Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Το ανασάλεμα της Αλλαγής




Στο θέατρο σκιών ξανά  
το ντέφι τραγουδά.  
 Η αρκούδα χορεύει στον ρυθμό,  
 στης απελπισιάς τον βρυχηθμό.   
Για τα φιλιά που δόθηκαν σε βατράχους,  
της πατρίδας δήθεν υποτακτικούς και διανεμητές τού άχθους. 
Γι' αυτά που είπαν κι έταξαν 
αλλά στο τέλος μαζί μας έπαιξαν.  
 Τώρα το άχτι γίνεται τάμα 
στων αγγέλων με κομμένα φτερά το τάγμα.  
Πικραμένοι, ντροπαλοί και οργισμένοι  
το χέρι σηκώνουν με παλάμη ανοιγμένη,   
κραυγάζοντας "λευτεριά, ω, λευτεριά στης Αλλαγής την ανασαιμιά".



/*  Η δική μου συμμετοχή σε ένα ακόμη εξαίρετο Συμπόσιο Ποίησης, το 6ο κατά σειρά. 
Καταρχάς, χίλια μπράβο στην Αριστέα μας, τον στυλοβάτη του Συμποσίου, και κατόπιν στις παλιές καραβάνες που το στηρίζουν, στους πρωτοεμφανιζόμενους, στην λαμπερή νικήτρια (γεια σου, ρε κουμπαρόνι!!!), όπως και στην Κατερίνα (Koko), που ήταν η τυχερή της κλήρωσης (πάντα καλότυχη, Κατερίνα μου!!). 
Και φυσικά σε όλους όσοι ήθελαν απλώς να διαβάσουν.  */

25 σχόλια:

  1. Καλημέρα Λυσιππάκι
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου
    Όλα ήταν υπέροχα!

    φιλί ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χαρά μου που παρευρέθηκα ανάμεσά σας.

      Φιλί back, και σταυρωτό μάλιστα. :)

      Διαγραφή
  2. Με τι ωραία εικόνα ταίριαξες τα λόγια σου.
    Μπράβο ταλεντάκι μου για την όμορφη έμπνευση σου.
    Καλή μας εβδομάδα!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάποια άλλη φωτό στην θέση της. Ήρθε και κούμπωσε θαυμάσια, σαν κομματάκι παζλ. χεχε

      Ευχαριστώ κι ανταποδίδω με την ίδια θέρμη, γιατί με μάγεψες με την συμμετοχή σου. Μάκια πολλά, κοριτσάρα μου!!

      Διαγραφή
  3. Έλα ήρθα ! Το μεσημέρι ήμουν με τις πιζάμες μου κι αχτένιστη! ☺
    πφπφ πφπφ! Ένα δύο! οκ Τα μικρόφωνα λειτουργάνε άψογα! ☺

    Λατρεμένη αλεπουδίτσα μου!
    Ποιος θα περίμενε εσένα με πολιτικό, επαναστατικό , αγωνιστικό ποίημα!
    Χαίρομαι που παρά την εξεταστική το τόλμησες!
    Αυτή την ανοιγμένη παλάμη πολύ την αγάπησα!

    Μπουκέτο με υπέροχα συναισθήματα θα εναποθέσω στην αγκάλη σου !
    Και θα σε ευχαριστήσω κι εδώ που με τιμάς και στηρίζεις Συμπόσιο!
    Άντε και με την Νίκη !
    Ακολουθήστε τα χνάρια της Πέτρας! ☺
    ♥φιλάκια♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χνάρια της Πέτρας; Αχαχαχα! ♥

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα!!! Μπαααα, εγώ δεν τα έχω για κολατσιό με τον πρωινό καφέ σαν το σιφουνοκουμπαρόνι μου. Ας βγαίνετε εσείς.. Εγώ πάλι θα καμαρώνω. ♥

      Το αλεπουδίτσα σ' ευχαριστεί ποικιλοτρόπως κι εκ βαθέων, αριστογατούλικο!! Φιλιά ολούθε (και στις δυο σας - αλλά γελάω που θυμήθηκα σχόλιο με την Αριστέα σε προηγούμενη ανάρτηση. λολ)

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική και η επιλογή της εικόνας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς πως 1-2 μέρες πριν τη δημοσίευση την βρήκα. Χε! :)

      Διαγραφή
  5. Τα λόγια σου είναι βάλσαμο πάντα, να ξέρεις!!
    Τα έργα φαίνονται διαφορετικά στο τέλος, γραμμένα στον τόπο που ανήκουν. Και συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου! Ταλέντο μόνο υπάρχει εδώ μέσα!!!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, έχουν διαφορετική χροιά όταν πηγαίνουν στο σπιτικό τους. Ανεξήγητο, αλλά έτσι νιώθω κι εγώ. Κάθε φορά!

      Για τα υπόλοιπα... τι να πω... με σκλαβώνεις! ♥

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!
    Και πιο ταιριαστή εικόνα δεν θα μπορούσες να διαλέξεις!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, θηριο-δαμάστριά μου. :D

      Φιλιά πολλά,
      κι ευχές κι από μένα για μια όμορφη & χαμογελαστή βδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Λες και η εικόνα φτιάχτηκε για το ποίημά σου!!!! Και πιο πολύ για τον τίτλο, τα κοιτάζω και τα δύο και δεν τα χορταίνω!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Πολύ σ' ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου, φίλη μου. Μ' έκανες να χαμογελάσω, γιατί τη σύνδεση με τον τίτλο δεν την είχα κάνει, είχα μείνει πιο πολύ στο περιεχόμενο αυτού. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Έτσι και δεν έχω ψηφίσει αυτό το μικρό αριστούργημα, είμαι για φάπες! Όχι γιατί το έγραψε το αγα-πόνι-κουμπαρόνι, αλλά επειδή το αγα-πόνι-κουμπαρόνι γράφει συνήθως θαύματα! Δεν βλέπω όμως να με υποδέχεται κανείς, να δεις που θα έχει βγει στη...γύρα για να διαβάζει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, πλην μαθημάτων!!!!!! Αχαχαχα! Γλυκοφιλιά πλασματάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν το ψήφισες Πέτρα! Μόλις τσέκαρε ( η σπιούνα!!! ☺)

      Διαγραφή
    2. Πέθανα με την αριστακίσια παρέμβαση!! χαχαχα
      Όχι τίποτις άλλο, αλλά μια φορά είπα κι εγώ να γράψω κάτι πολιτικό. Στα επόμενα έξι Συμπόσια πάλι, πρώτα ο Θεός. :P

      Σε πειράζω, κουμπαρόνι μου. Εγώ και μόνο που το έγραφα εσένα σκεφτόμουν κι έλεγα "τι χαρά που θα κάνει το κουμπαρόνι μου". Να, κάνε σκονάκι και την Αριστέα, αν δεν με πιστεύεις. Αριστέα, πες!

      ΥΓ1. Τι εννοείς "συνήθως";; Αφού... πάντα γράφω θαύματα! Και να, ορίστε, τις γλίτωσες τις φάπες, τις οποίες τώρα θα τις φάω εγώ. Ένας ένας, όμως, για να προλαβαίνω να γράφω τα ονόματά σας.
      ΥΓ2. Χαχαχαχα!! Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις! Αφού και το ντουβάρι αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον, όταν πρόκειται για διάβασμα. Μη σου πω ότι με πιάνει κι η παστρικοθοδωριά μου και βουπ! πιάνω την σφουγγαροπανάρα κι όποια σκόνη πάρει ο Χάρος - μέχρι τελικής πτώσης. Και μπορεί εντέλει να μην ξέρω την τύφλα μου στο Χ μάθημα, αλλά το σπίτι μου το 'χω κουφέτο. Αμ πώς!
      ΥΓ3. Φιλιά κι από εδώωωω!! Λοβ για μποθ ε λοτ λέμε!!!

      Διαγραφή
  9. Με συγχωρείτε για την αφρόντιστη εμφάνιση, ε; Το έσιαξα τώρα! Είναι που αφαιρέθηκα και ξεχάστηκα να το διορθώσω, παρότι είχα κάνει και προεπισκόπηση μηνύματος για να το τσεκάρω. Σκιουζ μι, φίλοι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Έλιωσα!
      Το είχα δει έτι που το είχες αλλά λέω θα το έκανε στη σχολή , δεν προλάβαινε να το σιάξει!
      Φιλί στη μουσουδίτσα!

      Διαγραφή
    2. Δεν λες πάλι καλά που ήρθα ν' απαντήσω τώρα και το είδα;
      Φαντάζεσαι να έμενε έτσι 3-4 μέρες;;; :P

      Διαγραφή
  10. υπεροχο κοριτσακι μου!
    το αγαπησα αμεσως!
    καλημερα! Καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι που το είχες ξεχωρίσει με το ψηφαλάκι σου, Κικίτσα μου, και χαίρομαι πολύ που σε άγγιξε τόσο. Σ' ευχαριστώ πολύ, τα φιλιά μου!! :)

      Διαγραφή