Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Για σένα τραγουδάω

Για σένα τραγουδάω, που ζεις στο δάσος των σκιών
και σε τρομάζει ο ήχος των τροχών.
Έμαθες να ζεις στης σιωπής τ' απόκοσμα τα μέρη
με μόνη μουσική το ψιθύρισμα απ' τ' αγέρι.

Για σένα τραγουδάω, που μετράς σημάδια
και κάθεσαι σε θρύψαλα τα βράδια.
Κι όσο μεγαλώνει του μυαλού σου η ρωγμή
η καρδιά σου σκιαγραφείται με άγονη γραμμή.

Για σένα τραγουδάω, για να νιώσεις γαλήνη
και να ξεφύγεις απ' το νοητό καμίνι.
Δεν είναι η ζωή για χάσιμο
φόρα το χαμόγελο παράσημο.

Σκέψου, καραβάνι είν' η ζωή
κι άσε τα γιατί.

Καραβάνι είν' η ζωή, ψυχή μου, καραβάνι που πηγαίνει.
 

Ρίχνοντας τις νοητές φυλακές

/* Αυτή είναι η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό που διοργανώνει 
το Δελφινάκι, με θέμα την Γαλήνη. */

30 σχόλια:

  1. Τι ποιητική έξαρση είναι αυτή τελευταία στην γειτονιά μας βρε παιδί μου!!
    Λοιπόν τι να πω.. Πριν αρχίσουμε να μιλάμε prive και πριν μας αναφέρεις ότι είσαι φοιτήτρια, πίστευα ότι ήσουν πολύ μεγαλύτερη! Λόγω ωριμότητας, λόγω νοοτροπίας και πνευματικής καλλιέργειας. Χαίρομαι τόσο πολύ να γνωρίζω ανθρώπους σαν κι εσένα! Η συμμετοχή σου είναι απλά υπέροχη!!
    "Για σένα τραγουδάω, για να νιώσεις γαλήνη
    και να ξεφύγεις απ' το νοητό καμίνι.
    Δεν είναι η ζωή για χάσιμο
    φόρα το χαμόγελο παράσημο"

    Πολλά φιλάκια αγαπημένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://news.bbcimg.co.uk/media/images/65714000/jpg/_65714641_01139406.jpg

      Να κρυφτώ πίσω απ' το φυλλαράκι, που ντρέπομαι;;; χαχαχα

      Σοβαρά τώρα: Αχ, τι να σου πω, και πόσα ευχαριστώ να σου δώσω τώρα;! Είναι υπέροχο ν' ακούς τέτοια λόγια, τοσούτω μάλλον όταν προέρχονται από ανθρώπους που τρέφεις την ίδια εκτίμηση και τα ίδια συναισθήματα --> αποκτούν άλλη βαρύτητα, και μεγαλύτερη αξία.

      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, με χαμόγελο - παράσημο στα χείλη. :)

      Διαγραφή
  2. "Κι όσο μεγαλώνει του μυαλού σου η ρωγμή
    η καρδιά σου σκιαγραφείται με άγονη γραμμή"......
    πολύ καλό κουμπαρόνι μου..... Καλή επιτυχία!!
    Χαίρομαι που είσαι εδώ, θα χαρώ να έρθεις κι από κει όποτε βρεις καιρό!!
    Φιλάκια πολλά γλυκοκουμπαρόνι μου!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε! Ο μάτης μου πήρε και δική σου συμμετοχή, κουμπαρόνι μου. Πολύ χάρηκα, και πολύ μου άρεσε.

      Θα έρθω, ψήσε καφέ. :))
      Σμααατς ηχηρότατο!!!

      Διαγραφή
  3. κάθε φορά μεγαλώνει ο θαυμασμός μου , χίλια μπράβο!!!
    και τι κουβέντα!!!!!!!
    " Καραβάνι είν' η ζωή, ψυχή μου, καραβάνι που πηγαίνει "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορδώθηκα και πήρα δέκα πόντους μ' αυτό το σχόλιο!! :))
      Χίλια ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω, γλυκούλα μου!!!
    Και το ποιητικό το κατέχεις??? Μα, τί παιδί είσαι εσύ??
    (Νιώθω υπερήφανη που σε έχω στη ζωή μου!!!)
    Αποχωρώ ήσυχα-ήσυχα! Χωρίς να σου τραγουδήσω! (Δεν θα το ήθελαν τα αφτάκια σου!!!)
    Καλή επιτυχία με τη συμμετοχή σου!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!!

      Ευχαριστώ σε πολύ, με βλέμμα καρφωμένο στο πάτωμα απ' το κοκκίνισμα και χαμόγελο πλατύ στα χείλη -κυρίως για την λιγωτική παρένθεση. ❤

      Διαγραφή
  5. φόρα το χαμόγελο παράσημο!
    Έγραψες αγαπουλίνι μου!
    Καλή επιτυχία κι εδώ και σε μένα!
    Φιλούρες μικρό μου καλλικαντζαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναστασια μου σε χειροκροτω!
    Ειναι μοναδικο! Σαν εσενα και το αρισμα σου!
    Συγχαρητηρια! Συγχαρητηρια! Συγχαρητηρια!

    Καλο βραδυ και καλο σκ να εχεις!
    φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόση ώρα σκέφτομαι τι να σου γράψω, Κικίτσα μου, αλλά δεν μου βγαίνει τίποτα... μόνο χαμόγελο. Και μάλιστα αντίστοιχο φτασμένων ηθοποιών, που παραλαμβάνουν το Όσκαρ -τα λόγια σας βάζουν κάτω χρυσές σφαίρες, κι όσκαρ... και τα πάντα, είναι το λαμπερότερο βραβείο.

      Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ!!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο Λυσίπη!! Χάρμα!!
    Καλή επιτυχία ναχεις κι εσύ!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ' αυτό το "χάρμα", μου ήρθαν οι χουρμάδες στο μυαλό. Αχ, και να 'χαμε, λέει, μια μικρή πιατελίτσα τώρα, ε; Και θα την έβαζα στη μέση, για ν' ανταποδώσω την γλύκα. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαριλένα μου!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχοι στίχοι από ένα γλυκό κορίτσι , μπράβο σου και πάλι μπράβο , θα το θυμάμαι ΄΄φόρα το χαμόγελο παράσημο΄΄
    Φιλάκια με χαμόγελο στα χείλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμόγελο Νικολίτσας + Χαμόγελο Λυσίππης = ήλιος λαμπρός

      ...τους στραβώσαμε όλους!! :P

      -Ευχαριστώ πολύ πολύ για το υπέροχο και πάνγλυκο σχολιάκι σου, Νικόλ μου. ❤

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο! Μπράβο για τη συμμετοχή!

    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λυσίππη μου , σ ευχαριστώ για τη συμμετοχή και το όμορφο ποίημα σου
    μου άρεσαν πολύ τα λόγια του...καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σ' ευχαριστούμε, γλυκιά χόστες, που άνοιξες την βρύση, να τρέξει γάργαρη η γαλήνη. :))

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφο...
    Μου άρεσε πολύ η προτροπή για το χαμόγελο παράσημο...
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς χαμόγελο δεν κάνουμε τίποτα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Μαρία μου.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  12. Λυσίππη μου,
    καλή επιτυχία!! Η λέξη γαλήνη είναι τόσο ιδιαίτερη, όσο και το blog του Δελφινιού!
    Ωραίο το ποίημά σου.. οι στίχοι δένουν τόσο όμορφα και προσεγμένα, δίνοντας ένα υπέροχο και μαγευτικό νόημα!!
    Α! καλή επιτυχία και στην εξεταστική! Δυναμικά εεεε! ;))
    Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, η λέξη γαλήνη είναι τόσο ιδιαίτερη, όπως κι η λεξη αρμονία. Και μόνο που τις προφέρουν τα χείλη σου αισθάνεσαι αλλιώς.

      Για την εξεταστική: Μμ. *ανασηκώνοντας τους ώμους* Δεν ξέρω, δεν απαντώ. Θα δείξει η νεκροψία. χαχαχα

      Σ' ευχαριστώ πολύ, μάτια μου, τόσο για τις ευχές σου, όσο και για τα υπέροχα λόγια σου, που με τιμούν δεόντως. Φιλάκια πολλά πολλά & καλή βδομάδα να έχεις!!

      Διαγραφή
  13. Έλα ρεεεε,για μένα τραγουδάς?χαχαχαΑχ δεν μπορώ κοκκινίζωωω!!Μία μου το τραγούδησε ο Βασίλης http://www.youtube.com/watch?v=uSht1hoZy4Y και τώρα εσύ!Τόση χαρά πως να την αντέξω η γυναίκα!
    Μου αρέσεις αμαζόνα μου,μου αρέσεις και ποιήτρια!Με γαληνεύεις,με ταξιδεύεις,με συναρπάζεις,με καθηλώνεις,με συντροφεύεις και με τραγουδάς!
    Φεύγω γιομάτη λυρισμό και συναισθήματα!
    ΥΓ.Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!!! Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις, αγαπημένη!!! Αλλά, ο Βασίλαρος νομίζω πως σου τραγούδησε καλύτερα (και μόνο που έφερες Παπακωνσταντίνου σ' αγαπώ λίγο περισσότερο).

      Ταπεινή & πιστή σας δούλη, μπισκοτένια!! ❤❤

      Διαγραφή
  14. Όμορφα λόγια, αισιόδοξα, ταξιδιάρικα με φαντασία και χαμόγελο! Δεν περίμενα βέβαια και τίποτα λιγότερο από σένα Λυσίππη μου, καθώς συνδυάζεις δυνατή αντίληψη με σπουδαίο ταλέντο γραφής και λόγου! 'Καραβάνι είν' η ζωή που πηγαίνει" πόσο αληθινό! Καλή επιτυχία στη συμμετοχή σου γλυκιά μου! Φιλιά πολλά!:))
    και η φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σένα τι να πω, γλυκιά μου Κατερίνα; Τα σχόλιά σου στολίδια γιομάτα χρώμα, που πιτσιλίζουν αριστοτεχνικά τον καμβά μου και τον ομορφαίνουν μοναδικά. Σ' ευχαριστώ για την γενναιοδωρία σου και την φωτεινή σου παρουσία!!

      Διαγραφή
  15. Αγαπημένη μου φίλη ένα βραβειάκι σε περιμένει εδώ:http://enakathemera.blogspot.gr/2014/01/liebster-award.html για να σου φτιάξει την διάθεση :)
    Θα χαρώ να δω τις απαντήσεις σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή