Σάββατο 28 Απριλίου 2018

25 λέξεις #11



(1)

«Φτου! Και βγαίνω...»
φώναξε η Αλήθεια στο σαλόνι τού Ψεύδους.

❈❈❈❈

(2)

Βαθύ, πυκνό σκοτάδι παντού!
Μα τα πουλιά κάποτε ξυπνούν,
ανοίγουν τα μάτια τους
και τινάσσουν και πάλι τα φτερά τους

❈❈❈❈ 

(3)

Η αυγή ήρθε γλυκά-γλυκά και πάλι.
Όμως, η αιχμάλωτη καρδιά μου ξεσκίστηκε από τα άγρια σύρματα της αιχμαλωσίας.
Μάτωσε σιωπηλά και δάκρυσε πικραμένη προσμένοντας...


Η Μαρία, απ' το Κείμενο
έδωσε το σύνθημα κι εμείς ανταποκριθήκαμε με τις ολιγόλεκτες αποκρίσεις μας. 

Προσωπικά, το να κοιτάω μια φωτογραφία και να προσπαθώ να προσδιορίσω αυτό που μου βγάζει είναι για μένα ένα είδους φετίχ, οπότε, αναπόδραστα, αυτό το παιχνίδι-δρώμενο το 'χω λατρέψει. Ακονίζεις το μυαλό σου για το πώς θα χωρέσεις τη σκέψη και τα συναισθήματά σου σε μόνο λίγες λέξεις, και συνάμα βλέπεις πως μία μόνο φωτογραφία, κοινή για όλους, μπορεί να γίνει τελικά τόσο διαφορετική και πολύσημη. 

Η (1) ήταν η συμμετοχή που έστειλα στη Μαρία, ενώ η (2) αυτή που γράφτηκε πρώτη, αλλά δεν έμελλε να ταξιδέψει ποτέ και να βρεθεί με τις υπόλοιπες εμπνεύσεις. Η (3) ανήκει σε μία φίλη, την οποία προέτρεψα να πάρει μέρος και το έκανε με μεγάλη χαρά. Ελλείψει δικού της χώρου, η συμμετοχή της φιλοξενείται από μένα. 

*Συγχαρητήρια στη Κατερίνα, που έλαμψε ανάμεσά μας.

38 σχόλια:

  1. Αν οι 25 λέξεις θεωρούνται δύσκολες,
    τότε οι 10 τι είναι;;

    Απίθανη η συμμετοχή σου φίλη μου.
    Και η δεύτερη που δεν έστειλες.. υπέροχη και
    με αέρα αισιοδοξίας!!

    Μπράβο στην φίλη σου, για πρώτη φορά διαβάσαμε
    μια εξαιρετική συμμετοχή, ειλικρινά!
    Έφαγα φλασιά τώρα, είναι εκείνη που φαντάζομαι;;
    Αν ναι σκούντα την συχνότερα να παίρνει μέρος, ναι;
    Την θέλουμε με τρέλα και κορδέλα!!

    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα σχόλια που μου
    άφησες, με έχετε συγκινήσει πολύ όλοι τι να πω..!!

    Αγκαλίτσα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η (1), αυτή που έστειλα, βγήκε κι αμέσως μετά την (2), ε; Βγήκε από μέσα μου το πόσο σημαντική είναι η ειλικρίνεια, που αποζητώ στις οποιεσδήποτε σχέσεις μου, κι έτσι έστειλα εκείνη. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, μουσικοσυμπεθέρα μου. Όσο για τη φίλη που σκέφτηκες, αλλά δεν ήταν εκείνη, πού θα μου πάει, θα την ψήσω. Έχω γαϊδουρινή υπομονή! :P

      Αγκαλίτσα + φιλάκια, too. <3

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά δύσκολο εγχείρημα Αναστασία μου όσο και να φαντάζει απλό.
    Από τη μία μια φωτογραφία, από την άλλη ένα αυστηρό όριο 25 λέξεων.
    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο καλείσαι να εκφραστείς.
    Να δώσω τα συγχαρητήριά μου τόσο σε σένα όσο και στη Χαλιμά τη φίλη σου για τη συμμετοχή της.
    Χρειαζόμαστε τις παρουσίες αυτές και τις δημιουργίες σας.
    Καλή συνέχεια κορίτσι μου και πάλι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, είναι πολύ δύσκολο, Γιάννη μου. Ειδικά για κάποιον που δεν έχει μπει στη διαδικασία να δουλέψει σε περιορισμένο εύρος λέξεων, μπορεί να φαντάζει κι ως εξαιρετικά δύσκολο. Το λέω καθώς εκεί ανήκα κι εγώ, ώσπου, τελικά, έμαθα να είμαι τόσο λακωνική που δεν μπορώ να έχω πλούσιο εύρος. χαχαχα

      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (και για την Χαλιμά!). Όλων η ματιά κι η παρουσία είναι πολύτιμες. :)

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα Αναστασια μου!!!
    Πολυπλευρο ως ιδεα, πολυπλοκο ως δημιουργια, εξαιρετικο το αποτελεσμα!!!
    Συγχαρητηρια για την υπεροχη εμπνευση σου, οπως και στην φιλη σου για την υπεροχη συμμετοχη της!!!
    Ευχομαι να συνεχεις να μας εντυπωσιαζεις, με τις ελαχιστες εμφανισεις σου πλην ομως εκθαμβωτικες!!!
    Καλο Σαββατοκυριακο να εχεις Αναστασια μου, φιλακια!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, Τάκη μου. Θα προσθέσω και τη χαρά και την ικανοποίηση που παίρνεις, προσπαθώντας να συμμετάσχεις σε όλο αυτό. Μάλιστα, θα σε παροτρύνω να δοκιμάσεις κι εσύ, και να δεις που θα γίνεις αχώριστος στο παρεάκι που έχουμε φτιάξει. Πολλές οι επιλογές, οπότε κάτι θα είναι και στα δικά σου μέτρα. Πες στην Αριστέα, να σου τα εξηγήσει. Τρέχουν 4-5 δρώμενα, τουλάχιστον. :)

      Ευχαριστώ πάντα για τα γλυκά σου λόγια. Ναι, η αλήθεια είναι πως δεν είμαι τόσο συχνή εδώ. Μέχρι πριν είχα τη πτυχιακή, με την οποία ξεμπέρδεψα τη Παρασκευή, αλλά είναι ότι δεν μου κάνει το χατίρι κι η Μούσα, τώρα που 'χω τον χρόνο. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Αναστασία μου και καλό μήνα σου εύχομαι!!
      Θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω και εγώ, αλλά να είστε ελαστικοι μαζί μου!!!! 😣🤕
      Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία με την πτυχιακή και να σου πάνε όλα δεξιά!!
      Καλό βράδυ να έχεις Αναστασία μου !! 😋

      Διαγραφή
    3. Ω, I believe in you. Μια χαρά θα τα πας. Να τολμάς, και να δεις που ολοένα θα λύνεσαι και θα σου βγαίνει αβίαστα. 😊

      Όσο για τη πτυχιακή,έλα κατευθείαν να τσουγκρίσουμε τα ποτήρια μας,καθώς δεν έχει παραπάνω επιτυχία. Πήρα το δεκαράκι μου κι έφυγα. Αλλά σ' ευχαριστώ πολύ για τη θετική σου ενέργεια, όπως και να 'χει.

      Καλό βράδυ & καλό μήνα, Τάκη μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο φιλενάδα!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ που με τίμησες, εσύ και η φίλη σου!
    Πάμε για τα επόμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σ' ευχαριστούμε για το κίνητρο, Μαρία μου. Προσωπικά, τις 25 λέξεις τις λατρεύω. <3

      Διαγραφή
  5. οκ! Εγώ μίλησα με τους 3 βαθμούς μου!
    Εντυπωσιάστηκα, γιατί ήταν η πιο μικρή συμμετοχή στο διαγωνισμό και είναι πολύ δύσκολο αυτό... Μέγα επίτευγμα!
    Μικρή μου αλεπουδίτσα, το έχεις με λέξεις, αυτό είναι γνωστό. Να που το έχεις και με τις ελάχιστες λέξεις!
    Υποκλίνομαι στις ικανότητές σου!
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά πολλά συγχαρητήρια και σε σένα και στη φίλη σου Αναστασία μου!
    Όλα είναι εξαιρετικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φτου και βγήκες, με συμπυκνωμένο -αλλά πλήρες σε ουσίες- κείμενο.
    Συγχαρητήρια θερμά και στη φίλη (να μας ξανάρθει πες της...)
    Καλή Πρωτομαγιά Αναστασάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κι η φίλη σ' ευχαριστούμε θερμά, Κανελλένια μου. Καλή Πρωτομαγιά και σε σένα. ♥

      Διαγραφή
  8. Τα να λες με λίγα, πολλά, είναι μεγάλο πράγμα! Μπράβο σου Λυσιππάκι και μπράβο και στη φίλη σου!
    Γλυκό φιλί σου στέλνω και ευχές για να ξημερώσει μια όμορφη εβδομάδα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν, κι είναι κάτι που πολλές φορές ξεχνάμε, αλλά, να, κάτι τέτοιες αφορμές, όπως οι 25 λέξεις, έρχονται να μας το θυμίσουν.

      Να είσαι καλά, γλυκιά μου. :)

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Λυσίππη μου και σε σένα και στη φίλη σου γιατί οι συμμετοχές σας συνέβαλαν να είναι τόσο ποιοτικό το 25λεκτο αυτό. Υπέροχες όλες μιά προς μία.
    Να σαι καλά και σε άλλα πάμε δυνατά
    Καλή μας εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, το ίδιο το ευχαριστήθηκα, Άννα μου. Δεν ξέρω εάν είναι η φύση αυτού του δρώμενου, αλλά σχεδόν πάντα είναι δύσκολο να μην σε αγγίξει η κάθε συμμετοχή, αφού έχει συμπυκνωμένη αξία σε ουσία και συναίσθημα. Δεν ξέρω, το αγαπώ τόσο πολύ αυτό το παιχνίδι-δρώμενο.

      Σε φιλώ πολύ! Καλό μας μήνα!

      Διαγραφή
  10. Συμπυκνωμένο, μεστό, δυνατό.. Μπράβο σου!
    Εξαιρετικά δύσκολο να αποτυπώσεις κάτι ολοκληρωμένο μέσα σε μόλις 25 λέξεις. Νομίζω τα κατάφερες θαυμάσια.

    Αυτό είναι που λέμε λίγα και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολάνθιστο λουλούδι το σχόλιό σου, Νικολέτα μου. Σ' ευχαριστώ για το χαμόγελο που μου έδωσες.

      Καλό μήνα, ομορφιά μου.

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα κορίτσι μου γλυκό
    Πάντα τέτοια

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, με αλλεπάλληλο λουλούδιασμα ψυχής, Ελένη μου. ♥ :)

      Διαγραφή
  12. Μόλις πριν από λίγο έγραφα σ' έναν φίλο μπλόγκερ ότι θαυμάζω τα ολιγόλεκτα γιατί μπορούν να πουν τόσα πράγματα μέσα σε τόσο λίγες λέξεις, και το επαναλαμβάνω, γιατί ισχύει! Ομολογώ πάντως ότι το πρώτο μου άρεσε πιο πολύ! Υ.Γ Πες στη φίλη σου να συνεχίσει να γράφει. Φιλιά πολλά και καλό μήνα γλυκοκουμπαρόνιμου! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δε που θα το πω μόνο στη φίλη μου. Θα το πω και σ' ένα κουμπαρόνι, που ξέρει και μπορεί να σκαρώνει ολιγόλεκτα θαύματα, αλλά κρατά πεισματικά το μολύβι δίχως μύτη (πςςς, πώς τα λέω, πανάθεμά με! 😊).

      Και μένα το πρώτο μού άρεσε, ασυζητητί. Πολλά φιλιά κι από μένα, κουμπαρονάκι μου. Καλό μήνα! 😍

      Διαγραφή
  13. Πως να μην συμφωνησεις με ότι εχει γραφτεί.. μεσα σε τοσο λίγες λεξεις με...μονο μια αληθεια τοσο δυνατή.. σαν το
    και οι δύο συνέχειες απο τις φιλες σου Λισυππη μου το ιδιο αξιολογες και ομορφες.. !!
    και στα επομενα με το καλο...να εχεις ενα ομορφο μηνα φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, έρχεται πάντα η ώρα που αστράφτει η αλήθεια, Σμαραγδένια μου. Αυτή η σκέψη με παρακίνησε και το έγραψα. Χώρια που, προσωπικά, την ειλικρίνεια την έχω πολύ ψηλά, και μάλιστα τη θεωρώ "κομμάτι τού μηχανισμού" μέσα μου. Δίχως αυτή δεν μπορώ να δουλέψω. Και για να μη παρεξηγηθώ: δεν εννοώ το να μη θέλουμε να μοιραστούμε κάτι, αλλά το να πουλάμε αβέρτα το παραμύθι.

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, κι αντεύχομαι ολόγλυκα.

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα και τα τρία κείμενα, Λύσιππή μου. Συγχαρητήρια και σε σένα και στη φίλη σου. Πολλά φιλιά και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο το 25λεκτο σου πολύ μου άρεσε! Ωστόσο με έκανες να χάσω σκηνή! Όχι που θα σε άφηνα έτσι νομίζεις! Έφτυσε και βγήκε. Μετά τι έγινε; Ο κακός χαμός; Φιλάκια πολλά και να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα! Οι παντοφλίτσες τι κάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, εάν αφήσω τη σκηνοθέτιδα να ξεμυτίσει από μέσα μου, τότε το drama θα πήγαινε σύννεφο. Φωνές, σκηνή, μη σου πω πως θα έπεφτε μέχρι και μαλλιοτράβηγμα. Αλλά, όχι, πάνω απ' όλα κιουρία. Απλώς ο διακόπτης κλείνει - με ό,τι συνεπάγεται. Βλέπεις, η αλήθεια είναι το συστατικό για την κυριάρχηση της εμπιστοσύνης, που είναι το Α και το Ω στις σχέσεις μου. Δεν μπορώ χωρίς αυτήν! Κι εννοώ το ψέμα, ε; Όχι το να κρατήσουμε κάτι για εμάς και να μη θέλουμε να το μοιραστούμε - αυτό είναι σεβαστό κι αναφαίρετο δικαίωμα.

      Οι παντοφλίτσες έχουν πάει διακοπές και θα επιστρέψουν μόλις πιάσουν τα κρύα. Έχεις τα χαιρετίσματά τους, να ξέρεις.

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Χαχα! Παλιά μου τέχνη κόσκινο, θα έλεγα, αλλά, οκ, δεν είναι τίποτα ηθελημένο. Απλά έχω στεγνώσει από έμπνευση. Είμαι μέχρι ψώνια για μάρκετ, τίποτε άλλο.

      Σ' ευχαριστώ για τη σκέψη σου, Νικολέτα μου. Θα έρθω προσεχώς κι απ' τα δικά σου μέρη. Όλο ξεχνιέμαι τώρα που δεν σε βρίσκω απευθείας στο blogroll. Θα τα δω μαζεμένα, όμως. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  17. Επιτέλους, σε βρήκα! Από το προφίλ σου δεν έβγαζα άκρη κι όλο έλεγα να ρωτήσω κι όλο το ξεχνούσα...
    Οι 25 λέξεις είναι σπαζοκεφαλιά! Ειδικά για μένα που, με το που δω εικόνα, το μυαλό μου φτιάχνει ολόκληρες ιστορίες!
    Μου αρέσουν εκείνα που μπορούν να διαβαστούν με πολλούς τρόπους, μου αρέσουν και τα ρεαλιστικά!
    Με το ψέμα (και την αγένεια) έχω θέμα, ΔΕΝ τα αντέχω, η καρδιά μου είναι πάντα αισιόδοξη και πιστεύει στην ώρα που τα πουλιά ξυπνούν, κι όταν πέφτει πάνω σε σύρματα αιχμαλωσίας, αρρωσταίνει... Οπότε και τα τρία μού μίλησαν!
    Συγχαρητήρια σε σένα και τη φίλη.
    Μάλλον έγραψα σεντόνι... ε, πρώτη φορά εδώ, δικαιολογούμαι!
    Καλή εβδομάδα! 🍓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Ένα γλυκόλαλο πουλάκι (βλ Αριστέα) μου μίλησε πρόσφατα για σένα, οπότε νομίζω πως μοιραία θα συναντιόμασταν στον δρόμο, καθώς κι εγώ ερχόμουν προς εσένα. Καλώς βρεθήκαμε, Αλεξάνδρα μου. :)

      Κατρακύλησες τόσο όμορφα και στα τρία ολιγόλεκτα, που δεν μου πάει καρδιά να μη σε δικαιολογήσω για το σεντόνι. (χαχα) Σε πειράζω, φυσικά. Εδώ αγαπάμε τα κατεβατά, να ξέρεις, οπότε μπορείς να γράφεις όσα σεντόνια θέλεις.

      Καλή εβδομάδα, επίσης!

      Διαγραφή
  18. Αχ! τι ωραίο δρώμενο, Λυσιππάκι μου!! :)
    Μία εικόνα και 25 λέξεις για να εκφράσεις κάτι από όλα όσα σου γεννά στο μυαλό μια εικόνα!

    Συγχαρητήρια σε σένα και τη φίλη σου για τη συμμετοχή σας στο δρώμενο!
    Μου άρεσε τόσο η συμμετοχή που έστειλες, όσο και εκείνη που δεν έστειλες.. διότι φαίνεται ξεκάθαρα πως μια εικόνα μπορεί να δώσει χιλιάδες μηνύματα σε όποιον τη βλέπει! ;)
    Μπράβο που προέτρεψες τη φίλη σου να λάβει συμμετοχή και εύχομαι να συνεχίσει να λαμβάνει συμμετοχές σε δρώμενα και να φτιάξει κάποια στιγμή δικό της χώρο! ;)

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι, όντως, ξεχωριστό δρώμενο; Ακριβώς γι' αυτό που είπες κι εσύ: οι διαφορετικές ματιές και το κάλεσμα να χωρέσεις αυτό που σου βγαίνει μόνο σε 25 λέξεις. Να ξέρεις πως πολύ θα 'θελα να σε βλέπω και σ' αυτό. Ξέρω, όμως, τον καθημερινό σου φόρτο και γι' αυτό δεν επιμένω. Τουλάχιστον, να ελπίζω σε σποραδικές εμφανίσεις σου;;;; :) :) :)

      Ευχαριστώ τα μάλα για τα γλυκά σου σχόλια. <3

      Διαγραφή