Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Το crescendo των λέξεων

Θα ΄θελα να 'χα έναν άγγελο
να κάθεται στην άφωτη πλευρά του φεγγαριού
καιροφυλακτώντας για τους δραπέτες της μέγγενης του πόνου
και να τους δροσίζει με κρυστάλλινες σταγόνες.

Θα 'θελα να 'χα έναν δράκο
που με το πύρινο άνθος του θα σακατεύει την αναλγησία
και θ' αφήνει τα χέρια της κατάφορτα με ματωμένα άστρα
τρεμοπαίζοντας την αδήριτη ανάγκη της αίσθησης της υπαρξιακής αναγέννησης.

Θα 'θελα να 'χα μια νεράιδα
να ξεθωριάζει τις σκιές
να επουλώνει τις πληγές
και να σβήνει τον λεκέ της σήψης απ' τις ψυχές.



/* Άλλο ένα παιχνίδι "Παίζοντας με τις λέξεις" έφτασε επιτυχώς στο τέλος του, το 5ο του 2ου κύκλου. Μας ταξίδεψε μοναδικά και μας έδωσε τόσες όμορφες, έξυπνες κι εμνευσμένες συμμετοχές, βασισμένες στις πέντε λέξεις (τις κοκκινισμένες!!) που επιλέχθησαν απ' την Αριστέα, που στάθηκαν αφορμή για να διαμορφωθεί αυτός ο λεκτικός ιστός, πάνω σε λουλούδια πλεγμένος. 
 
Φλώρα μου, ήσουν άψογη οικοδέσποινα, 
και σου αξίζει κάθε μπράβο για την παρουσία και τον χρόνο σου!! 
Σ' ευχαριστούμε για όλα!! */

31 σχόλια:

  1. Μα, τα έχεις όλα αυτά!!! Εδώ! Εγώ!
    Και άγγελος, και δράκος και νεράιδα!!!
    (Άκουσα να βήχει κάποιος??!!!)
    Πολύ όμορφη συμμετοχή, παλαβιάρικο-λατρεμένο μου πλάσμα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Πολυμορφικό μου λουκουμάκι, να 'ξερες πόσο μου έλειψες. Να 'σαι καλά, τρελούτσικό μου. ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ back και σφιχτή αγκαλίτσα. Καλό Σ/Κ!! :)

      Διαγραφή
  2. η νεράιδα μού χρειάζεται κι εμένα....
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It's too good to be true. Μα καλά που έχουμε την φαντασία μας και τα "θα 'θελα" μας, να τα κάνουμε κομπολόι και να μας παρηγορούμε, γλυκαίνοντάς μας με την αίσθηση του ιδεατού.

      Καλημέρα & καλό σαβ/κο να έχεις, Νάσια μου. Και καλωσόρισες στο σπιτικό μου. :)

      Διαγραφή
  3. Λυσιπάκι μου ! Μια εξαιρετική ομορφιά μας έδωσες και φάνηκε η προτίμηση μου με το δύο που της έδωσα! Το λάτρεψα !!!!!
    Μπράβο σου κορίτσι μου! Εν μέσω πίεσης και εξεταστικής εσύ μάλλον μεγαλουργείς :)))

    Φιλάκια πολλά και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τού ματς... βέρυ πολύ... και πολύ μποκού, που λέει και μια φιληνάδα μου. *βλεφαροπετάρισμα* Έλα, εντάξει, σοβαρά τώρα: θυμάμαι πόσο το ξεχώρισες και πολύ πολύ χαίρομαι. Σ' ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου, αστροπελέκι μου. Πάντα τα φυλάω καλά, ξέρεις.

      Σε ασπάζομαι σταυρωτά και σου εύχομαι ένα sunny weekend.

      Διαγραφή
  4. Πήγε τόσο καλά αλλά δυστυχώς δεν πήρε 1 από τις 3 θέσεις.
    Ωστόσο έχει μια θέση στη δική μου καρδιά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πρώτες θέσεις ωχριούν μπροστά στα τόσο καλά λόγια που μάζεψα στο καλάθι μου, και με αποκορύφωμα το δικό σου σχόλιο, Φλώρα μου. Αυτό είναι το καλύτερο και πολυτιμότερο δώρο.

      Σ' ευχαριστώ διπλά εσένα... ξέρεις γιατί! :)
      Καλό σαβ/κο!!!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, χαίρομαι πολύ που σε έκανε να το ξεχωρίσεις και να το ψηφίσεις. Σ' ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια, να 'σαι καλά. Καλημέρα & καλό σαβ/κο!!!

      Διαγραφή
  6. Εντάξει, δεν σε ψήφισα, αλλά ότι έχω ένα κουμπαρόνι, που όλο θαύματα σκαρώνει (πςςςςς! τι είπα το άτομο!) είναι για μένα η απόλυτη επιτυχία! Φιλάκια πολλάαααα! Α! Καλό Σ/Κ αλλά να ανοίγουμε και κάνα βιβλίο ε;; Όχι όλο blogs και ποίηση! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα θα φταίω εγώ αν ανοίξω το Netbeans και γράψω ένα προγραμματάκι, να σου πλημμυρίσει την οθόνη με άπειρες καρδούλες;; Όχι, πες μου. Κουμπαρόνι μου, είσαι σκέτη γλύκα!!! Πόσο σ' ευχαριστώ, ατιμούλι και πολυτιμούλι μου!!!

      -Με τη γνωστή φωνή το λες;;; Λιώνω!!!! Θα εισηγηθώ να μου βάλουν άλλα τόσα μαθήματα, για να έρχεσαι να μου το λες. :))

      Καλό σαβ/κο. Φιλιά σβουριχτά. ^_^

      Διαγραφή
  7. Κοριτσακι μου καλημερα!
    Μου αρεσε παρα παρα πολυ γι αυτο και σε ψηφισα!
    Το βρηκα εξαιρετικο!
    Συγχαρητηρια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου, θυμάμαι πολύ καλά τη βαθμολογία σου και τα υπέροχα σχόλιά σου. Μόνο χαμόγελο κι ένα ευχαριστώ εκ βαθέων έχω να σου δώσω. Να είσαι καλά, μάτια μου.

      Καλό σαβ/κο να έχεις!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  8. Μπορεί να μην το ψήφισα, αλλά ήταν μέσα σε αυτά που μου άρεσαν πολύ....συγχαρητήρια!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ θα ήθελα να 'χω και εγώ,τον άγγελο σου,τη νεράιδα αλλά και τον δράκο!Να τα διορθώνουν όλα μαγικά βάζοντάς τα στη θέση τους!Πόση ευφυΐα κρύβει το ποίημά σου Αναστασάκι μου!Τόσο λεπτά αισθήματα και μια μεγάλη τριανταφυλλένια καρδιά!Με μάγεψες για ακόμα μια φορά!
    ΥΓ.Είμαι μαζί σου στον Γολγοθά του διαβάσματος και σου σκουπίζω τον ιδρώτα,να ξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτά τα πάντα ζεστά σου λόγια!! Τι να σου πω τώρα, που μ' έκανες να κοκκινίσω και να κοιτάω το πάτωμα; Μου λες; Δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ και να σ' ευχαριστώ για τον θησαυρό που μου άφησες -και για την παρέα στον Γολγοθά, συνοδοιπόρε, βεβαίως βεβαίως. Σου δίνω το πιο γλυκό φιλί, μπισκοτάκι μου.

      Διαγραφή
  10. πανέμορφο κοριτσάκι. Θέλω να τα σχολιάσω όλα μαζί και ξεχωριστά. Δεν ξέρω πώς να αρχίσω. Θα ξαναγράψω τον στίχο που μου άρεσε περισσότερο:
    "τρεμοπαίζοντας την αδήριτη ανάγκη της αίσθησης της υπαρξιακής αναγέννησης."

    μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αγκαλιά back, συνοδευόμενο κι από ένα μεγάλο φιλί.
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!! ^_^

      Διαγραφή
  11. ωραία η ιστορία σου...μπραβο για τη συμμετοχή/στήριξη του παιχινιδιού της Φλώρας μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Λυσίπη μου!! Συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο ποίημα που έγραψες και τα συναισθήματα που μου έβγαλε!!!
    Να χεις ένα ξεκούραστο σ/κ και καλή επιτυχία με τα διαβάσματα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Μαριλένα μου. Σ' ευχαριστώ εκ βαθέων για τα γλυκά σου λόγια και τις ευχές σου. Πάπαλα η εξεταστική. Τώρα ξεκούραση μέχρι τις 24, που ξεκινάνε τα μαθήματα του εαρινού.
      Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  13. Για Δεύτερη φορά σερί σε ψήφισα ε; Οπότε δεν χρειάζεται να πω ότι μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου!

    Καλή Κυριακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε!! Στην τρίτη κερδίζεις μπίρα, να ξέρεις. :P
      Να 'σαι καλά, Γιώργο μου.
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  14. Μμμμμμ..η μαγεια του ονειρου.
    Κλεισε το φως....
    Κοιμαμαι ακομα...

    Καλημερολουλουδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *κλινκ* --> διακόπτης που κλείνει
      *ήχος ξεδιπλώματος της φλισένιας κουβερτούλας για να σε σκεπάσω*

      Σ' ευχαριστώ πολύ, αγριομελάκι μου.
      Λουλουδάκι καλησπέρας από μένα!!

      Διαγραφή
  15. Ένα ταπεινό συγνώμη, φίλοι μου, που άργησα τόσο να σας απαντήσω. Αλλά, αφενός είχα μπλέξει με μαθήματα που δίνονταν σε πολύ κοντινές ημερομηνίες και δεν είχα χρόνο, αφετέρου δεν είχα και την καλύτερη ψυχολογία. Με συγχωρείτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετικό! Λυσιπάκι μου, δεν είχα χρόνο για να ψηφίσω στης Φλώρας γιατί τρέχω για διάφορα αυτόν τον καιρό, αλλά είναι πραγματικά υπέροχο!
    Σκόρπισες συναισθήματα και γόνιμες σκέψεις! Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, δεν πειράζει. Δεν χρειάζεται ν' απολογείσαι. Εδώ είμαστε να περνάμε καλά και να αποφορτιζόμαστε. Αλίμονο αν πιεζόμαστε κι εδώ μέσα.

      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι εδώ και που έχεις πάντα έναν καλό λόγο να πεις. :))

      Διαγραφή