Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster blog Award


Όπως πληροφορήθηκα, απ' την γλυκιά μας Paloma, η λέξη 'liebster' είναι 
γερμανικής προέλευσης και σημαίνει αγαπημένος! 



Κανόνες

  1. Πρέπει να αναφέρεις και ευχαριστήσεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο.
  2. Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν
  3. Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  4. Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες.

Το βραβείο μού το χάρισε ο καλός μας Αντ' αυτού, που ξέρει πώς να κάνει τις λέξεις 
αερόστατα και να μας παίρνει μαζί του στις πτήσεις, στο απέραντο γαλάζιο. 
Τον ευχαριστώ πολύ για την τιμή και τα τόσο καλά του λόγια. :)

Και τώρα οι απαντήσεις στις ερωτήσεις... 

1.  Το αγαπημένο μου φαγητό

Με φωνή εκφωνητή αγώνα: 
Και στο ρινγκ διαγωνίζονται τα γεμιστά με τις μελιτζάνες παπουτσάκια 
(με μπεσαμέλ, γιατί είναι που τα προτιμώ και διαίτης). 

 
2. Δε μου αρέσει στους ανθρώπους

 Δεν μου αρέσουν η αγένεια κι η έλλειψη καλοσύνης, που σε υποβιβάζουν 
δικαίως στην κατηγορία "βδελυρή ύπαρξη".  

3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα

Να έχουν χιούμορ και να μην είναι μυγιάγγυχτοι & κομπλεξικοί.     


4. Με ηρεμεί

Η θάλασσα, ένα καλό βιβλίο, η μουσική κι οι ταινίες, 
όπως κι οι στιγμές που κάθεσαι στο παράθυρο και χαζεύεις έξω.    


5. Αγαπώ

Τις μοναχικές στιγμές. 
Τις στιγμές που είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένες σε σένα και 
κάνεις ό,τι αγαπάς, ό,τι σ' ευχαριστεί και σε γεμίζει. 

6. Με νευριάζει

Με φωνή Γκρινιάρη απ' τα στρουμφ:
Πολλά μου την δίνουν, αλλά κυρίως μου την δίνει η υποκρισία, τα ψέματα και γενικότερα το καθετί μη γνήσιο κι αληθινό. Επίσης, η εκμετάλλευση, η μη ύπαρξη τρόπων & διακριτικότητας, το να επιβάλλεσαι στον άλλον & να τον καταπιέζεις και να είσαι παρτάκιας -να μην λαμβάνεις υπόψιν τα θέλω του άλλου-, να κάνεις ό,τι κατηγορείς και δήθεν σιχαίνεσαι, και να είσαι ο κύριος Κριτικούλης.  Κι επειδή δεν μου πάνε τα νεύρα κι ούτε θέλω να χαλάω την ζαχαρένια μου, όπου δω τέτοια στοιχεία --> τα πόδια στην πλάτη και δρόοομο.

 
7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο)

Δυστυχώς, δηλώνω εξαρτημένη με το laptop μου, καθότι από εκεί διαβάζω για την σχολή, και γενικότερα το laptop μου είναι το μέσο για ν' απολαμβάνω πολλά που μ' ευχαριστούν.  
My precious... που έλεγε και το Gollum. 
Όταν είμαι εκτός σπιτιού, αν έχω τα κλειδιά μου και κάποια χρήματα, είμαι κομπλέ.  
 

8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες    

Μάζευα φωτογραφίες κι αφίσες από διάφορους
Την πόρτα του δωματίου μου κοσμούσαν ο Sakis και η Βίσση.
(Ψιθυριστά: μεταξύ μας... κολλούσα μόνο ό,τι είχα διπλό και τριπλό. Απρίτς που θα διακινδύνευα να χάσω κάτι που έκανα κρα να το μαζέψω.)



Το βραβείο το χαρίζω σε όλους σας(μιας και δεν έχει όριο), 
γιατί ο καθένας σας,  με τον δικό του τρόπο, είναι υπέροχος.





  Enjoy your day!! :)

15 σχόλια:

  1. καλημερα κοριτσακι μου! συγχαρητηρια για το βραβειακι σου! μου αρεσαν πολυ οι απαντησεις κυριως ομως αυτη με τη φωνη γκρινιαρικου στρουμφακι! :) χιχιχιχ

    νομιζω πως ειδα στο σπιτι της λιακαδας οτι εισαι καλεσμενη και σε αλλο παιχνιδι. ριξε μια ματια μη κανω λαθος.

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, καλή μου!! Ναι, είδα την πάσα της Λιακαδίτσας, δεν κάνεις λάθος. Θα είναι η αμέσως επόμενη ανάρτησή μου (κι αυτό είναι απειλή :P).
      Σ' ευχαριστώ πολύ!! ^_^

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Lysippe!!Συγχαρητήρια για το βραβείο.Η αλήθεια είναι πως είσαι πολύ αγαπητή από όλους!.Χαίρομαι που χάρηκες και δεν σε έφερα σε δύσκολη θέση και που σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά στο επόμενο διαγώνισμα δεν θα επιτρέψω σκονάκια(αστείο)!!
    Να διατηρήσεις την ωραιότητα της ψυχής σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε, είναι γεγονός πως τα κουκλάκια τα ζωγραφιστά είναι αγαπητά από όλους (όταν πέσει σινιάλο κι αρχίσουν οι ντομάτες να πέφτουν βροχή, σφύρα μου, να προλάβω να σκύψω). χαχαχα

      Δεν με έφερες σε καθόλου δύσκολη θέση, μην το ξαναπείς. Γιατί άλλωστε; Ίσα ίσα που είναι τιμητικό και πολύ όμορφο να σε φέρνει κάποιος στο μυαλό του, όταν πρόκειται για όμορφα πράγματα. Σημαίνει ότι κάαατι καλό κάνεις κι εσύ, βρε αδερφέ.

      Χίλια ευχαριστώ!!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Hello βραβευμένη μου!
    Τα σέβη μου!
    Όμορφα τα είπες!
    Σε φιλώ βιαστικά από τη δουλειά...
    (Πότε θα με πάρουν είδηση....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Αριστάκι μου. ^_^
      Καλημερούδια, ομορφιά μου!!

      (αν έχεις άριστες επιδόσεις στην ηθοποιία και καλά ρεφλέξ, δεν θα σε πιάσουν ποτές! μνιχεχε)

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Lysippe,
    Όμορφη η παρουσίαση σου για το βραβείο "liebster blog", να το χαρείς το βραβειάκι σου και πάντα τέτοια εύχομαι!! :))
    Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ και χαίρομαι που μέσω αυτού του βραβείου μπορώ να γνωρίσω περισσότερα πράγματα για σένα!!
    Φιλιά πολλά και να περάσεις ένα όμορφα βραδάκι! ;)

    Υ.Γ. Συμφωνώ με τον ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ για την ωραιότητα της ψυχής σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κομματάκια η Λυσίππη! Μακάρι να 'ναι έτσι, και να 'ναι τόσο ωραία όσο στα δικά σας μάτια. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, paloma μου!!
      Καλή σου μέρα!!! :)

      Διαγραφή
  5. Χα χα. Απολαυστική όπως πάντα! Απόλαυσα ιδιαίτερα τις στιγμές αλά Γκρινιάρη! Δεν ξέρω γιατί αλλά ήταν το αγαπημένο μου στρουμφάκι! :) Μας ηρεμούν τα ίδια πράγματα.. κι αγαπάμε τις ήρεμες στιγμές με τον εαυτό μας. :) Καλή ημέρα από τη μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ Κάπου διάβασα (στης Αριστέας, δηλαδή, μη νομίζεις!) ότι έχεις κι εσύ δίδυμη αδελφούλα!! :)

      Διαγραφή
    2. χαχαχα!! Καλώς την Αγριμιώ μας!! Καταπώς φαίνεται κι εγώ αυτές τις στιγμές απόλαυσα ιδιαίτερα, αν πάρεις ως κριτήριο το ότι είναι η πιο αναπτυγμένη παράγραφος. :P

      Ω, κι εσύ διδυμάκι;; Ναι, έχω (κι έναν μεγαλύτερο αδερφό). ^^
      Κι είμαστε αχώριστες, σαν τους Χιώτες πάμε... δυο - δυο. χιχι
      Να την χαίρεσαι την αδελφούλα σου. :)

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα, Αγριμιώ μου!!
      Φιλιά πολλά απ' τη μαμά πατρίδα!! <3

      Διαγραφή
  6. Αγαπημένη καλημέρα!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμα.
    Τουλάχιστον για εμένα ανήκεις ασυζητητί στους αγαπημένους blogger, σε διαβάζω ανελλιπώς αν και για να είμαι ειλικρινής δεν σχολιάζω έγκαιρα τις τελευταίες ημέρες αλλά δεν φταίω εγώ, η τενοντίτιδα. Σνιφ, κλαψ. Άσε που για να γράψω σχόλιο κάνω είκοσι λεπτά. Ένα, ένα γραμματάκι με το αριστερό.
    Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου. Στα περισσότερα και εγώ κάτι ανάλογο θα απαντούσα! :)
    Να περνάς όμορφα Lysippάκι αγαπημένο.
    Να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τενοντίτιδα; Άουτς! :( Περαστικά, βρε κορίτσι. Θα μου επιτρέψεις να πάρω όλο το θάρρος και ν' αρχίσω απολύσεις και μαστιγώματα στους αυλικούς σου, ε; Μα δεν σε προσέχουν καθόλου οι τσαρλατάνοι. Θα τους δείξω εγώ. Μ.
      Φιλιά πολλά -προέχει το χεράκι, ε; άσε μας εμάς, δεν παρεξηγούμε.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι καλό μου! Πάντα έτσι αγαπητή να είσαι! Έχουμε ταύτιση σε πολλά, το ξέρεις!!! ;) χαχαχα!
    Το liebster βασικά σημαίνει "ο πιο αγαπημένος", είναι δηλαδή υπερθετικού βαθμού... Για την ιστορία απλά, όχι ότι έχει καμία σημασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω και δεν το ξεχνώ. χιχιχι
      Σ' ευχαριστώ πολύυυυ -και για την διόρθωση!!!
      Φιλιά πολλά, αγαπημένο μου!!

      Διαγραφή