανοίγω το κινητό κι αρχίζω την περιήγηση στο ίντερνετ. Πέφτω πάνω στην ανάρτησή σου. Οι κόρες διαστέλλονται. Το χαμόγελο φθάνει μέχρι τα μάθια. Τελειώνει η ανάρτηση. Ξεροκαταπίνω. Φτου, σκατά! Όχι, περίμενε! Μισό λεπτό, ακολουούν και σχόλια! Εδώ είμαστε.. Τρίβω τα χεράκια μου!

      Κοιτάζω με εμμονή την οθόνη του κινητού μου, έως ότου φθάσω σε αυτό το σχόλιο. "Και λέω θεωρητικά, γιατί όλα τα Ορκ είναι ζευγαρωμένα".. Αρχίζω να γελάω. Ασταμάτητα. Ο εκφωνητής, οι καθηγητές, το προσωπικό κι όσοι είχαν έρθει για πρόβες σταματούν και με κοιτάζουν. Όσο με κοιτάνε, τόσο να φουντώνω εγώ. Και δως του τα χαχανητά, και δως του να κοιτάζω περίεργα την Ελληνο-αυστραλέζα καθηγήτριά μου..

      Η κολλητή μου, δίπλα, έτρωγε σούσι rolls. Κάνουμε διάλειμμα και δουλειά μαζί. Από το πρωί στο πόδι. Με σκουντά απορημένη. Ρωτά τι διάβασα και σκούζω από τα γέλια. Η Ελληνο-Αυστραλέζα καθηγήτριά μου μού επιστρέφει τα περίεργα βλέμματα. "Όλα καλά;", μου κάνει με νοήματα.

      Εκείνη τη στιγμή μεταφράζω το "Όλα τα Ορκ είναι ζευγαρωμένα" κι εξηγώ που αναφέρεται και η Emily δίπλα μου αρχίζει να γελά με τέτοια ένταση που της κάθεται -απ'όλες τις στιγμές- το σούσι στο λαιμό! Κοκκινίζει, κάνει περίεργες κινήσεις με τα χέρια, εγώ και η Catherine από δίπλα προσπαθούμε να βρούμε ένα μπουκαλάκι νερό. Εν τω μεταξύ, έχουμε πεθάνει στα γέλια. Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνό μου και βλέπω στην οθόνη ένα.... Μπιούτιφουλλλλ! Η αδερφή μου. Κάθε φορά που παρεκτρέπομαι μου λέει τη γνωστή ατάκα. Αντί για το όνομά της, έγραψα την ατάκα στο κινητό.. Ε, βλέπω κι αυτό και πέφτω στο πάτωμα. Κυριολεκτικά. Σωριάζομαι στα πόδια της Emily. Η Catherine τώρα να προσπαθεί να συνεφέρει και τις δυο μας. Εγώ και η Emily να δακρύζουμε πλέον από τα γέλια. Οι καθηγητές μας μας κοιτάνε περίεργα..

      Ευτυχώς που ΔΕΝ έγινε την ώρα του συνεδρίου ή της δικής μας της παρουσίασης.. αλλά δεν μπορώ να πω, γυμνάσαμε τους κοιλιακούς μας! Να'σαι καλά, βρε φιλενάδα! Η Αγριμιώ στα καλύτερά της σου λέω! Για άλλη μια φορά κλέψαμε την παράσταση! Χα χα χα

      Φιλιά από Μελβούρνη :)

      Διαγραφή
    3. ♥♥ Με πέθανες μετά λιωσίματος, αγάπη γλυκιά!! ♥♥

      Διαγραφή
  13. Ωραίες οι απαντήσεις... ευχαριστώ που με σκέφτηκες απλά θα αργήσει λιγάκι να απαντηθεί μέχρι να φτιάξω τον υπολογιστή μου γιατί από το κινητό μου είναι λίγο δύσκολο...!
    Φιλάκια πολλά...καλή εβδομάδα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχα μ'αρέσει πολύ αυτό το παιχνίδι! :)
    Έχω κι άλλες κατηγορίες κατά νου... Τελικά μόνο 10 είναι πολύύυ λίγες! :D
    Μα καλά αλήθεια είδες ξυρισμένο πόδι και με αλυσιδάκι? Δεν πάει καλά ο κόσμος....
    Φιλάκια πολλάάαα μικρό μου! Καλή βδομάδα! Καλό βραδάκι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξυρισμένο φαινόταν, αλλά δεν παίρνω κι όρκο, γιατί δεν κόλλησα και την μουτσούνα μου στο πόδι του. Το βραχιολάκι έκανε μπαμ. χαχα Τι ξενέρα ήταν αυτή, θε μου. Μόνο που δεν έβγαλα τα ματάκια μου, να τα καταπιώ.

      Φιλιά, ροζ αγγελούδι μου!! <3 <3

      Διαγραφή
  15. Από οτι βλέπω από χέρι σε χέρι αυτό το παιχνίδι έχει πάει μακριά..
    Καταρχήν η εισαγωγή σου οφείλω να πω ήταν απολαυστική!την ευχαριστήθηκα!!
    Ευχαριστώ και για την πρόσκληση κοριτσάκι μου,ήδη τον έχω έτοιμο το δεκάλογο της δικής μου παράνοιας :P :)
    Αύριο αν βρω χρόνο θα βγάλω κι εγώ τα εσώψυχα μου στη φόρα! χαχα
    σε φιλώ γλυκά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα!! Σ' ευχαριστώ!! Θα 'ρθω κι απ' το κονάκι σου οσονούπω, γιατί την πήρε το ματάκι μου την αναρτησούλα. :))

      Διαγραφή
  16. Εξαιρετική παρουσίαση με πολύ γέλιο!! Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την σκυτάλη του παιχνιδιού αλλά θα μου επιτρέψεις να μην το παίξω!! Όχι πως δεν έχω τι να πω μα μετά θα με κυνηγούν οι τέσσερις άντρες της ζωής μου που υπάρχουν μέσα στο σπίτι!!! :)) Καλό απόγευμα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))

      Κανένα πρόβλημα. Είπαμε, δεν θα σας απαγάγω κιόλας. :P
      Φιλιά γλυκά, CM μου.

      Διαγραφή
  17. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ τι έχασα χτες που είχα τα κλειστά μου!
    Έρχομαι ξανά το απόγευμα από το σπίτι να σε διαβάσω με την ησυχία μου!
    Έχω μπει στα κρυφά μέχρι να ακούσω παρατήρηση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανόρθωση πέτυχε, ο ασθενής....;;;; :P
      Φιλιά πολλά, ζουλουμικιάρικο. ♥

      Διαγραφή
    2. Πέρασα και σε ξαναδιάβασα τρελοκομείο μου!
      Απόψε καθάρισε καλά η κεφαλή μου!
      Φιλάκια!

      Μου αρέσεις!

      Διαγραφή
  18. ενταξει, μπαινοντας σ'αυτο το μπλογκ απλα αναρωτηθηκα που ημουν τοσο καιρο!!!!
    γελασα πραγματικα!
    χεχε!

    καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!! Να 'σαι καλά, βρε Φανή. Σ' ευχαριστώ και σε γλυκοκαλωσορίζω.

      Διαγραφή
  19. Λυσιππάκι μου,
    τι όμορφα που παρουσίασες το παιχνίδι της Λιακάδας!! :)
    Υπέροχο το men's top 10 down.. σου εύχομαι να βρεις ένα παληκάρι όπως το θέλεις! :)
    Φιλάκια

    Υ.Γ. Τουλάχιστον με τα αρνητικά, παρουσιάζεις παράλληλα και αυτό που θα σε ελκύσει σε κάποιον! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα ναι. Για να πληροφορηθεί εγκαίρως ο υποψήφιος και να μην χάσει τέτοιο τεφαρίκι. :P :P

      Σ' ευχαριστώ πολύ, Παλομίτσα μου γλυκιά!!!

      Διαγραφή
  20. Μα, που είσαι κουμπαρόνι μου;; Ανησυχώ!! Όλα καλά χαρά μου; Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασίγλυκό μου κουμπαρόνι, κακό σκυλί ψοφό δεν έχει, οπότε μην ανησυχείς, είτε όρθια είτε στα πατώματα βαστάω.

      Είναι που έχω αυτό το ελάττωμα, να μην μπορώ να ελέγξω τον ορισμό της διάθεσής μου απ' τα μεταβλητά κι άπιαστα πράγματα, να μην μπορώ να επιβληθώ. Είμαι σε δύσκολη φάση, κι η διάθεσή μου είναι τραμπάλα. Είναι αδύνατον να μην επηρεαστώ, αφού είναι πράγματα που με αφορούν άμεσα. Όταν πέφτω πιο πολύ, εχω την ανάγκη να αποτραβιέμαι στα ατομικά τραπεζάκια, στο βάθος. Χώρια που -ούτως ή άλλως- θέλω να κάνω την χάρη στον εαυτό μου να αραιώσει, μπας και στρωθεί να διαβάσει και καμιά ρημάδα αράδα, γιατί πολύ τα άφησα και τα μαθηματάκια μου και θα τρέχω (πάλι).

      Αν ήμουν εκεί, θα σου έφερνα ένα κουτί φίσκα στα σοκολατένια μελομακάρονα (το επιβάλλουν οι μέρες αφού). Τώρα που είμαι εδώ, τι να σου δώσω; Μόνο ένα ταπεινό τραγουδάκι μπορώ να σου δώσω, απ' την αγαπημένη σου (και μου) Giusy Ferreri.

      http://www.youtube.com/watch?v=d5CFNgqdy5I

      Καλημέρα!!! ♥ ♥

      Διαγραφή
    2. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!
      ΘΕΛΩ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ!!!
      ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ;;
      ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΣΤΕΡΟΚΟΥΜΠΑΡΟΝΙ ΜΟΥ!!! ♥

      Διαγραφή
    3. Αμ δε που το ήξερα. Αλλά λέω: αν δεν τα θέλει, τα τρώω εγώ, πάλι κερδισμένη θα 'μαι. :P

      ΥΓ. Αν θες και δεν σε φέρνω σε δύσκολη θέση, πολύ ευχαρίστως να σου στείλω. Κι όχι, δεν πειράζει που μπορείς να τα πάρεις και μόνη σου. :))

      Διαγραφή
    4. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
      ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΥΜΠΑΡΟΝΙ ΜΟΥ! ♥

      Διαγραφή