Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

"Θέλω να μου χαρίσεις κάτι"

 

- Θέλω να μου χαρίσεις κάτι.
- Ό,τι θες.
- Ό,τι θέλω; Τ' ορκίζεσαι;
- Στ' όρκίζομαι. 

- Είναι δύσκολο.
- Δεν πειράζει. 

- Είναι ακριβό.
- Δεν με νοιάζει. 

- Είναι σπάνιο.
- Τόσο το καλύτερο. 

- Είναι επικίνδυνο.
- Δεν φοβάμαι. 

- Μπορεί να καείς άμα το πιάσεις.
- Θα γίνω νερό να σβήσω την φωτιά. 

- Μπορεί να σου γλιστρήσει απ' τα χέρια και να φύγει.
- Θα το ξαναπιάσω. 

- Μπορεί να πάει πολύ μακριά.
- Θα το κυνηγήσω. 

- Μπορεί να χαθεί στον ουρανό.
- Θα γίνω πουλί να το ψάξω. 

- Μπορεί να βυθιστεί στη θάλασσα.
- Θα γίνω αγκίστρι να το πιάσω. 

- Μπορεί να πνιγεί στο σκοτάδι.
- Θα περιμένω τα χαράματα. 

- Μα μπορεί να διαλυθεί ως τότε.
- Θα φέρω τ' άστρα να φωτίσουν πιο νωρίς. 

- Είναι τόσο μικρό, δεν θα μπορέσεις να το πιάσεις.
- Θα ζητήσω σ' ένα μυρμήγκι να με βοηθήσει. 

- Κι αν είναι μεγάλο σαν σπίτι;
- Θα φέρω γερανό. 

- Κι αν είναι μεγάλο σαν βουνό;
- Θα φέρω ένα γερανό πιο μεγάλο από βουνό. 
- Υπάρχει;
- Θα τον φτιάξω. 
- Πού ξέρεις να φτιάχνεις γερανούς;
- Δεν ξέρω.
- Τότε;
- Τότε θα μάθω.
- Από πού;
- Από τα βιβλία.
- Κι αν δεν το λένε τα βιβλία;
- Θα βρω τον γέροντα που φτιάχνει γερανούς.
- Κι αν έχει πεθάνει;
- Θα βρω τον άλλον γέροντα. 
- Ποιον άλλον γέροντα; 
- Εκείνον που ξέρει όλα τα βότανα.
- Όλα τα βότανα;
- Όλα τα χόρτα και τα μικρά άνθη του αγρού. Ξέρει τι μάγια κρύβουν.
- Και πώς θα φέρει εκείνος το βουνό;
- Όχι εκείνος, εγώ. Θα μου δώσει βότανα να πιω, να γίνω τόσο δυνατός, που θα μπορέσω να το σηκώσω το βουνό. 

- Εμένα θα μπορείς να με πάρεις αγκαλιά;
- Πάντα.
- Τώρα.
- Τώρα. Έλα, τι θέλεις;
- Θέλω να μου χαρίσεις κάτι.
- Ό,τι θέλεις.
- Ό,τι, ό,τι θέλω, τ' ορκίζεσαι;
- Στ' ορκίζομαι.
 
- Θέλω... θέλω κάτι που δεν υπάρχει πουθενά.
- Να το φτιάξουμε. 
- Με τι;
- Με τι θέλεις;
- Δεν ξέρω.
- Να το φτιάξουμε με ξύλο καρυδιάς και χρυσά καρφιά.
- Όχι, όχι δεν είναι έτσι.
- Να το φτιάξουμε με πούπουλα και ψίχουλα, με σταγόνες και γαργαλήματα και να του βάλουμε ένα κλειδί να το κουρδίζεις.
- Όχι, όχι, δεν θέλω κλειδί.
- Γιατί;
- Μπορεί να το χάσω.
- Θα στο κρεμάσω στον λαιμό.
- Μπορεί να χαθώ κι εγώ.
- Θα έρθω να σε βρω.
- Κι αν δεν μπορείς να με βρεις;
- Θα μπορέσω.
- Κι αν είναι σκοτάδι;
- Θ' ανάψω κερί.
- Κι αν λιώσει το κερί;
- Ως τότε θα σ' έχω βρει.
- Κι αν όχι;
- Θα ψάχνω ώσπου να σε βρω.
- Πόσο θα ψάχνεις;
- ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!
- Τι θα πει για πάντα;
- Ότι Σ' ΑΓΑΠΩ!
- Κι εγώ τι θα κάνω ώσπου να με βρεις;
- Μπορείς να κοιμηθείς.
- Πού;
- Κάτω από μια μυρσινιά.
- Πού έχει μυρσινιές;
- Παντού. 

- Έχει και λιοντάρια παντού;
- Όχι.
- Πού έχει λιοντάρια;
- Στην ζούγκλα.
- Είναι κοντά η ζούγκλα;
- Πολύ μακριά. Στην άλλη άκρη του κόσμου...
- Δεν μπορούν να έρθουν εδώ ποτέ;
- Ποτέ.
- Τ' ορκίζεσαι;
- Στ' ορκίζομαι. 

- Ξέχασα τι θα πει για πάντα.
- Θα πει ότι σ' αγαπώ.
- Πόσο;
- Ως τον ουρανό.
- Ναι, ναι. Να κοιμηθώ τώρα;
- Ναι. 

- Θα με πάρεις αγκαλιά;
- Ναι. 

- Θέλω να μου χαρίσεις κάτι.
- Ό,τι θέλεις.
- Ό,τι, ό,τι θέλω, τ' ορκίζεσαι;
- Ναι.

Ανθή Δοξιάδη-Τριπ
Εκδόσεις Άγρα

13 σχόλια:

  1. To έχωωωωω!!!
    Ενθυμιο ενός τρελλού έρωτα...!!! :))
    Φιλιά!


    Y.γ. Επρεπε να βγάλεις μια φωτο μια απο τις σελίδες του! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το 'χωωωω!!!
      Πολύτιμο δωράκι, από πολύ αγαπημένη μου Φίλη.

      Δυστυχώς, δεν το έχω στο φοιτητο-σπιτο. Αλλιώς θα έβαζα, ναι. Καίτοι ακόμη κι αυτή, η επιλεχθείσα φωτό, δεν μπήκε τυχαία. :)

      Διαγραφή
  2. Πωπω βούρκωσα... απίστευτο...
    Κι εσύ είσαι φοιτήτρια; Κι εγώ...!
    Φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απερίγραπτα όμορφο το συναίσθημα της αγάπης, που είναι ικανό να σου δώσει ενέργεια/κουράγιο/δύναμη/κλπ, για να κάνεις ποικίλα πράγματα, γι' αυτόν που αγαπάς. Η αγάπη είναι το Α και το Ω. Νιώθεις πως ζεις!

      Φοιτητριούδι, ναι. Με το καλό να τελειώσουμε, και να βάλουμε το νερό της ζωής μας στ' αυλάκι. :)

      Διαγραφή
    2. Πανέμορφο συναίσθημα... Κινητήριος δύναμη για τα πάντα!
      Καλό βράδυ κορίτσι μου, αμήν... :-)

      Διαγραφή
  3. " τι θα πει για παντα; - Σ αγαπω"...
    τι γλυκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως πολύ όμορφο, ήδη μας χάρισε κάτι .
    Όπως και να έχει , πέρασα να σου αφήσω μια σιδερένια καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θ' ανταποδώσω με μια γλυκιά καλημέρα. Τόσο γλυκιά, όσο το σχόλιό σου. Σ' ευχαριστώ, για το αερικό πέρασμα, Σιδερά.

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφο και δεν το ήξερα!! Σε ευχαριστώ που το γνώρισα μέσα από εσένα!

    Καλό μήνα και καλό βράδυ!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι, που σου άρεσε, Μελοκάνελλο.

      -Καλό, γλυκό και χαρούμενο μήνα και σε σένα. :)

      Διαγραφή
  6. - Μπορεί να χαθώ κι εγώ.
    - Θα έρθω να σε βρω.
    - Κι αν δεν μπορείς να με βρεις;
    - Θα μπορέσω.
    - Κι αν είναι σκοτάδι;
    - Θ' ανάψω κερί.
    - Κι αν λιώσει το κερί;
    - Ως τότε θα σ' έχω βρει.
    - Κι αν όχι;
    - Θα ψάχνω ώσπου να σε βρω.
    - Πόσο θα ψάχνεις;
    ..................
    - για όσο μπορέσω να μην αλλοιωθώ
    και οι υποσχέσεις μου να κρατάνε πολύ
    πρωτα αυτό θα προσπαθώ για να σε ψάχνω,
    μ ακούς;;
    όσο μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλέπεις αυτό το πεφταστέρι; Του παρήγγειλα, περνώντας, να σου ζωγραφίσει, σ' ένα κομμάτι τ' ουρανού, ένα σ' αγαπώ με αστερόσκονη.

      Διαγραφή