Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Χάλι birthday


Τίποτα δεν σάλευε μες στη σιγαλιά τής νυχτιάς. Ή μήπως σάλευε; Ένα κεφάλι με μεγάλα, μακρουλά αυτιά και σκουφί ξεπρόβαλε από έναν θάμνο και μισόκλεισε τα μάτια του όλο πονηράδα κι ευχαρίστηση.

-«Πάρ' τα πόδια σου! Κοιμήθηκαν!» γύρισε κι είπε κατά τον θάμνο.

Μεμιάς ξεπετάγεται άλλο ένα πανομοιότυπο κεφάλι απ' τον θάμνο. Η μόνη διαφορά τους ήταν στο ότι το δεύτερο ανήκε σ' ένα πιο στρουμπουλό πλάσμα.

-«Είσαι σίγουρος;» είπε αργόσυρτα και μάλλον απρόθυμα.

-«Πότε σου έδωσα το δικαίωμα ν' αμφιβάλλεις για μένα; Σου λέω, κοιμούνται κι οι δυο του καλού καιρού» ανταπάντησε όλο ανυπομονησία ο λεπτότερος και πιο μικροκαμωμένος.

Ο δεύτερος έξυσε το κεφάλι του με περίσκεψη.

-«Και τι θέλουμε εμείς στους ανθρώπους; Τέτοιο καιρό θα έπρεπε να είμαστε κρυμμένοι από δαύτους, να είμαστε στο ζεστό μας κρεβατάκι και να μαζεύουμε δυνάμεις για τη μεγάλη επέλ...» δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση του, που πνίγηκε σ' ένα χασμουρητό.

-«Μώρ' τι κοιμήσης είσαι, αδελφάκι μου; Για καλό σε πήρα μαζί μου; Δες το σαν διασκέδαση, σαν να σε πηγαίνω στο λούνα παρκ" του είπε μορφάζοντας, και συνέχισε «Παράτα τους άλλους, ας κοιμούνται. Εμείς έχουμε ν' ανακατώσουμε πράματα... Άσε που δεν θα μας περιμένουν τόσο νωρίς και δεν θα 'χουν πάρει τα μέτρα τους. Θα τα κάνουμε μπαχαλάκι με την ησυχία μας» χοροπήδησε χτυπώντας τα χέρια του.

-«Καλά! Και για πες, γιατί ήρθαμε εδώ συγκεκριμένα;» είπε ψιθυριστά κοιτώντας τον στα μάτια.

Ο μικρός παμπόνηρος μισόκλεισε τα μάτια και τράβηξε τα χείλη του σ' ένα πλατύ χαμόγελο.

-«Η μια τους έχει γενέθλια! Αυτό συνεπάγεται γλέντι, κι αυτό τι συνεπάγεται; Ανθρώπινη χαρά, χαμόγελα, γέλια! Κι εμείς τι κάνουμε γι' αυτό; Φροντίζουμε να τους τη χαλάμε... Αυτό θα κάνουμε κι εδώ» κάγχασε. «Εμπρός! Θα γίνω κουβάρι... Πιάσε με και ρίξε με στο παράθυρό τους με τη θέρμη πρωταθλητή στις ρίψεις. Εμπρός, κουνήσου!» είπε και πήρε θέση για να τον βουτήξει σαν μπάλα.

-«Δεν μ' αρέσουν οι ρίψεις... Εγώ είμαι γκολτζής!» είπε και, πριν προλάβει να ορθώσει ο άλλος το ανάστημά του, του έριξε μια κλωτσά και τον εκσφενδόνισε προς το παράθυρο.

Πρόλαβε και πιάστηκε από ένα κλαδί, και μ' ένα μικρό σάλτο προσγειώθηκε στο παράθυρο.

-«Θα σου έλεγα καμιά χοντρή τώρα, αλλά έχε χάρη που θέλω να κάνω ησυχία. Έλα, θα μπω μέσα να βρω κάτι και θα σε τραβήξω πάνω» πρόσθεσε, καθώς γλιστρούσε μες στο σπίτι.

Δεν έχασε χρόνο κι έκανε την πρώτη του ζημιά: άρπαξε τη κουρτίνα και την έσκισε, αφήνοντάς τη ένα κουρέλι. 

-«Έλα, μη χάνουμε χρόνο» είπε ρίχνοντας τη μια άκρη τής κουρτίνας προς τον φίλο του.

Ο κάτω άρπαξε την άκρη και τη τράβηξε ρυθμικά τρεις φορές για να του δώσει το σινιάλο, να τον τραβήξει.


Κατόπιν προσπάθειας, προσγειώθηκε κι ο δεύτερος μες στο σπίτι.

Γύρισαν να περιεργαστούν τον χώρο.

-«Ποια έχει τα γενέθλια; Η ξανθιά ή η μελαχρινή;» αναρωτήθηκε ο τσουπωτός.

-«Η δεύτερη» βιάστηκε να του απαντήσει. «Δες τι έχει κάνει εδώ η ξανθιά... Μπαλόνια, αρκουδάκια, κομφετί. Φιλία» είπε φτύνοντας τη λέξη. «Θα τους δείξουμε εμείς τι θα βρουν το πρωί για να χαρούν» ακούστηκε, ενώ το νύχι του βρισκόταν ήδη στην άκρη ενός μπαλονιού και βυθιζόταν μέσα του.

-«Είσαι τρελός; Τι κάνεις; Θα μας ακούσουν» σχεδόν γκάριξε.

-«Ό,τι θέλω θα κάνω, δεν θα σε ρωτήσω κιόλας» του γύρισε την πλάτη, και συνέχισε να σκάει ένα ένα τα μπαλόνια. «Τι με κοιτάς; Κομφετί ήθελε η ξανθιά; Άρχισε να κάνεις κομμάτια τ' αρκουδάκια» πρόσταξε τον άλλο, που είχε μείνει να τον κοιτάζει.

Μηχανικά έκανε αυτό που του είπε ο άλλος.

Χέρια, πόδια, κεφάλια άρχιζαν να πετιούνται δεξιά κι αριστερά. Πήρε στην αγκαλιά του το περιεχόμενό τους και γύρισε στον άλλο «Κοίτα, θα 'χουν και χιόνι τώρα» είπε γελώντας, καθώς πέταξε ψηλά το λευκό περιεχόμενο των λούτρινων.

-«Έτσι, δεν θ' αφήσουμε τίποτα όρθιο. Θα τα κάνουμε όλα γης μαδιάμ» του έκλεισε μάγκικα το μάτι, ενώ περιεργαζόταν ένα καπελάκι γενεθλίων και το πέταξε περιφρονητικά στην άκρη. «Έχει και σημαιάκια» ακούστηκε ενθουσιωδώς, κάνοντας τσουλήθρα το σκοινί τους, και προσγειώθηκε πάνω στον πολυέλαιο ρίχνοντάς τον κάτω.

-«Α! Πορτοκαλάδες, λεμονάδες, κόλες, ποτά... Εννοείται πως όλα θα τα πιουν, αλλά θα τα πιουν τα χαλιά τους» είπε σατανικά, αναποδογυρίζοντας τα μπουκάλια.

-«Κοίτα που σου κόβει τελικά, δεν σ' έφερα τζάμπα και βερεσέ» τον καμάρωνε ο άλλος και τον χτύπησε συναδελφικά, όλο κατεργαριά, στην πλάτη. «Λοιπόν, γενέθλια χωρίς τούρτα δεν είναι γενέθλια. Πού είναι η τούρτα;» αναφώνησε με το κεφάλι του να γυρνάει σαν περισκόπιο στον χώρο.

-«Πού να 'ναι, βρε χαμένε; Στο ψυγείο θα 'ναι» απάντησε περιφρονητικά κι έτρεξε προς το ψυγείο. «Βιάσου» είπε ανοίγοντας το ψυγείο. «26; Χαρούμενα 62α γενέθλια» είπε μ' ένα ειρωνικό γελάκι, ενώ άλλαζε θέση στα κεράκια. «Ρε, σοκολάτα είναι» αναφώνησε πανηγυρικά, όσο το δάχτυλό του διέγραφε μια διαδρομή στην αφράτη σοκολάτα.

-«Για..., για...,» χώθηκε ο άλλος και του δάγκωσε το δάχτυλο με λαιμαργία.

-«Φύγε από πάνω μου, πανάθεμά σε. Εσύ θα μου κόψεις κομμάτι. Πού σε είχαμε κλεισμένο και κάνεις σαν τον λιμασμένο;» του είπε, και του 'ριξε μια χαστούκα που του 'φυγε το σκουφί.

Ένα αργό, θριαμβευτικό χειροκρότημα διέκοψε την όλη φάση μεταξύ τους.

-«Μπράβο, μπράβο, το διασκεδάσατε;» ακούστηκε μια τρίτη φωνή στον χώρο.

Κι οι δύο καλικάντζαροι γύρισαν με τρόμο κατά 'κει όπου ακούστηκε η φωνή.

-«Σου είπα πως θα τους ξυπνούσαμε, ηλίθιε» κλαψούρισε, ενώ κρύφτηκε πίσω από τον βαρύμαγκα.

-«Το διασκεδάσαμε, και πολύ μάλιστα! Υπάρχει κάνα πρόβλημα;» γκάριξε νευριασμένος ο πιο θαρρετός απ' τους δύο, ενώ τους είχε αρπάξει η ξανθιά απ' τις μπλούζες και τους έφερνε στο ύψος τού προσώπου της.

-«Ωραία, επειδή τώρα είναι η δική μου σειρά να διασκεδάσω» τους ειρωνεύτηκε πετώντας τους απ' το παράθυρο.

-«Μα τι φασαρία είναι αυτή, ρε Άννα; Ήμαρτον! Να μη μπορεί να κοιμηθεί άνθρωπος μέσα σ' αυτό το σπίτι;» βγήκε έξαλλη η Λυσίππη με τα μπικουτί απ' το δωμάτιο. «Και τι χάλι είναι αυτό; Κι η τούρτα μου; Μου... πήρες τούρτα;» μαλάκωσε κατευθείαν. «62, ε; Πολύ ωραίο το αστειάκι σου, τι να σου πω» συνέχισε έξαλλη.

-«Ώχου κι εσύ» της απάντησε η Άννα. «Πού να σου εξηγώ τώρα; Τράβα κοιμήσου. Α! Και πού είσαι; Χάλι birthday» συνέχισε γελώντας.

-«Ε, λοιπόν, μπορεί να κλείνω τα 62, αλλά εγώ νιώθω κοριτσάκι, 26 χρονώ» γέλασε επίσης η Λυσίππη κορδώνοντας περήφανα το κορμί της.

-«Χρόνια σου πολλά, βούρλο» της είπε αγκαλιάζοντάς την.

-«Ε, λοιπόν, τέτοιο surprise πάρτι κανείς δεν το 'χει ματαδεί, θα μου μείνει αξέχαστο. Σ' ευχαριστώ» έδωσε την απάντησή της, γελώντας ξανά, και τη σφράγισε μ' ένα φιλί ανταποδίδοντας την αγκαλιά. «Να σου πω, να φτιάχναμε ένα φασκόμηλο και να συμμαζεύαμε λιγάκι; Θα γίνουμε ρεζίλι των σκυλιώνε στους καλεσμένους μας» κοίταξε το χάος που επικρατούσε.

-«Τι χάλι birthday θα 'ναι μετά; Άσε που εγώ έπαθα μια υπερκόπωση και μόνο που τα κοιτάζω» είπε κρατώντας τη μέση της.

-«Δίκιο έχεις, πάμε να συνεχίσουμε τον ύπνο μας, να στρώσουμε επιδερμίδα» είπε η Λυσίππη κι αλληλοσπρώχτηκαν στα δωμάτιά τους.




 Μπορείτε να κεραστείτε απ ό,τι έμεινε όρθιο! :P

 


43 σχόλια:

  1. Α, μα τι ωραία ανάρτηση ήταν αυτή! Χρόνια πολλά, Λυσίππη μου, κι ας έχουν γίνει χάλια όλα, μου άρεσε που και οι δύο είστε τόσο ζεν, εννοείται ότι κάνατε τη σωστή επιλογή (να στρώσετε επιδερμίδα, εννοώ). Και μπορείτε να κάνετε και κάτι άλλο, πρωτοποριακό: να πείτε στους καλεσμένους ότι κάπου έχετε κρύψει έναν θησαυρό και όποιος τον βρει μέσα στο χάλι θα ανταμοιφθεί και να τους στρώσετε όλους να συμμαζέψουν.
    Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζεν τής Άννας να σε παραξενεύει, Πίπη μου. Αυτή έκανε όλη τη δουλειά... Εγώ τι έκανα; Ξύπνησα, βρήκα το σπίτι καθαρό απ' τη παρουσία μικρών κι άτακτων πλασμάτων... Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά τα έβαλα και μαζί της, νομίζοντας πως εκείνη ευθύνεται γι' αυτό το μαύρο χάλι. Πάλι καλά που μ' αγαπάει και δεν μου σβούριξε καμιά. :)

      Όσο για το "κολπάκι", πολύ καλό. Θα το έχω κατά νου για την επόμενη γενεθλιακή μου χρονιά, σε περίπτωση που μας την πέσουν ξανά. Να 'σαι καλά! Εσένα θα σ' έχω σταυροπόδι με διπλό κομμάτι τούρτας, φίλη μου.

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά μου, τι να πω πρώτα ..τις ατελείωτες ευχές μου για χρόνια γεμάτα υγεία και αγάπη και μετά να προσθέσω πως σε είχα για μικρούλα νεαρή φίλη γιατί όλες οι παρουσίες σου στα μπλοκ αυτό ανάβλυζε.Φίλη μου τα χρόνια έχουν σημασία μόνο σε αυτούς που δεν ξέρουν να ζουν το σήμερα ή που μετανοιώνουν για όσα δεν έκαναν.Χρόνια Πολλά γεμάτα με ότι ακόμα δεν κατέκτησες, όσα θέλεις να κάνεις και όσα ονειρεύεσαι να διεκδικήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία ευχή, Γεωργία μου - με υγεία κι αγάπη να προπορεύονται, ναι. Αυτά τα δύο είναι τα πιο σημαντικά στη ζωή μας.

      Πόσο πιο μικρούλα; Πάλι καλά που με περνούν για λυκειοκόριτσο και δεν με πιάνει κρίση ηλικίας. χαχα Είναι που απ' τα σχολικά χρόνια και μετά, δεν προλαβαίνεις να συνηθίσεις το νέο σου "νούμερο" και τσουπ! έχεις πάει αμέσως στο επόμενο. Ε, όχι, δεν κάνουμε έτσι δουλίτσα... Εγώ το δηλώνω από τώρα: δεν θα υπάρχει 27 στη λίστα μου. Θα γιορτάσουμε πάλι τα 26 μου χρόνια! :P

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ζεστές σου ευχές, Γεωργία μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Τι να ευχηθώ για τα αιφνίδια 62α γενέθλιά σου;
    Χάπι birthday!
    Ε ναι, σ' αυτή την ηλικία όλο και κάποιο χάπι θα σου χρειάζεται!
    Αλλά να σας την πέσουν έτσι τα καλικαντζαράκια; Από τώρα; Τι να πω; Ίσως φταίει η κλιματική αλλαγή! Ή δεν ήταν καλικαντζαράκια; Όχι, το ρωτάω γιατί μόλις ξύπνησα και δεν είμαι σίγουρη πως διάβασα σωστά!

    Καλά, μη φωνάζεις, σοβαρεύομαι και περνάω στην ευχή μου!
    Χαρούμενα 26α γενέθλια!
    Χρόνια πολλά, με υγεία και χαρά και πολλούς μαρκαδόρους για να χρωματίσεις τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις!
    Σου αφήνω φιλί γιορτινό και μεγάλο κι ένα μπαλόνι για δώρο!
    🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Ε, ναι, 62α γενέθλια χωρίς χάπια = Λυσιππικά γενέθλια δίχως καλικαντζαράκια. Μα γίνεται; :P Και δεν ξέρω εάν φταίει η κλιματική αλλαγή ή το ότι έχουν αποθρασυνθεί τα μάλα αυτοί οι δύο μικροί ζουμπάδες. Ευτυχώς, ξύπνησε η Άννα και καθάρισε, γιατί δεν ξέρω εάν θα τα 'βγαζα πέρα μαζί τους. Άσε που δεν θα βρίσκατε και τίποτα όρθιο για να κεραστείτε, και θα με έκαναν και ρεζίλι ως οικοδέσποινα. Κατάλαβες; Αχ, ελπίζω τα 63α γενέθλιά μου να 'ναι πιο ήρεμα. Δεν αντέχονται τέτοιες συγκινήσεις και ταραχές στην ηλικία μου.

      ΥΓ. Μαρκαδόροι μου είστε ακόμα κι εσείς, και μάλιστα απ' αυτούς που δεν ξεθυμαίνουν, και σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό, αρτίστα μου.

      Διαγραφή
  4. Γλυκό μου συγκατοικάκι να είσαι όσο τρυφερό, δροσερό και στοχαστικό σε γνώρισα. Πότε ήταν; Πριν μια ζωή. Κι άλλη τόση δε φτάνει να σε χορταίνω. Κι άλλη μια ακόμη μήπως κι αρχίσω να σε συνηθίζω. Ονειρεύομαι να γίνω σαν κι εσένα όταν μεγαλώσω γι αυτό..... χρόνια μου πολλά για να έχω μπόλικα να σε αγαπώ !! Πολυχρονεμένη ναι, πολυφορεμένη ποτέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 500 φορές το 'χω διαβάσει, 500 φορές έχω συγκινηθεί, λε γαμώτο. Η ρημάδα η ζωή μόνο μ' αγάπη φτουράει, κι εσύ τη δίνεις απλόχερα, οπότε έχω έναν λόγο να βάζω τρικλοποδιές στον Χάρο και να γελάμε, περπατώντας πλάι πλάι. Εδώ θα 'μαι και την επόμενη φορά, λοιπόν, να γιορτάσουμε τα 63α μου! Χε χε!

      ΥΓ. Σ' αγαπάω!

      Διαγραφή
  5. Να τα εκατοστήσεις Λυσίππη, τί 62 τί 26 ένας απλός "ψυχικός" αναριθμητισμός είναι:) Άλλωστε αυτός ο...πώς τον είπαμε...ο Αϊνστάιν δεν μας απέδειξε πως ο χρόνος είναι σχετικός;
    Να είσαι γερή, χαρούμενη και δημιουργική πάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, Μαρία μου, γίνεται να δηλώνεις παρούσα σε κάθε μου γενεθλιακό event, να μου φτιάχνεις το κέφι; Είναι που με μελαγχολούν τα γενέθλια, βλέπεις. Όχι απαραίτητα ως αριθμός... Αυτά τραβάς όταν σκας μύτη ως Σκορπιός, φίλη μου, σκέφτεσαι όλο μαλατσίες. Την επόμενη φορά, δεν θα ξανακάνω το λάθος, θα έρθω ως ένας αστείρευτα αισιόδοξος Τοξότης. :P

      Τα φιλιά μου & τα εγκάρδια ευχαριστώ μου. :)

      Διαγραφή
  6. Για να δω, για να δω.... θα βρω τώρα τίποτα όρθιο να κεραστώ ; ή έχουν γίνει όλα εκεί λαμπόγυαλο ε ; χμμμ... κάτι βλέπω να ! χυμοί, πορτοκαλάδες. Α να βρήκα και κάτι γλυκά. Ωραία, μια χαρά. Υπό έλεγχο η κατάσταση.
    Το λοιπόν, μισό να σκουπίσω τη σαντιγύ και τη σοκολάτα απ τη μούρη.
    Χρόνια Πολλά γλυκιά μου ! χρόνια καλά ! γεμάτα από το φως της καρδιάς σου και τη τρυφερότητα της ψυχής σου.
    Να σου δίνει η ζωή όμορφες στιγμές όπως τις αξίζεις.
    Φεύγω τώρα ναι ;
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, κάτσε, πού πας; Έτσι θα ξεβγάλουμε το πάρτι; Η Άννα έκανε τόσο κόπο να τα στήσει όλα αυτά... Εάν δεν κλείσει η βδομάδα, δεν το διαλύουμε. Γύρνα πίσω, θα πέσουν μουσικές! Μα στο καλύτερο θα φύγεις; Μουσική & χορός - διάλειμμα - φαγητό και ξανά μανά μέχρι τελικής πτώσης!

      Να 'σαι καλά, Γιάννη μου.
      Σ' ευχαριστώ που 'σαι πάντα εδώ και δηλώνεις ζεστό παρών.

      Διαγραφή
  7. Κρύβεις τρία χρόνια. 29 είναι - κι αυτές οι κουτοπονηριές, να βάλουμε το εννιά ανάποδα, να του κοτσάρουμε και ένα φυτιλάκι να το κάνουμε έξι, να παραπλανήσουμε και τον κόσμο με το 62, ε, εντάξει..

    Ας είναι. Σέβομαι τα αποκαΐδια των συμπαθών μοναχικών τοσοδούληδων και δεν το συνεχίζω το θέμα.

    Λυσίππη μας, παυσίλυπη πάντα!

    ΥΓ. Άλλος ένας, ένας Όργουελ, αντέστρεψε τα χρόνια, το 1948 το έκανε 1984 και αναγνωρίστηκε ως σούπερ μεγάλος συγγραφέας. ..Λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (χαχαχαχα)

      Πολυ κακή αρχή κάναμε, Διονύση μου. Άκου εκεί, ακόμα δεν μ' έχει γνωρίσει, να μου κάμει μια έτσι και να μου βγάζει τον ηλικιακό φερετζέ --> χλααατς! ολούθε ένα πελώριο 29, να το βλέπουν όλοι. Μόνο νέον που αναβοσβήνει δεν έβαλε ακόμη, μη τυχόν και δεν το 'χουν δει όλοι. Δεν ξέρω, δεν ξέρω! Θα σκεφτώ πολύ εάν θα σου δώσω τούρτα. (Μετά από 5 λεπτά, μ' ένα πιάτο στο χέρι) Έχε χάρη που είμαι καλός άνθρωπος! Να, μέχρι κι ένα φιλί θα σου δώσω, που με τίμησες με τη παρουσία σου στο πάρτι, και θα σου φέρω και ό,τι πιοτί τραβάει η όρεξή σου. Θα το κάψουμε, κυρ Στέφανε! (Και συγχρόνως γελάω που το γράφω, γιατί είσαι τέτοιο ζουζούνι, που ικανό σ' έχω να μου πετάξεις ένα «ξέρεις, Διονύση με λένε» χαχα)

      ΥΓ. Γιατί όχι; Νομίζω πως στα 29 μου χρόνια, η γραφή μου έχει πλέον ωριμάσει κι είναι πανέτοιμη να κατακτήσει και ν' αναγνωριστεί. Γιατί, εμένα τι μου λείπει δηλαδή; Καλύτερος ο Όργουελ;

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά μαιμουδίτσα μου! Ερχόμουν να σου πω χρόνια πολλά αλλά μου συνέβη κάτι απίστευτο! Είπα να χτυπήσω το κουδούνι και ξαφνικά πλαφ μου έρχονται δύο κακομούτσουνα πλάσματα στη μούρη από ψηλά! Τα έχασα! Πάει λέω δεν μπορεί να είναι αλήθεια! Πριν καταλάβω τι έγινε χώθηκαν στους θάμνους! Τα πόσα κλείνεις; Τα 62; Και το είπα πως αυτός ο ταξιτζής ήταν απατεώνας! Με γύριζε με γύριζε κι όπως φαίνεται με γύριζε χρόνια. Γι'αυτό έσκασα μια περιουσία για κόμιστρα! Ωστόσο να σε χαιρόμαστε τόσο μα τόσο πολύ που θα κάνω και φασίνα για τη πάρτη σουουουου! Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αλλά μπανανούλες, που μ' αρέσουν, δεν έφερες. Έχε χάρη που μ' έκανες να γελάσω τόσο πολύ με τον ταξιτζή, που τα ξέχασα όλα. Είσαι απίστευτη!!!!!

      Σ' ευχαριστώ πολύ... *ήχοι από ματς μουτς*... Έλα μέσα να περάσουμε ζούπερ, και να λείπουν οι φασίνες. Το πολύ πολύ να το κάψουμε το σπίτι μετά, γιατί ποιος κάθεται να το ξανακάνει σπίτι. :P

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά πολλά και καλά! Τούρτα θα κεραστώ κι ας είναι κακοπαθημένη. Εξάλλου στα 62 σου όσο και αν ο χρόνος σε αγαπά όλο και συμμάζεμα θα θες!
    Και από αύριο, όταν η επιδερμίδα θα έλθει στα ίσα της βάλτε και καμιά σιδεριά στα παράθυρα. Χριστούγεννα έρχονται και πού ξέρεις; Μπορεί να θες να κάνεις κανένα Χαλι πάρτυ!!
    Εγώ πάντως καταδιασκέδασα στα γενέθλιά σου!!!
    Φιλάκια και στις δυο σας
    Φιλί όμως τριπλό στην εορτάζουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που το χάρηκες το παρτάκι, Αννούλα μου, και που τα δυο τρισάθλια, ζημιάρικα καλικαντζαράκια δεν κατάφεραν να μας το καταστρέψουν. Μάλιστα, θ' ακολουθήσω και τη συμβουλή σου περί σιδεριάς, και η επόμενη φορά θα 'ναι ακόμα καλύτερη - και θα γελάμε με τα «θυμάστε πέρσι που...».

      Πολλά πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  10. Ευτυχώς που δεν με είδες γιατί εκεί μαζί τα καλικαντζαράκια ήμουν και εγώ... Δοκίμασα και από την τούρτα πεντανόστιμη ήταν
    Χρόνια σου πολλά, γεμάτα χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όχι, βρε Ελένη, μη μου πεις πως εσύ ήσουν ο εγκέφαλος της καλικαντζαρικής σπείρας. Άντε, λόγω ειλικρίνειας, σε συγχωρώ και σου ξαναδίνω τούρτα, να την φας με την ησυχία σου και να την ευχαριστηθείς, γιατί στα κρυφά και στο πόδι πού να σου κάτσει η γλύκα;!

      Να 'σαι καλά! :)

      Διαγραφή
  11. Να τα χιλιάσεις, φίλη μου! Πολύ ωραία ιστορια και τρόπος να παρουσιάσεις τα γενέθλιά σου με κάτι επίκαιρο. Το απόλαυσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιο κέφι, στα 62 μου, ούτε στα 26 μου. χαχαχα

      Να 'σαι καλά, Δραστήρια. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, και χαμογελώ που το χάρηκες τόσο πολύ!

      Διαγραφή
  12. Λυσίππη μου χρόνια πολλά με υγεία!
    Όλα να σου έρχονται καλά στη ζωή και μακριά από καλικαντζαράκια!
    Καλά όλα τα άλλα, αλλά να αλλάξουν και θέση στα κεράκια!!
    Ε αυτό πάει πολύ!!

    Το απόλαυσα το κείμενο!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε, Μαρία μου, δεν φτάνει που μας χαλούν κανονικά και με τον νόμο τις ημέρες μέχρι να εξαφανιστούν ξανά, τώρα αποθρασύνθηκαν τελείως, το σκάνε νωρίτερα και πάνε κι ανακατεύουν τον κόσμο. Ούτε τα γενέθλιά σου να μη μπορείς να γιορτάσεις με την ησυχία σου, να τα ευχαριστηθείς, βρε αδερφέ. Πάλι καλά που δεν κατάφεραν να μας το χαλάσουν, αλλά κατάφεραν το αντίθετο: να μας το αφήσουν ανεξίτηλο στη μνήμη και να γελάμε. Καλά να πάθουν!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα! <3

      Διαγραφή
  13. Καλέ είχες γενέθλια; Πως και δε μου το έβγαλε το facebook? Χρόνια σου πολλά κορίτσι γλυκό. Να γίνουν όλα τα όνειρα σου πραγματικότητα εύχομαι. Υγεία κι αγάπη να βρίσκεις πάντα στις στιγμές σου!
    Τι ωραία ιστορία ήταν αυτή; Πόσο πρωτότυπη!!
    Τα καλύτερα σου εύχομαι Λυσιππάκι. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο μεταξύ, τα έχω κάνει αχταρμά με τόσο μεγάλο...σόι που έχω αποκτήσει στα blogs, και μια μέρα βαφτιστηρόνι μου, σε έγραψα κουμπαρόνι και το διόρθωσα μετά χαχα! Βαφτιστηρόνι-κουμπαρόνι σημειώσατε Χ! ✿

      Διαγραφή
    2. Πού και πού, Μαρινάκι μου, με πιάνουν τ' ανάποδά μου και πάω και βγάζω την ημερομηνία, για να μην πάει ειδοποίηση. Μόλις περάσουν, εντάξει, τη ξαναβάζω στη θέση της. (Ανάποδος και περίεργος κόσμος που κυκλοφορεί, ε; Έλα, Παναγία μου!) χαχαχα

      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!

      @κουμπαρόνι

      Αμ γιατί νομίζεις πως έχω μείνει με ένα κουμπαρόνι, μια μουσικοσυμπεθέρα και μια εγγόνα; Για ακριβώς αυτόν τον λόγο: να μηn τα κάνω αχταρμά. Να δεις που θ' ακολουθήσω τον αντρικό τρόπο: θα σας λέω όλες γλυκές μου και τέτοια, να ξεμπερδεύω σε χρόνο dt και να μην κινδυνεύω να εκτεθώ. :P

      Διαγραφή
  14. Πόσο υπέροχο πλασματάκι είσαι βρε κουμπαρόνι μου!!! Θεά!
    Θεά στα 26, θεά και στα 62, μόνο που στα δεύτερα δε νομίζω
    ότι εγώ θα είμαι ακόμη εδώ..κλαψ! Να τα χιλιάσεις κουμπαρόνι μου,
    πάντα πρωτοπόρα, με χιούμορ, κέφι, μπρίο! Πολλά γλυκά φιλιά! ✿✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά θα είσαι ΚΑΙ στα 62 (μη σου πω και στα 102, γιατί έχω σκοπό να βρικολακιάσω), δεν σηκώνω κουβέντα, καημένο μου! Και μετά από τόση αγριάδα, νομίζω πως πρέπει να μαλακώσω λιγουλάκι --> έλα να σε κάμω μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά, να σ' ευχαριστήσω. ♥

      Διαγραφή
  15. Χι,χι!!!!
    Χάπι 26 και χάπι(α) 62. Λυσιππάκι! Πάντα να είσαι αυτό το πλασματάκι που μου αρέσει να διαβάζω! Πολλά φιλιά γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα 'μαι, μα τον Τουτάτη. Πού να κάτσω ν' αλλάζω τώρα. Βαριέμαι. χαχα

      Σ' ευχαριστώ πολύ, Αλεξάνδρα μου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. Ποιος άλλος θα μπορούσε να κάνει τέτοια παρουσίαση, ε????
    Χρόνια πολλά κι από 'δω, ρεεεεεεε!
    Τα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μου και στα 26 και στα 62 και στο άπειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί εσύ πας πίσω. Αν δεν ταιριάζαμε... ♥

      *τιτανοτεράστιο φιλί στο μαγουλάκι σου

      Διαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά Λυσιπάκι μας !! Τι ωραία ανάρτηση είναι αυτή !!! Τι να κεραστώ εγώ τώρα από το χάλι;; Ενι γουέη να χαίρεσαι τα 26 χρόνια χρόνια σου και στα 62 να έχεις το ίδιο χιούμορ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε, περίμενε, όλο και κάτι θα βρούμε που έμεινε όρθιο. *πετάει δώθε κείθε στραπατσαρισμένα καπελάκια, χέρια και πόδια λούτρινων, τα γυαλιά απ' τον σπασμένο πολυέλαιο κάνουν κρατς κρατς κάτω απ' τις σόλες της* Ωπ! Να κάποια άθικτα μπουκάλια... Προτιμάς αναψυκτικό, χυμό ή ποτάκι; Την τούρτα, ΟΚ, δεν πρόλαβαν να μας τη μαγαρίσουν ολάκερη. Μόνο λίγη σοκολάτα από πάνω πρόλαβε ν' αρπάξει, κι αυτό το κομμάτι θα το πάρω εγώ. Φιουφφφ! Όλα καλά!

      Να 'σαι καλά, Νικόλ μου! :)

      Διαγραφή
  18. Βρε μικρό μου του Νοεμβριου και εσύ; Μα τι ζαβολιάρικα τα αφιλοτημα καλικαντζαράκια χα..χα..
    Καλυτερα γενεθλια σιγουρα δεν εχεις κάνει Λυσιπάκι μου .. 26 ε; εισαι μωρο ακομα και στα 62.. και στα 102 ευχομαι κοριτσι μου χρονια πολλα και ετυχισμενη με πολλα χαμογελα στην ζωή σου.
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααα!!!

    φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μη μου πεις, κι εσύ σκορπίνα τού Νοεμβρίου, Ρούλα μου; Περάσανε τα δικά σου γενεθλιάκια ή τα περιμένουμε; Όπως και να 'χει, σου εύχομαι έτη πολλά και όλα χαμογελαστά. Α! Και χωρίς τζαναμπέτικα καλικαντζαράκια. χαχα

      Τα φιλιά μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  19. Πολλές ευχές γλυκό μας Λυσιππάκι, χρόνια σου πολλά και όπως ακριβώς τα ονειρεύεσαι! Για τούρτα δεν ρωτάω, δεν θα περίσσεψε τίποτα φαντάζομαι. Κρατάω τη γλύκα απ' την ανάρτησή σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακώς το φαντάζεσαι, διότι τις συμπάθειες δεν τις αφήνουμε ποτέ παραπονούμενες, Κανελλένια μου. Πάω να φέρω ευθύς αμέσως το πιατάκι σου. :)

      Διαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά έστω και καθυστερημένα Λύσιππή μου. Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν λάβουμε υπόψη μας πως η γιορτή κρατάει σαράντα ημέρες, όπως λένε, δεν βρίσκω καθόλου καθυστερημένες τις ευχές σου, φίλη μου. Να είσαι καλά - σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή