Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Ψυχεδέλεια

24 Days Challenge: 'Ψ'
 

Ψυχεδέλεια
(LSD)

Νομίζεις πως παίρνεις τον έλεγχο, 
πραγματοποιώντας ένα ταξίδι,
που θα απαλύνει τη ψυχή, 
για έναν κόσμο που ονομάζεις «δικό σου»
Η πραγματικότητα, σου απαντάει, 
τοποθετεί ένα σκοτεινό δωμάτιο μπροστά σου.
Στέκεις μπροστά του·
κοιτάς μέσα του και βλέπεις ό,τι εσύ θέλεις.
Όπως όλοι!

❈❈❈❈❈



To 24 Days Challenge είναι μια ιδέα-πρόκληση του mystickland. Πρωταγωνιστούν 24 γράμματα, 24 λέξεις σε 24 ημέρες. Μόνο που εγώ το υλοποιώ κάπως άναρχα στη σειρά των γραμμάτων και στις ημέρες πραγματοποίησής τους.
 

37 σχόλια:

  1. Αναστασία μου,
    διάβασα το μπλογκ που μας έδωσες και τώρα κατάλαβα την τεχνική. Διαλέγεις μία λέξη απο τα 24 γράμματα του αλφαβήτου κάθε μέρα, δηλαδή 24 μέρες, για την οποία λέξη γράφεις κάποια αναφορά. Σωστα ;
    Με λίγα λόγια μαζεύεις 24 κείμενα, σωστά ;
    Πότε και πως τα αναρτάς ;
    αυτό δεν το κατάλαβα.
    Το σημερινό σου στο γράμμα Ψ και η αναφορά στην Ψυχεδέλεια είναι τέλειο.
    Περιμένω να μου πεις. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Γιάννη μου.
      Έτσι, ακριβώς. Στην ουσία είναι μία πρόκληση, παίρνοντας τα γράμματα της αλφαβήτου, προκειμένου να εκφραστείς καθημερινά με ένα διαφορετικό της γράμμα. Δεν είναι ανάγκη να είναι κείμενο, μπορεί να είναι ποίημα, ας πούμε. Η ανάρτηση γίνεται αποκλειστικά στο δικό σου blog. Το πότε... Κανονικά καθημερινά, αλλά, για μένα, είναι πολύ δύσκολο, οπότε επιλέγω εγώ το πότε θα γράψω κάτι για το συγκεκριμένο παιχνίδι - όπως επιλέγω και το γράμμα, δεν τα πάω με τη σειρά. Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν έχεις κάποια απορία, πες μου. Θα χαρώ πολύ εάν πάρεις μέρος. Εγώ το αγάπησα πολύ αυτό το παιχνίδι-πρόκληση.

      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. :)

      Διαγραφή
    2. Ναι, το κατάλαβα απόλυτα και στο τεχνικό του κομμάτι Αναστασία μου. Κρατώ την πρότασή σου. Πρώτα να ολοκληρώσω κάποιες σοβαρές εκκρεμότητες που έχω και θα το δούμε.
      Σε χαιρετώ.

      Διαγραφή
    3. Πάρε τον χρόνο σου. Αυτά μπορούν να περιμένουν, έτσι κι αλλιώς.

      Καλό σαβ/κο.

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα Αναστασια μου και καλη εβδομαδα..
    Ειναι ιδιαιτερα εξυπνη και πρωτοτυπη η ιδεα-προκληση που συμμετεχεις!
    Πολυ ομορφο το κειμενο σου, μυστηριο και ψυχεδελικο ονομα και εικονα....
    Καλη συνεχεια σου ευχομαι Αναστασια μου και να εισαι παντα γεματη εμπνευση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, είναι έξυπνη και πρωτότυπη ιδέα. Την έχω αγαπήσει, κι ας φτάσω 70 (με τον ρυθμό που το πάω) για να την ολοκληρώσω. χαχαχα

      Να είσαι καλά, Τάκη μου.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα θα φτασει μακρια η ολοκληρωση του!!!!!

      Διαγραφή
    3. Τουλάχιστον, θα είναι σα λεύκωμα, στο οποίο θα ανατρέχω και θα βλέπω το βάθος και το επίπεδο της σκέψης μου σε ένα αρκετά ικανοποιητικό ηλικιακό φάσμα - πόσες δεκαετίες θα καλύψω! :P

      Διαγραφή
    4. Για πλακα το ειπα, μην με παρεξηγεις!!!
      Εννοειται πως αυτο που παραθετει ο καθενας μας μεσα απο τα ιστολογια, ειναι καταθεση ψυχης, που χρονο με τον χρονο θα βλεπει την εξελιξη του!!!!

      Διαγραφή
    5. Μην ανησυχείς. Ως πλάκα το έλαβα κι έτσι το συνέχισα. Δεν παρεξηγούμαι εύκολα. Να 'σαι ο εαυτός σου και να μιλάς ελεύθερα. :)

      Διαγραφή
    6. χαιρομαι λοιπον που ειμαστε χιουμοριστικα-ελευθερα πνευματα!!!! :) :)

      Διαγραφή
  3. Πω πω πω φοβερό κείμενο. Ακριβώς έτσι πρέπει να νοιώθει κάποιος που ακροβατεί στο περιθώριο των παραισθήσεων.
    Μπράβο Λυσίππη μου το απόλαυσα. Έχεις βάλει ένα λινκ για το παιχνίδι και είναι του 2012 Ισχύει ακόμη το παιχνίδι; Μπορούμε να λάβουμε μέρος αν θελουμε;
    Καλό σου βράδυ μάτια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Άννα μου. Χαίρομαι που σου άρεσε. Η αλήθεια είναι πως το χρησιμοποίησα σα μέσο, για να δείξω πως η πραγματικότητα (δυστυχώς ή ευτυχώς) διαφέρει καμιά φορά από άτομο σε άτομο, είτε κατά το δοκούν είτε όχι. :)

      Γιατί να μη λάβει μέρος κάποιος που το θέλει; Δεν πειράζει που είναι παλιό. Κι εγώ απ' το '13 πρέπει να το έχω ξεκινήσει κι έφτασε '18. χαχα

      Διαγραφή
  4. Λυσιππάκι, είναι τιμή του κάθε γράμματος αν τύχει να το περιλάβει η πένα σου και η φαντασίας σου, να βρει λέξη και να την αναλύσει.
    Και χαρά δική μας, να νιώσουμε και να συλλογιστούμε τα όσα μας γράφεις.
    Και σε αυτό το κείμενο, ήσουν καταπληκτική κι ας καταπιάστηκες με ένα δύσκολο για πολλούς λόγους θέμα.
    Να ΄σαι καλά να δημιουργείς Αναστασάκι. Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα γλυκόλαλη, Μαρινάκι μου. Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ - μεταξύ μας... δε νομίζω πως είμαι και τόσο γουάου. :P

      Αυτό το παιχνιδάκι είναι μια ευκαιρία για να ξεψαχνίσουμε διάφορα θέματα, πολλές καταστάσεις και να τις κάμουμε ένα ωραιότατο ανθολόγιο. Και σίγουρα μια ευκαιρία να δοκιμάσουμε τον εαυτό μας σε κάτι καινούριο και δύσκολο. Τα ναρκωτικά είναι ένα ανεξάντλητο κεφάλαιο, και σίγουρα θα ήθελα να καταπιαστώ μαζί τους πιο ολοκληρωμένα και δημιουργικά, καθώς πάντοτε το πάω έμμεσα, όπως κι εδώ, που δεν τα είχα στο μυαλό μου εξ ολοκλήρου όταν το έγραφα.

      Σε φιλώ πολύ πολύ! <3

      Διαγραφή
  5. Όπως λέει και το βαφτιστηρόνι, "είναι τιμή του κάθε γράμματος αν τύχει να το περιλάβει η πένα σου και η φαντασία σου", γλυκό μου κουμπαρόνι! Διότι όπως καταλάβατε, είμαστε μεγάλο σόι! Άσχετο! Πάω φουλ στο.. Ψι .. όπως ψυχεδέλεια (χωρίς..LSD)! Πολλά φιλιά στα κορίτσια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο σόι και πολυτάλαντο. :D
      Σ' ευχαριστώ και σένα, αγαπημένο μου κουμπαρόνι. Υπερβάλετε αμφότερες, αλλά δεν μπορώ να μη παραδεχτώ πως με κάνατε να χαμογελάσω. Μάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν αυτό με τα γράμματα το έπιασα, και το βρήκα φοβερή πρόκληση. Και μετά διάβασα την απάντηση σου που λες πως διαλέγεις το γράμμα που θες και το πότε θα αναρτήσεις. Σε βρίσκω λίγο ζαβολιάρα βρε! χαχαχα
    Τι θα πει διαλέγεις το γράμμα; ''Τι είσαι εσύ; Ύψιλονννν; Όχι χρυσό μου κάτσε στην ουρά. Έλα μπροστά γλυκό μου Κάπα εγώ κάνω τους κανόνες. Είπε κανείς τίποτα;'' Όσο για το ποίημα μου άρεσε πολύ, παρότι χτύπησε η φτέρνα μου που πάτησε έντονα το δάπεδο της πραγματικότητας, κι έχω ένα μικρό πονάκι εδωνά. Αχ! αυτά φίλη μου πολλά φιλιά και έρχεται Σαββατοκύριακοοοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα

      Έλα, πες την αλήθεια. Ζουλεύεις που έφτασα στο 'Ψ' και... τελείωσα τη πρόκληση, ενώ εσύ θα το ξεκινήσεις (πες ναι σ' αυτό!!!) και θα 'σαι στην αρχή και θα με βλέπεις με το μοχίτο ανά χείρας, να σε βλέπω να αγκομαχάς πώς θα εμπνευστείς με το κάθε γράμμα. Τι; Έχω κι άλλα αφημένα γραμματάκια; Όχι δα, αφού τα έπαιρνα με τη σειρά τόσο καιρό. χαχαχα

      Είσαι απόλαυση! <3

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν είμαι μέσα στην πρόκληση του γράμματος! χαχαχα Σιγά που δεν θα ήμουνα! Και για να πάθεις θα τα πάρω με τη σειρά χαχαχα Είμαι Αριστείδης ο δίκαιος εγώ. Δεν γραμματοαδικώ κανέναν της ΑΒ. Αμέ! Αλλά θα αναφέρω το γράμμα όταν θα κάνω ανάρτηση γιατί μπορεί στο ενδιάμεσο να χρειαστεί να κάνω κάτι άλλο. Ανάγκες βλέπεις. Και μη μου πεις ''σιγά μη σκοτώνεσαι'' γιατί δεν θα σου κάνω κλικ για... δύο ώρες... Εντάξει;

      Διαγραφή
    3. -Lysippe: «Σιγά, μη σκοτώνεσαι!», μονολογώντας μέσα απ' τα δόντια.
      -marypertax: «ΤΙ ΕΙΠΕΣ;»
      -Lysippe: «Μια χαρά θα τα πας, λέω, μην αγχώνεσαι!»

      χαχαχαχα

      Σοβαρά τώρα... Πολύ χαίρομαι που παίρνεις κι εσύ τη σκυτάλη, Αριστείδη μου. Θα σε περιμένω με μεγάλη μου χαρά, να δω πού σε οδήγησε το κάθε γραμματάκι.

      Σε φιλώ, περιμένοντας κανονικά τα κλικ σου, ε; :P

      Διαγραφή
  7. Επειδή το συγκεκριμένο γράμμα παραπέμπει μοιραία σε διαταραχές του ψυχισμού, νομίζω πως πολύ εύστοχα έδωσες τον ορισμό της απόδρασης μέσω ουσιών. Η οπτική του χρήστη και η κοινή οπτική, που συνήθως τις χωρίζει ένα χάος. Καλές περιπλανήσεις και στα υπόλοοιπα γράμματα Αναστασία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα σκεφτεί αυτό, Κανελλένια μου. Όντως, μοιραία σε παραπέμπει σε ντιβάνι, στο οποίο "ψυχαναλύεις" και "ψυχαναλύεσαι".

      Σ' ευχαριστώ πάντα για τα εύστοχα σχόλιά σου.
      Καλό σαβ/κο!

      Διαγραφή
  8. Λύσιππή μου, το κείμενό σου είναι συνταρακτικό και ταιριάζει άριστα με την εικόνα που το συνόδεψες. Το "βλέπεις ό,τι εσύ θέλεις, όπως όλοι" με μάγεψε. Απέδωσες σε λίγες λέξεις ολόκληρο τον κόσμο. Μπράβο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έπιασες τον μίτο τής σκέψης μου, Μία μου. Ακριβώς αυτό είχα κατά νου όταν το έγραφα: το πόσο ταιριάζει η πλασματική πραγματικότητα του LSD με την πλασματική πραγματικότητα των, κατά τ' άλλα, ξενέρωτων. Πόσες φορές δεν έχουμε σκουντουφλήσει στο «έτσι είναι, αν έτσι νομίζεις»;

      Σε φιλώ.
      Καλή συνέχεια στην ημέρα σου.

      Διαγραφή
  9. Τρόμαξα λίγο έτσι που το είδα!
    Κι εσύ χρυσό μου, που τα ξέρεις αυτά;;;;;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να τρόμαξες κάπως καλά το σκάρωσα, ε; χεχε Γελάω με την ερώτηση-διαπίστωση σου. Πάντως, σίγουρα, όχι μέσω ιδίας δοκιμής, καθώς, στη μέχρι τώρα σύντομη ζωή μου, δεν έχω καν μεθύσει, όχι να πάρω και ναρκωτικά. Απλά έχω εμπειρία εμμέσως (σε ναρκωτικά κι αλκοόλ) + παρατηρώ + μ' αρέσει να εμβαθύνω + έχω μια κάποια ευκολία να μπαίνω στις καταστάσεις - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πέφτω και 100% μέσα.

      Χαίρομαι που σε βλέπω να τριγυρνάς και πάλι εδώ γύρω. Σε φιλώ, Νικολέτα μου!

      Διαγραφή
  10. Μα πως μου ξέφυγε;;
    Εντωμεταξύ πόσο τέλειο που το συνεχίζεις ακόμα..
    Για άλλη μια φορά μέσα σε λίγες σειρές πολλά νοήματα!
    Respect φίλη μου, είμαι θαυμάστρια σου χρόνια πως να το κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κάπως άναρχα ( για το Challenge) με έκανε να γελάσω!
    Ως τα 70 έχουμε δρόμο δηλαδή;
    ( για το ψου σου και τη ψυχή σου τι να πω; Θα γράψεις άλλο καλύτερο για το Συμπόσιο! ☺)
    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Δεν έχω μάθει ακόμα να χειρίζομαι αποδοτικά την αντιδραστικότητά μου, κι έτσι την πληρώνουν αθώα γραμματάκια (btw, παλιά μου καθηγήτρια, με την οποία διατηρώ φιλική επαφή, με αποκαλεί μικρό Τσε! 😂). Όσο για το Συμπόσιο, δεν το νομίζω, αλλά δεν πειράζει. Κάποιος πρέπει να πιάνει και τις τελευταίες θέσεις! Ας είναι! 🙃

      Διαγραφή
  12. Όπως όλοι! Μεγάλη κουβέντα, Αναστασία, γιατί τι βλέπει καθένας μας είναι τόσο διαφορετικό...
    Για να ξεφύγω από την πραγματικότητα φτιάχνω κι εγώ δικούς μου κόσμους, γράφοντας.
    Περιεκτικό κι αληθινό το ψι σου!
    Παιχνιδάκι;;; Θα παίξω κι εγώ, κάποια στιγμή, είναι ενδιαφέρον.
    🍓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι. Δεν είναι ζούπερ παιχνιδάκι; Το έχω αγαπήσει - άσχετα που το πάω με ρυθμούς χελώνας (δηλαδή, για να καταλάβεις, θα το ξεκινήσεις, θα το τελειώσεις κι εγώ ακόμα θα το συνεχίζω!). Πραγματικά, θα χαρώ να δω και τις δικές σου εμπνεύσεις, Αλεξάνδρα μου.

      Εάν δεν φτιάχναμε δικούς μας κόσμους, νομίζω πως δεν θα τη βγάζαμε καθαρή. Το άσχημο είναι να βλέπουμε απόψεις να γίνονται κομμάτι αυτού του κόσμου, κρίνοντας από μονόπλευρες ματιές. Σ' αυτή τη περίπτωση, υπάρχει διαφορά από τη (πλασματική) πραγματικότητα ενός χρήστη υπό επήρεια, αλήθεια; Κάπως έτσι σκέφτηκα το παιχνίδισμα των νοημάτων.

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου.
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  13. Χαίρομαι που διαβάζω τη συνέχεια στην πρόκληση με τα 24 γράμματα, τις 24 λέξεις σε 24 ημέρες!
    Μου άρεσε πολύ πολύ η εικόνα και οι σκέψεις.. όπως πάντα είναι to the point που λένε και οι Εγγλέζοι!
    Η επιλογή της λέξης σου μου θύμησε ένα βιβλίο που είχα διαβάσει μικρή και με συγκλόνισε.. "Η Αλίκη στη χώρα του LSD"..
    Καλό βραδάκι Κυριακής Λυσίππη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σ' ευχαριστώ πολύ. :)
      Το βιβλίο νομίζω πως δεν το έχω ακουστά. Θα έρθει σίγουρα η στιγμή που θα τ' αναζητήσω, καθώς εμπιστεύομαι απόλυτα τη γνώμη και το γούστο σου.

      Διαγραφή