Κυριακή 28 Απριλίου 2013

And the Oscar goes to...



Lysippe for "On the Up and Up"



*Χειροκροτήματα, ουρλιαχτά... κακό μεγάλο*

Αστραπιαίο ζουμ στην φάτσα μου. Εκφράσεις απροσδόκητου και πλατύ χαμόγελο, ως αρμόζει της περίστασης. Ματς μουτς με τους ανθρώπους που πλαισιώνουν το τραπέζι μου, και ροβόλημα, με μεγάλη προσοχή, για να μη γίνω ένα με το πάτωμα και ρεζιλευτώ, στο βήμα, να παραλάβω το πολυπόθητο αγαλματάκι.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, τον Κύριο ημών που είχε έμπνευση όταν με σκάρωνε... και την Μαρία Π. απ' το Μια Αναπνοή, που μου χάρισε αυτό το βραβείο. 

---------

Μιλώ φυσικά για την απονομή των 5 βραβείων. 



Έως τώρα αγνοούσα την ύπαρξη των παιχνιδιών, των διαγωνισμών, κι όλων των συναφών υπέρλαμπρων γεγονότων στους μαχαλάδες των blogs. Τελευταία τα ανακάλυψα, με την ανακάλυψη ορισμένων ιστολογίων. 

Χάρηκα πολύ για το πρώτο μου βραβείο, αλλά πιο πολύ με χαροποίησε το γεγονός πως τα γραπτά μου έγιναν και γίνονται(?) αγαπητά, κι αυτό είναι που μετράει.

Ίσως να μην πολυάξιζα το βραβείο κι έπρεπε να το πάρει κάποιος άλλος, καθώς δεν δίνω το παρών όσο θα έπρεπε. Δεν το ανατροφοδοτώ σε συχνή βάση (φαίνεται, δεν φαίνεται;). Λίγο η ψυχολογική τραμπάλα, λίγο η έμπνευση που έρχεται και παρέρχεται... και τα τααααν!

Τέλος πάντων, μη σας ζαλίζω με την φλυαρία μου. 

Γλυκιά μου Μαρία, σ' ευχαριστώ εκ βαθέων για τη σκέψη σου!!!

Δεν θα κλείσω δίνοντας το βραβείο σε πέντε άλλα blogs (και συγχωρήστε με γι' αυτό), αλλά με ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας, που ανοίγετε την πόρτα τής σκέψης σας, και μπορώ να προβληματίζομαι, να (χαμο)γελάω και να περνάω ευχάριστα τον χρόνο μου διαβάζοντας τα κειμενάκια σας. 

See you around...


12 σχόλια:

  1. "...Χάρηκα πολύ για το πρώτο μου βραβείο, αλλά πιο πολύ με χαροποίησε το γεγονός πως τα γραπτά μου έγιναν και γίνονται(?) αγαπητά, κι αυτό είναι που μετράει..."
    Xαιρομαι κι εγώ που αξιολόγησες σωστά τι είναι το πιο σημαντικό...
    Εσύ και η Μαρία Π. είστε από τα πιο αγαπημένα μου ιστολόγια... δε νομίζω ότι είναι τυχαίο... ;)

    Φιλάκια και μια γλυκιά καληνύχτα σου στέλνω... :)

    Υ.Γ Αν πίστευα στο θεσμό των βραβείων θα σε είχα εγώ πρώτη βραβεύσει αλλά όλοι ξέρουν ότι δε δίνω και ούτε παίρνω βραβεία (εξαιρούνται τα μπλογκοπαίχνιδα) και βέβαια δε τα μοστράρω ποτέ σε μόνιμη θέση στο χωρο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακαδάκι μου καλό και γλυκό. Μου 'φτιαξες την μέρα!!!

      Η αλήθεια είναι πως και για μένα εσύ και η Μαρία είστε απ' τα πιο top μου. Και χαίρομαι πολύ που ήρθε αλυσιδίτσα και σας ανακάλυψα. Είναι περίεργο, γιατί δεν γνωριζόμαστε καθόλου, αλλά με εσάς τις δύο ένιωσα το κλικ. Και μάλιστα εξ αρχής, απ' την πρώτη μέρα. Έχουμε κοινή ματιά σε πολλά θέματα, και -γενικότερα- έχω ένα αλλιώτικο συναίσθημα για εσάς. Δεν ξέρω τι ονομασία να του δώσω για να το αποδώσω τα μέγιστα, αλλά αυτό που σίγουρα ξέρω είναι πως κάποιους τους συμπαθούμε περισσότερο. Γιατί έτσι. :)

      Καλή σου μέρα!!!!

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ καλή μου Lysippe ❤
    Είναι περίεργο πως μερικά τέτοια συναισθήματα είναι αμοιβαία ενώ ο έρωτας όχι...
    Δε θα'ταν όλα πιο απλά και πιο ανώδυνα αν κι εκείνος ήταν?
    Και μιας και μιλάμε για "top"...
    Μη ψάξεις να με βρεις στα top blogs να με ψηφίσεις...
    Εχω ζητήσει να με βγάλουνε από τη λίστα τους από την πρώτη χρονιά που μπήκα :)

    Καλημέραααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές ούτε η ευγένεια δεν είναι αμοιβαία, καλή μου Λιακάδα.

      Στις σχέσεις είναι πάντα δύο, δεν αρκεί ο ένας. Κι οι δύο πρέπει να είναι σε παρόμοια φάση, να είναι συμβατοί... σαν δυο κομμάτια παζλ, που ενώνονται. Πρέπει να υπάρξει η μαγική χημεία - επικοινωνία και το συνεχές περπάτημα δίπλα - δίπλα. Άμα αρχίσει ο άλλος να περπατά γρηγορότερα, ή ο άλλος να κόβει ταχύτητα, τότε παύει να είναι το ίδιο, κι οι δρόμοι -αναγκαστικά- χωρίζουν.

      Bottom line: είμαστε ε κ ε ί για όσο κρατήσει.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο κοριτσάκι μου! Πάντα τέτοια όμορφα σου εύχομαι! Δεν έχει σημασία που δεν πολυδίνεις το παρόν σου... σημασία έχει που κατάφερες και άγγιξες έστω και έναν άνθρωπο ώστε να σου παραδώσει το βραβείο. Αυτό να σου δίνει δύναμη να συνεχίζεις το ίδιο όμορφα!

    Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    Σε φιλώ γλυκά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μελοκάνελλό μου. Ναι, αυτό έχει σημασία και χαίρομαι πολύ που το κατάφερα.

      Καλές Γιορτές και σε σένα.
      Να περάσεις υπέροχα!!

      Διαγραφή
  4. Αναστασάκι μου το άξιζαν τα κείμενά σου και με το παραπάνω...
    Όσο για σένα Λιακαδάκι, αμοιβαία τα αισθήματα...! Αλήθεια τι καλά που θα ήταν να ήταν έτσι εύκολα μεταδόσιμος και ο έρωτας...

    Φιλάκια πολλά, Lysippe μου και στο επόμενο με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, andrik.
      Καλώς βρεθήκαμε! :)

      Διαγραφή