Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Στα βήματα του τανγκό



Χέρια σφιχτοπλεγμένα και κορμιά που έρχονται κοντά, ηλεκτρισμένα, αφιονισμένα και μεθυσμένα απ' την μουσική. Βλέμματα μπλεγμένα, που πότε προκαλούν κι απειλούν, και πότε κάνουν πίσω κι επιστρέφουν με περισσότερη ένταση. Κορμιά ενωμένα, που στροβιλίζονται σε μία έκρηξη ξέφρενου πάθους και δύναμης.

Τα βήματά σου γρήγορα, κοφτά, δυναμικά, ευέλικτα με άψογα σταματήματα. Να είναι γρήγορα κι αποφασιστικά, προς τα εμπρός, στην αγάπη και την ευτυχία. Πλαγιαστά, σα να βγάζουν γλώσσα, στη λύπη, και να συνεχίζουν προς την κορύφωση της υπομονής και του θάρρους, όχι της λιποψυχίας.



Για το Μιραντάκι, που έχει σήμερα τα γενέθλιά του. :)

48 σχόλια:

  1. Τι κουμπαρόνι έχω εγώ καλέ!!! Ευαίσθητο και ρομαντικό καμάρι μου, να το χαιρόμαστε το άλλο γλυκολαχανί τρελοκομείο μας κι όλες μαζί ενωμένες να γελάμε, να προβληματιζόμαστε, να παρηγορούμε η μια την άλλη!!!!! Μιραντάκι μου λαχανί, πάντα ευτυχισμένη μάνα μου!!!! Σπαθί το κουμπαρόνι και το τανγκό από τα αγαπημένα μου!!!! Γλυκά φιλάκια κορίτσια μου!!!!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό για σένα ομορφιά μου: ♥‿♥

      Διαγραφή
    2. Όχι γιατί μου συγκινήθηκε μ' ένα παγωτολούλουδο. Έπρεπε να της δείξω τι εστί πραγματική συγκίνηση. :P

      Σ' ευχαριστώ, κουμπαρόνι μου.
      Πότε είπαμε έχεις εσύ γενέθλια;; χαχαχα

      Διαγραφή
    3. http://www.sidagi.gr/sites/default/files/imagecache/thumb_full_node/11059.jpg

      Κουνώντας τα πέρα δώθε: Τι σσσσςςς, παιδί μου. Εδώ έχω βρει το ευαίσθητο σημείο σου, κι αυτό είναι μείον σου κι αυτό είναι μείον σου.

      (Φτου να μη με βασκάνω. Άμα θέλω μπορώ να γίνω υπέροχα σαδιστική.)

      Διαγραφή
    4. Πετρούλα μου απλώς δεν υπάρχει αυτό το κουμπαρόνι σου!
      Ε λοιπόν είμαι πολύ τυχερή που σας έχω,έτσι όπως το πες Πέτρα,ενωμένες να γελάμε,να προβληματιζόμαστε και να παρηγορούμε.Σας ευχαριστώ τόσο πολύ!
      Χαλί το λαχανάκι σήμερα...

      Διαγραφή
    5. Πέτρααααααααααααα! Θέλω κι εγώ αφιέρωμα στα δικά μου γενέθλια από σένα!!!!!!!!!!!!! Τι; Εγώ σε πηγάδι κατούρησα;

      Διαγραφή
    6. Προς Μιράντα: Στα όπα όπα σ' έχωωω και σε ζηλεύουυυνεεε. τςςς

      Διαγραφή
    7. Τρελοκομείο νάμπερ του!!! Δλδ Αριστέα, άστα αυτά κι ετοιμάσου για τα δικά μου γενέθλια!!!!! Ώρε! Τι γίνεται εδώ μέσα;; "Ώρε που πάμε ωρέ! Που πάμε! Πνεύμα και ηθική"!!! Φιλάκια σε κουμπαρόνια, συμπεθέεερες, τρελοκομεία, λαχανάκια και γλυκά ξενιτεμένα μωρά!! :)))))))

      Διαγραφή
    8. εεε της Λυσίππης το κάνατε το μαγαζάκι!
      πωπω είμαστε πολύ ωραία ατμόσφαιρα!
      Λυσίππη δεν είσαι Λυσίππη,είσαι πέτρα του σκανδάλου!Φτιάχνεις πάθη και ιντριγκάρεις κοινότητες!
      Αριστέα,καλά κάνεις και διεκδικείς αυτά που σου ανήκουν!
      Διαμάντι μου,πόσες τρελές να αντέξει ένα αγαλμάτινο κορμί σα και το δικό σου,πες μου πόσες?
      Σας φιλώ πολλάκις,παίρνω την ιδιοσυγκρασία μου και φεύγω!!!

      Διαγραφή
    9. Η πέτρα του σκανδάλου, όμως, χρειάζεται το κοινό της, για να παθιάσει και να ιντριγκάρει. Κι εγώ έχω το καλύτερο κοινό, γιατί όλοι μαζί φτιάξαμε το μπεστ-ότερο πάρτι, που τα είχε όλα: χαρά, συγκίνηση, αγάπη και μπόλικο γέλιο. Να σε γιορτάζουμε κάθε μέρα, αν είναι να το καταδιασκεδάζουμε καλέ. Εγώ μια φορά ΘΕΛΩ. :P

      Κίσσιζ ολούθε, τσούπρες μου.

      Διαγραφή
  2. Πολύ γλυκιά η αφιέρωσή σου!

    Η μουσική του ταγκό μου αρέσει αλλά πραγματικά δε θέλεις να χορέψεις μαζί μου χαχα!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Ούτε εσύ μαζί μου. Γιατί αν δεν κάθομαι σα το στειλιάρι μέσα στη μέση, απ' την ντροπή μου, τότε σίγουρα θα σε ξενυχιάσω απ' τα πατήματα η ασχέτου.

      Πάντως, το τανγκό είναι απ' τους λατρεμένους μου χορούς, και λατρεύω να παρακολουθώ να το χορεύουν.
      Κι αν η ζωή ήταν χορός, θα ήταν σίγουρα τανγκό.

      Να σου ξημερώσει μια υπέροχη βδομάδα!! :)

      Διαγραφή
  3. Έχε χάρη που στο χορό είμαι αγγούρι, Μιραντάκι μου (ξέρεις, σαν το σύμβολο της κυβέρνησής σου, ένα πράμα!) αλλιώς θα έκανα ζήλιες για την τόσο τέλεια αφιέρωση που σου έκανε το Lyssipe-άκι μας!
    Lyssipe μου, εμένα πάντως, πολύ με συγκίνησες!!
    Μιραντάκι, χρόνια πολλά και από εδώ!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζηλεύεις, μη. ♥

      http://foodswallpaper.com/wp-content/uploads/2013/11/sweets1.jpg

      Διαγραφή
    2. Οκ, η αλήθεια είναι πως προτιμώ αυτά τα γλυκάκια από το τανγκο!!!
      ;-)
      Καλή εβδομάδα, κούκλα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ με την αμαζόνα δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις καρδιά μου,εσύ την έκανες την μαγεία σου πριν μερικές μέρες και με το παραπάνω!Πόσο ευλογημένη νιώθω που σας έχω στη ζωή μου δεν λέγετε!Ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώωωωω

      Διαγραφή
  4. Ωραίοοοοοοοοοο! Φεύγω τρέχοντας να της ευχηθώ...

    υ.γ. Πέτυχες για μια ακόμη φορά διάνα με αυτό που μου έστειλες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Μας βλέπω να παίζουμε κυνηγητό με το Μιραντάκι, γύρω απ' την λεμονιά, που της αυξάνω την ντάνα των αναπάντητων ευχών. :P

      Διαγραφή
  5. Μ' έρεσεεε! Χρόνια της πολλά και χρόνια πολλά σε σένα που την τίμησες!
    Τα φιλιά μου και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφη η αφιερωση στο Μιραντακι!
    να το χερομαστε!
    φιλακια φιλη!

    καλημερα και καλη εβδομαδα να εοχυμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κικίτσα μου πολύ σε ευχαριστώ!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ, Κική μου. :))

      Καλή μας βδομάδα, αμήν.

      Διαγραφή
  7. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω,παίζει και ξαναπαίζει το τραγούδι (έτυχε και πέτυχε να είναι και το αγαπημένο μου τάγκο) και μιλιά ισάξια του αφιερώματος δεν μου βγαίνει Αναστασάκι μου.Το ευχαριστώ είναι λίγο να περιγράψει την ποιότητα των αισθημάτων μου και τον τρόπο που με έκανες να αισθάνομαι διαβάζοντας την ευχή σου.Σε περίοδο δύσκολη και "στερημένη" συναισθηματικά,έπαιξες με τη μουσική σου τραγούδι γλυκό και αγαπημένο στην καρδιά μου,εφοδιάζοντάς την με ζωτικής σημασίας κίνητρα ώστε να βηματίσει μπροστά και να βρει τον ρυθμό της χορεύοντας...
    Ένα είναι σίγουρο.Είσαι η αμαζόνα της καρδιάς μου...❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσην ώρα κοιτάω τα πλήκτρα και δεν ξέρω τι να σου πω. Μόνο να νιώσω μπορώ. Να νιώσω την ζεστασιά του λόγου σου & ν' αντλήσω χαρά απ ό,τι καλό μπόρεσα να κουρντήσω κι ότι μπόρεσα να σκορπίσω χαρά και χαμόγελα -αυτό μαζί με το τελείωμά σου κι αν είναι δώρο. Φιλί ντεμακιγιάζ, μπισκοτάκι μου!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Εσύ είσαι το κουμπαρόνι της Πετροσυμπεθέεεερας μου;;;
    Χαχαχα!!
    Είναι πανέμορφη κι εξαιρετική η αφιέρωσή σου στην Μιράντα!!
    Συγχαρήτηρια για την όλη σύνθεση!!!!
    Καλή σου βδομάδα!!
    Φιλιά, Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοπροσώπως!!!! Και το σύνθημα παρασύνθημα κολλημένο στο κούτελο: σοκολατένια μελομακάρονα, καθότι ο Μπουκόφσκι λέει "Βρες αυτό που αγαπάς κι άσ' το να σε σκοτώσει." Κι εγώ με το κουμπαρόνι μου ανταπαντούμε με μια φωνή "Το βρήκαμε - σοκολατένια μελομακάρονα."

      -Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαριλένα μου, για το γλυκό σου σχόλιο. :)

      Διαγραφή
    2. Δεν έχετε δοκιμάσει τα σοκολατομπισκότα μου που είναι και υγιεινά!

      Διαγραφή
    3. Προτάσσει παλάμη: Πολύ ευχαρίστως να φάω ΚΑΙ τα σοκολατομπισκότα σου, δεν λέω όχι!!!!

      Αν δεις φαγί κάτσε φάε, αν δεις ξύλο σήκω φέγα. :))

      Διαγραφή
  9. Πολλές κουμπαριές βλέπω τώρα τελευταία, τσούπρες! Τι γίνεται εδώ μέσα; Πέρασα λιγάκι να επιβάλλω την τάξη και την ηθική! Χα χα. Καθυστερημένες οι ευχές μου, αλλά το συνηθίζω. Να είμαστε πάντα κοντά -έστω και νοερά- κι αγαπημένα!

    Φιλιά από Μελβούρνη
    το ξενιτεμένο κουμπαρόπουλο,
    Αγριμιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Η αλήθεια είναι πως χρειαζόμασταν μία πολιτσμανίτσα (ο πολιτσμάνος, η πολιτσμάνα -χαϊδευτικά πολιτσμανίτσα- το πολιτσμανάκι :P) να επιβάλλει την τάξη, γιατί ξεσαλώσαμε. Κι όχι τίποτες άλλο, διανύουμε κι Άγιες Μέρες, που απαιτούν περισυλλογή, κατάνυξη και σεμνομετρημένες συμπεριφορές.
      Τάδε έφη η αδερφή Καμίλη. Ευλόγησον!

      Φιλιά πολλά, αγριμάκι μου!!!

      Διαγραφή
    2. Ό,τι πείτε, εν Χριστώ αδερφή Αριστέα. :)))

      Διαγραφή
  10. Πολύ τρυφερή η σκέψη και ισάξια η αφιέρωση που έκανες για την Μιράντα, Lysippe μου! Υπέροχο κομμάτι, (μου γνωστό από την ταινία "άρωμα γυναίκας" με το Al Pacino και την Gabrielle Anwar...) δένει απόλυτα με το κείμενο, τη διάθεση και τις γλυκιές σου σκέψεις και προθέσεις! Σου εύχομαι μια ζαχαρένια εβδομάδα! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, γλυκιά μου Κατερίνα.
      Από εκεί το ξέρω κι εγώ. Απ' τα μοναδικά κι αξεπέραστα κομμάτια. Ήμουν ανάμεσα σ' αυτό και κάνα δυο άλλα, αλλά ευτυχώς διάλεξα αυτό, ποντάροντας τα πάντα στο 2 μαύρο και τίναξα την μπάνκα στον αέρα -αφού είναι το αγαπημένο της. χεχε

      Ζαχαρένια και μελένια βδομάδα και σε σένα!!
      Τα φιλιά μου!!!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη αφιέρωση της έκανες!
    Κουμπάρες έχω μπερδέψει ποια είναι ποιας και γιατί!
    Για μένα είστε όλες αδερφές ...Στη Μόσχα αδερφές μου, στη Μόσχα!
    Καθυστερημένο το πέρασμα μου ( με δικαιολογείται .. έπαθα μια νέα ασθένεια που θα πάρει το όνομά μου) αλλά της Μιράντας μας τουλάχιστον της ευχήθηκα εγκαίρως στο φουμπου!

    Φιλιά δώθε και κείθε αφήνω!
    Μοιραστείτε τα όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία είναι η κουμπάρα μου, βρε παιδιά, μην μπερδεύεστε απ' τις ράδιο αρβύλες που κυκλοφορούν στα περιοδικά και στα μεσημεριανάδικα (:P). Η ένδοξη JP. Μοναδική την έχω και κορόνα στο κεφάλι μου.

      Αδερφές; Υπό την σκέπη του Θεού, ε;; (λιώνω!!! χαχαχα)

      Μάκια πολλά, αδέρφι μου!!! :)

      Διαγραφή
  12. Lysippe μου,
    μαγική, υπέροχη, τρυφερή και συγκινητική η δημοσίευσή σου για τα χρόνια πολλά στο Μιραντάκι μας! :) Το τραγούδι είναι άπαιχτο, μεγάλη λατρεία!
    Καλή εβδομάδα γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ, παλομάκι μου!!!!
      Βδομάδα ροδοζαχαρένια να 'χεις. ♥

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφη η αναρτηση σου, Lyssipe μου :) Πραγματικά ήταν ό,τι χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή, να με ταξιδεψει σε κόσμους λίγο πιο ξέγνοιαστους, λίγο πιο..συναισθηματικούς, μετά από μια τόσο δύσκολη μέρα.
    Νομίζω ότι ήταν, επίσης, μια πολύ γλυκιά αφιέρωση, χρόνια πολλά να ευχηθώ κι εγώ στην εορτάζουσα :* <3
    Να 'χετε κι οι δυο ενα υπέροχο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε αμφότερες, φίλη μου, για τα γλυκά σου λόγια. Χαίρομαι που λειτούργησα σα συννεφάκι, που σε πήρε απ' το χέρι στα ψηλά, σε πήγε βολτίτσα κι άφησε το αεράκι να σε χαϊδέψει γλυκά και λυτρωτικά. Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  14. Και για μένα που είχα επέτειο γάμου;
    Παίρνω κι εγώ από μόνη μου αφιέρωση αυτής της ανάρτησής σου....
    Πειράζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω!! Χρόνια σας πολλά & ευτυχισμένα, Φλώρα μου. Η ζωή σας να είναι πάντα ένα όμορφο ταξίδι, μέσα από αυτά τα μικρά - μεγάλα που δένουν. Να είστε καλά!!! :)

      Διαγραφή
  15. Υπέροχη η περιγραφή....άψογο το τραγούδι....!!!
    Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Σ' ευχαριστώ πολύ, Ωραιοζήλη μου.
      Καλό και γλυκό βράδυ να 'χεις.

      Διαγραφή