Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019

Ερωτική Υμνωδία - Πρόσκληση


Ο ερωτισμός ανέκαθεν ήταν στη θεματολογία της Τέχνης. Κάθε μορφής Τέχνης. Από τον χορό, από την γλυπτική (ποιος λησμονά τα γυμνά γλυπτά της αρχαιότητας), την ζωγραφική, το θέατρο, τον κινηματογράφο. Τεράστιες μορφές της Τέχνης, καταξιωμένες στην παγκόσμια συνείδηση, αποθέωσαν κι υιοθέτησαν τον ερωτισμό με ιδιαίτερα τολμηρή και ανατρεπτική διάθεση. Από τον Μιχαήλ Άγγελο, τον Πικάσο, τον Ρέμπραντ, τον Καβάφη, τον Ρίτσο, τον Φασιανό, τον Οσίμα, τον Ζαν Ζακ Ανό και τόσους άλλους.

Τι είναι, όμως, αυτό που σοκάρει όταν το σώμα γίνεται τόπος ανταρσίας και προβολής τού ερωτισμού και της σεξουαλικότητας πχ στη λογοτεχνία; Ενοχλεί η περιγραφή, ενοχλούν οι λέξεις; Μήπως ενοχλεί το θάρρος τής ανοιχτής έκφρασης των κρυφών μας θέλω κι αυτών που έχουμε φανταστεί - ή δεν τολμάμε να φανταστούμε;

Το σίγουρο είναι πως μέχρι και σήμερα υπάρχει αυτή η μερίδα που, στην έννοια του ερωτικού, θα εκστομίσει οργισμένα λέξεις όπως «άσεμνο», «πορνογραφικό» θέτοντάς το στα πλαίσια τού ηθικά απαγορευμένου και του αυστηρά προσωπικού.

Γιατί, όμως, να το χαρακτηρίσουμε ως φτηνό ανάγνωσμα; Γιατί να μην έχει θέση στα αριστουργήματα του γραπτού λόγου, που παίζει με το μυαλό και τις αισθήσεις μας, καταβυθίζοντάς μας στα έγκατα της επιθυμίας - ακόμα κι εάν προκαλεί για την πρόκληση, σπάζοντας έτσι τα όρια του ενοχικού, της μυστικότητας και της σεμνοτυφίας;

Ερωτήματα που περνούν απ' το μυαλό μας, δίχως καθολικά σωστή απάντηση!

Με αυτά ως δεδομένα, ως συρματόπλεγμα γύρω μας, θέλει θάρρος και τόλμη να μιλήσει και να γράψει σχετικά κανείς, ανοιχτά.

Μ' αυτό ως σκέψη και θέλοντας να δοθεί φωνή και μερίδιο, επιτέλους, και σ' αυτό το κομμάτι των θέλω και των αναγκών μας, καθιερώνεται ένα νέο δρώμενο, αυτό της ερωτικής υμνωδίας.


----------------------------------------------

*Πληροφορίες*

  • Διάρκεια έως τις 20/1/20
  • Δεν υπάρχει όριο συμμετοχών
  • Δεν υπάρχει όριο λέξεων
  • Μπορεί να είναι οτιδήποτε (ποίημα, πεζό κλπ)
  • Μπορεί να 'ναι όσο τολμηρό θέλει ο καθένας
  • Δεκτές και δημοσιευμένες δημιουργίες
  • Η δημοσίευση γίνεται στο blog αυτού που συμμετέχει
  • Όλες οι συμμετοχές θα μαζεύονται σε μία ανάρτηση
  • Εάν δεν έχετε blog (ή δεν επιθυμείτε να δημοσιεύσετε στον χώρο σας), πολύ ευχαρίστως να σας φιλοξενήσω
 ---------------------------------------------- 

Το νόημα είναι να δημιουργήσουμε/εκφραστούμε και σ' αυτό το κομμάτι
- χωρίς να χρειάζεται να νιώσουμε άβολα.

Κινούμαστε ελεύθερα, αισθησιακά και τολμηρά.

Όλα δεκτά, λοιπόν!

 
----------------------------------------------

*Παράκληση*

 Μόλις δημοσιεύετε να μου στέλνετε με μέιλ τη συμετοχή σας. 
Το μέιλ μου θα το βρείτε πάνω δεξιά. 

---------------------------------------------- 

Όλες οι συμμετοχές θα μαζεύονται σε μία ανάρτηση,
 προκειμένου να είναι πιο εύκολη η παρακολούθηση των συμμετοχών.

Θα υπάρξει σχετική φωτογραφία, στα δεξιά του blog, απ' την οποία, αφού κλικάρετε,
θα μεταφέρεστε στις υπάρχουσες συμμετοχές.

*ΕΛΗΞΕ*



Η «Ερωτική υμνωδία» είναι αμοιβαία ιδέα και προσπάθεια με τον Γιάννη μας.
Δική του προσφορά είναι το λογότυπο και το παρακάτω βίντεο. 

Γιάννη μου, σ' ευχαριστώ για όλα!



Με τη λήξη τού δρώμενου -και κατόπιν κλήρωσης με όσους πήραν μέρος,
θα δοθεί ένα συμβολικό δώρο.

Σας ευχόμαστε καλές εμπνεύσεις! 



49 σχόλια:

  1. Στις 18 Ιούνη του 2018, όταν τούτο εδώ το κορίτσι, η Αναστασία μας (Lysippe), έγραψε και δημοσίευσε "Το Λάγγεμα του αψεντιού" (https://on-the-up-and-up.blogspot.com/2018/06/blog-post_18.html), έμενα στην κυριολεξία με τα μάτια στην οθόνη, γεμάτος εντυπώσεις, συναισθήματα, ανάμικτες σκέψεις για την τόλμη μιας νέας Γυναίκας αλλά και τον Εκφραστικό λυρισμό της.

    Τότε, είχε γεννηθεί, ενδόμυχα, μια πρώτη σκέψη, ότι το ερωτικό-αισθησιακό διήγημα και λόγος αξίζει να πάρει μια ευκαιρία έκφρασης και στην δικτυακή γειτονιά. Έτσι κάπως δημιουργήθηκε αυτή η ιδέα, που έμενε σε σκέψεις, κουβέντες, δισταγμούς, επιφυλάξεις, αναστολές αν θέλετε και επιθυμίες επίσης.

    Λίγες μέρες πριν, στις 5 Γενάρη 2019, ήρθε "Ο Εκμαυλιστικός εφιάλτης" (https://on-the-up-and-up.blogspot.com/2019/01/blog-post.html), πάλι δια πνεύματος και χειρός Αναστασίας να δημιουργήσει το επόμενο εκφραστικό και αισθησιακό σοκ.

    Αυτό ήταν ! Χωρίς περιστροφές, τόσο εγώ, όσο και όλοι όσοι διαβάσατε και σχολιάσατε, εκφράσατε αυτό που νιώσατε, αυτό που είδατε.
    Η Ψυχή αυτού του κοριτσιού σέρνει πίσω της καντάρια "κότσια", αρμονική και ανατρεπτική τόλμη, έναν λυρισμό που, προσωπικά τον θαυμάζω, γιατί δεν μπορώ να τον φτάσω. Και περπατά τους δρόμους του αισθησιακού λόγου με φαντασία, έκφραση, τόλμη και σεβασμό.

    Κάπως έτσι έγινε τελεσίδικη απόφαση στη σκέψη της και πράξη η δημιουργία του δρώμενου που ήδη με σαφήνεια περιέγραψε.
    ΔΙΚΟ της γέννημα, ΔΙΚΟ της "παιδί" είναι, ΔΙΚΗ της η λάμψη, ΔΙΚΟ της το φιτίλι που άναψε αυτήν την όμορφη φλόγα.

    Αναστασία μου, καλοδεχούμενο και καλορίζικο το πνευματικό σου παιδί. Καλοδεχούμενη η "Ερωτική Υμνωδία" στην blogo-σφαιρα ! Θεωρώ ότι θα αποτελέσει ένα ορόσημο ξεχωριστό στη "γειτονιά", θα δώσει την ευκαιρία σε φίλους/φίλες να εκφραστούν και να τολμήσουν.

    Προσωπικά, ναι, θα ακολουθήσω το όμορφο αυτό κάλεσμα στην πορεία του χρόνου. Είναι μια "πρόκληση" να το πω έτσι, να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στο είδος αυτό.

    Να σου ευχηθώ ολόψυχα "Καλή επιτυχία" καλή μου φίλη και να σε καμαρώνω συνέχεια σε τέτοια ακριβοθώρητα εκφραστικά μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως αξίζετε και οι δυο σας μπράβο. Τόσο στην Αναστασία για την εφαρμογή της ιδέας, τη δελεαστικότατή της πρόσκληση και την πραγματοποίηση του δρώμενου, όσο και σε εσένα Γιάννη με το υπέροχο βιντεάκι σου ( πολύ απ-ενοχο- ποιητικό). Μ΄αρέσετε και οι δυο σας !

      Διαγραφή
    2. Αννέτα μου, ευχαριστώ πολύ.
      Το λεκτικό κείμενο σε όλο το βίντεο είναι δουλειά της Αναστασίας μας. Κατά δικό της.Να είσαι καλά !

      Διαγραφή
    3. Ήμουν βέβαιη ότι η τότε συμμετοχή της Λύσιππής μας σε άγγιξε, φίλε Γιάννη. Ήταν πραγματικά συγκλονιστικός ο λόγος της. Καλό μήνα, φίλε μου.

      Διαγραφή
    4. Πιστεύω κι εγώ πως η Ερωτική Υμνωδία θ' αποτελέσει ορόσημο, Γιάννη μου. Όχι με την εγωιστική χροιά (βλ είναι δικό μου και λοιπά χαζά), αλλά για τη δύναμη της συλλογικότητας που έχουμε επιδείξει όλοι μαζί, χέρι χέρι, κι έχουμε δει/μαζέψει ομορφιές και πολύτιμες εμπειρίες. Θα είναι πρόκληση για όλους μας... Ακόμη και για μένα είναι, μη νομίζετε, μη βλέπετε που γράφω έτσι. Το βλέπω, όμως, σαν αφορμή και μέσο να φτάνουμε (και γιατί όχι; ακόμη και να ξεπερνάμε)τα όριά μας. Αν μη τι άλλο, είναι κι αυτό ένα κομμάτι μας, και δεν βρίσκω λόγο να ντρεπόμαστε να το εκφράσουμε - με όποιον τρόπο κι όπως θέλουμε οι ίδιοι, φυσικά.

      Καλή μας αρχή, λοιπόν! :)

      Διαγραφή
  2. Χμ. Τερατάκια την κάνατε τελικά τη διαολιά σας!

    Προκαλείτε βουτιές σε βαθιά νερά , καθότι αδόκιμοι καθολικά πιστεύω στο είδος αφενός.

    Αφετέρου ο γράφων καταθέτει μέρος από τα βιώματά του και την προσωπική του οπτική κι άντε μετά να τα δέσουμε σε ημερολογιάκι - στικάκι κι εκείνα κι αυτά και να τα κάνουμε δώρο στα παιδιά μας. Ή θα συμπεριλάβουμε εκλεκτικά;

    Μπα, όχι. Σθεναρά όχι.

    Πού να μπλέκω τώρα.

    Όχι.

    Βέβαια υπό συνθήκες ....

    - Και πού πήγε η τόλμη σου Αννούλα;

    - Σε μένα μιλάτε; Δε μάσησα ποτέ.

    - Και τώρα όχι μόνο μασάς αλλά το νερώνεις και το τσάι!

    Κολύμπι ξέρεις;

    -Δεινό!

    -Και σίγουρα το θυμάσαι ακόμα;

    Σα να΄χετε ένα δίκιο.

    Ποτέ μη λες ποτέ.

    Δεν ξέρω.

    Ίσως.

    Υπό όρους.

    -Όρους;;;;

    -Ναι βρε παιδί μου, όπως λέμε επιμελώς ατημέλητα.



    Καλά.

    Θα δούμε.

    Μπορεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό παίζει να είναι τρέιλερ απ' αυτά που νιώθουμε/σκεφτόμαστε μόλις πιάνουμε το μολύβι κι αρχίζουμε να γράφουμε επί του θέματος. χεχε Δεν θέλω τέτοια από σένα, όμως, ε; Ποια ήταν αυτή που μου έμαθε την αξία τού να είναι κανείς ακομπλεξάριστος (με την καλή έννοια); :) :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα Λυσιππάκι και πολύ ωραίο το βίντεο του Γιάννη. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να συμμετέχω, γιατί δεν ξέρω αν "το'χω" με το είδος, αλλά το καλό είναι ότι έχουμε πολύ πολύ χρόνο, οπότε ίσως η έμπνευση σταθεί ευνοϊκή απέναντι μου και μου χαμογελάσει! :)
    Πόσο μου αρέσει να ξεφυτρώνουν νέες ιδέες και δρώμενα!
    Μπράβο σε όλους σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω "δεν το 'χω", Μαρινάκι μου. Όλοι το 'χουμε κι όλοι μπορούμε να το χειριστούμε όπως, μα όπως θέλουμε εμείς οι ίδιοι. Δεν δίνεται γενικός κανόνας και κατευθυντήρια γραμμή, άρα δεν χρειάζεται να νιώσει κανείς άβολα νομίζοντας πως σώνει και ντε χρειάζεται η λεπτομέρεια της περιγραφής ή/και η αναφορά στην ίδια τη σεξουαλική επαφή.

      *Εννοείται πως όποιος θέλει συμμετέχει, πάντως. Απλά "επιμένω" για να καταλάβουν όλοι πως, πραγματικά, χωρούν τα πάντα και δεν δίνεται έμφαση στο τολμηρό.

      Διαγραφή
  4. αχμ ρε παιδιά εμένα μου αρέσει να τα κάνω ... και όταν δεν τα κάνω αλλά τύχει να τα φαντάζομαι ως φωτιά που είμαι βεβαίως βεβαίως, συνήθως είμαι στην μπανιέρα... κάνω ντους και ξαφνικά μου επιτίθεται ένα τέρας, άγριο αλλά το κάνω καλά. Συνήθως έχει την μορφή νερού. Είμαι σίγουρη πως δεν είναι ο Δίας πάντως, αλλά ούτε και ο νεαρός που καθαρίζει τις πισίνες. Τέλος πάντων τι έλεγα. α ναι καλπάζει τότε η φαντασία, γιατί όπως καταλαβαίνετε το νερό κυλά, πως να του πεις όχι εκεί... άσε που κατά κει θέλω να πάει. Μετά έρχεται ένας χείμαρρος περίπου σαν και αυτό της μεγάλης χίμαιρας και μετά ένα όμορφο κελάρυσμα...
    Με όλα τούτα που γράφω σε σχέση με όλα αυτά που διάβασα δεν συνάδουν

    Ερωτική υμνωδία !!!! και μόνο ο τίτλος με σκιάζει μπουχαχα θέλει τέχνη, η περιγραφή του έρωτα πόσο μάλλον όταν χρησιμοποιείς την γλώσσα μεν του γραπτού λόγου δε. Ασε που στις περισσότερες περιπτώσεις όταν μιλάμε για τέχνη... μπορεί να περιγράφεται μια ωμή ερωτική άσεμνη φάση αλλά ουσιαστικά να είναι παραλληλισμός μιας πιο βαθιάς αλήθειας.

    Τσου παιδιά , εγώ μόνο για πορνογραφήματα κάνω χαχαχαχα Αν θέλετε σας στέλνω ένα πορνογράφημα μου και το κάνετε τέχνη, το ανάποδο δεν μπορώ χαχαχαχα
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλιωσα, ρε Μάνια. Δεν υπάρχεις, λέμε. Αλλά δεν θέλω πισωπατήματα από την φωτιά... Άσε που, προσωπικά, πεθαίνω ακόμα και για πορνογραφήματα. *γκουχ γκουχ*

      Όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορείς να ξεφύγεις. Είμαι η αράχνη με τον ιστό της κι είσαι το μικρό ζουζουνάκι που πιάστηκε και δεν μπορεί να φύγει. Την πάτησες! χαχαχα

      (Σοβαρά τώρα: εννοείται πως δεν σε υποχρεώνω, αλλά, αλήθεια, πολύ θα γούσταρα να διαβάσω κάτι από σένα. Το 'χεις, και μάλιστα πολύ - είμαι σίγουρη γι' αυτό)

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Λυσίππη μου. Καλή αρχή στο δρώμενο. Αλλά δεν θα συμμετάσχω. Δεν με γοητεύει αυτό το είδος. Και δεν θέλω να υπάρχει καμιά ερωτική υμνωδία στο μπλογκ μου μια και δεν μπορώ να ελέγξω την ηλικία των αναγνωστών μου.
    Τόλμη; χαχαχαχα δεν νομίζω ότι θα μπω στο τριπάκι να αποδείξω αν είμαι τολμηρή ή δεν είμαι...δεν με νοιάζει εξάλλου
    Χωρίς να μου στενοχωρηθείς εντάξει;
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, ήσουν απ' τα σχόλια στα οποία απευθυνόμουν στο σχόλιό μου, κάτω κάτω. Αρχικά, καταλαβαίνω πως δεν γίνεται ν' αρέσουν όλα και σε όλους, ούτε στον ίδιο βαθμό. Είναι καθόλα σεβαστό! Όμως, δεν χρειάζεται να γράψει κανείς κάτι που δεν θέλει. Η Ερωτική Υμνωδία είναι απλά μια ομπρέλα που μπορεί να χωρέσει τα πάντα από κάτω της, οπότε δεν χρειάζονται περιγραφές ή/και η προσθήκη σεξουαλικής σκηνής. Μπορούν να γραφτούν τόσα πολλά και διαφορετικά, χωρίς να είναι απαραίτητα τολμηρά. Και, φυσικά, δεν είναι κάτι για να κάνουμε διαγωνισμό "εγώ είμαι πιο τολμηρός", "όχι εγώ είμαι, κοίτα με". Ένα βήμα είναι μονάχα για να αγγίξουμε και να ξεπεράσουμε τα όριά μας, καθότι δεν συνηθίζεται να μιλάμε και να γράφουμε γι' αυτό το κομμάτι. Κι είμαι σίγουρη πως μπορούν να γραφτούν και σπουδαία πράγματα! Αλλά μόνο εάν το θέλουμε! Ειδάλλως, υπάρχουν τόσα και τόσα να γράψουμε, που θα μας κάνουν να νιώθουμε άνετα. Άσχημο είναι αυτό; Καθόλου!

      Πάντως, ισχύει το ότι το On the Up and Up μπορεί να φιλοξενήσει όποια συμμετοχή θέλει ο οποιοσδήποτε, ώστε να υπάρχει η ιδιωτικότητα που επιθυμεί ο καθένας (πχ φίλοι, συγγενείς και λοιποί γνωστοί που μπορεί να διαβάζουν το ιστολόγιο του ΧΥΖ).

      Διαγραφή
  6. Ωραία το ενορχηστρώσατε παιδιά μπράβο σας και μάλιστα το τριγυρίζατε καιρό σαν ιδέα. Εμένα πάλι παρότι σας αγαπώ φιλαράκια μου γλυκά, το είδος που διαλέξατε δεν με εξέφραζε ποτέ! Το θεωρώ υπερτιμημένο σαν θέμα και ελπίζω να μη σας πειράζει που θα απέχω! Εξάλλου ποτέ δεν πιέζω την καρδούλα μου να εκφραστεί με τρόπο που δεν την εκπροσωπεί.
    Φιλάκια μαιμουδίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου, κάνε ένα κόπο να διαβάσεις τις σχετικές μου απαντήσεις (κάτω κάτω και στο σχόλιο της Αννούλας παραπάνω). Εάν εξακολουθείς να μη θες να γράψεις κάτι σχετικά, δεν πειράζει μωρέ. Πάλι θα σε συμπαθώ και θα σου μιλάω. χαχα

      Διαγραφή
  7. Well done αλεπουδίτσα μου (εδώ κολλάει γάντι το χαϊδευτικό που σου έχω βγάλει!!!)
    Εγώ απέχω γενικώς κι αν δεν ήτο το φατσοβιβλίο που σε μαρτύρησε χαμπάρι δεν θα είχα πάρει. Δεν ξέρω βέβαια τι θα κάνω ως τις 20 Γενάρη του άλλου χρόνου κι αν θα προκύψει χρόνος κι επιθυμία στο μέλλον να σας παρακολουθήσω. Γιατί τα δρώμενα σε θέλουν απίκο και με σεβασμό στην προσπάθεια όσων συμμετέχουν. Για αυτό και σταμάτησα.... προσωρινά να ασχολούμαι.

    Θα σε εκπλήξω σίγουρα αν σου πω ότι προτιμώ λίγο διαφορετικά τα ερωτικά κείμενα. Όχι τόσο περιγραφικά, όσο ο Εκμαυλιστικός εφιάλτης σου που διάβασα προ ολίγου (χάρη στο λινκ που έδωσε ο Γιάννης πιο πάνω! -Εξαιρετικό για να ανάψει κανείς όσο δεν παίρνει!!!! ☺) Με εκπλήσσω κι εμένα τώρα δα με την άποψη που διατυπώνω. Πριν λίγα χρόνια είχα εντελώς άλλη διάθεση και σκέψη επί του θέματος. Νομίζω ότι έχει να κάνει όπως και με την εμφάνιση μιας γυναίκας: βρίσκω πιο αισθησιακό ένα μισοντυμένο και προσεγμένο στο ύφος κορμί, παρά το πρόστυχο, το σούπερ μίνι, το χτυπητό. Είναι προσωπική άποψη, δεν χρειάζεται να το εκλάβεις ως κριτική. Ξέρεις πολύ καλά πως ούτε πουριτανή είμαι, ούτε σοκάρομαι, ούτε ντρέπομαι να ανεβάσω κάτι ερωτικό στο μπλογκ. Απλά τώρα πια θέλω ένα τσικ κράτημα. Να αφήνεις κάποια πράγματα για τη φαντασία....
    Προσοχή: επουδενί δεν θέλω το ίδιο κράτημα στο προσωπικό, ερωτικό παιχνίδι ανάμεσα σε δύο συντρόφους. Εκεί ΟΛΑ επιτρέπονται, αρκεί να το θέλουν και οι δύο. Εκεί μπορείς να γίνεις όσο @@@ αντέχεις και θέλεις.... ☺
    Αυτό είμαι η τωρινή Αριστέα, αυτό διατύπωσα.
    Αν μου έρθει η έμπνευση τελικά, αυτό θα υπηρετήσω! ☺
    Φιλούρες και καλή επιτυχία στο δρώμενο! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να με εκπλήξεις, βρε; Αφού σε ξέρω! :P
      Πάντως, κι εγώ συμφωνώ μ' αυτό --> "Νομίζω ότι έχει να κάνει όπως και με την εμφάνιση μιας γυναίκας: βρίσκω πιο αισθησιακό ένα μισοντυμένο και προσεγμένο στο ύφος κορμί, παρά το πρόστυχο, το σούπερ μίνι, το χτυπητό." Μη βλέπεις που ο εκμαυλιστικός εφιάλτης άφησε την... γεύση όλων των λεπτομερειών του ονείρου. Καίτοι εμένα μ' αρέσουν όλα! Ελπίζω να μη πέρασα την ιδέα πως όλοι πρέπει ν' ακολουθήσουν αυτή την οδό, σ' αυτό που μόλις ξεκινάει. Είναι εντελώς ανεξάρτητο και μπορεί να πάρει τη προσωπική φωνή τού γράφοντα. :)

      Διαγραφή
  8. Σύμπραξης οπότε!
    Πολυ δυσκολο για εμενα το εγχειρημα αλλα θα δοκιμαστω

    ευχαριστουμε για την ωθηση
    καλη επιτυχια
    θα χαρω να μας διαβασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα δοκιμαστούμε παρέα Κική!
      Βρίσκω ελκυστικότατη την ιδέα να γράψουμε δυο ηλικίες μητέρας - κόρης ( πόσα πολλά, σε πόσες γλώσσες, από πόσες οπτικές, ατέλειωτο το εύρος του όρου "σεξ", γεφυρωτικό το χάσμα τελικά, με... πόσες σοφίες, πόσες δοκιμασίες, πόσες εποχές!

      Ένα μόνο να προτείνω στους εμπνευστές
      ( ε ρε ξυλιές με το χάρακα που θέτε!! )
      - να δημοσίευαν ενδεχομένως μόνο εδώ κι όχι στο δικό τους μπλογκ; θα τολμήσω αλλά και για μένα είναι δύσκολο να αναρτήσω στο μπλογκ μου.
      Εεεεεεεεε;; τιιιι;;;; αυτό εδώ είναι το μπλογκ μου ;;;
      θε δε θε δηλαδή όλα φάτσα κι όλα κάρτα ;

      χαχαχα: αννετά... κι σου την έφεραν! :-)

      Κική αγκαζέ και πάμε. Pourquoi pas ?


      https://www.youtube.com/watch?v=viRQRY4v12c
      (Φτιάχνω μια εικόνα στον αιώνα που έχει εσένα κι εμένα μαζί
      Τι άλλο θέλω σ’ αυτή τη ζωή !!)
      που όπως λέει κι ο Διονυσάκος μας - ματι ζητάω ; τι ζητάω; μια ευκαιρία στον παράδεισο να πάω !! Άδικο εχει κι ο Τιραντάκιας;
      Μέσα !


      Διαγραφή
    2. Πρόκληση για όλους μας, Κικίτσα μου, μη νομίζεις. Μα οι προκλήσεις μπορούν άνετα να έρθουν στα μέτρα μας, για να μας κάνουν να τις ευχαριστηθούμε. :)

      Διαγραφή
  9. Χμ.. Και μόνο που σκέφτομαι το έπαθλο ενός τέτοιου διαγωνισμού είναι ό,τι πρέπει για να συμμετάσχω.

    Πέρα από την επιτυχία - την οποία εύχομαι εκ βάθους κλπκλπ - του εγχειρήματος, ανοίγουν πολλά θέματα (όπως θα έλεγε και ο κύριος Λι) ενδιαφέροντα, άλυτα δια μέσου των περασμένων αιώνων. Όπως, ας πούμε, τα όρια του άσεμνου, του επιτρεπτού, τα όρια ανάμεσα σε αισθησιακό, ερωτικό, αυτού που λέμε πορνό (και συνήθως δεν το βλέπουμε το πουρνό..), τα ποιοτικά κριτήρια του ερωτικού λόγου, η περιγραφικότητα και η υπαινικτικότητα, το γυμνό και το ημίγυμνο καιλοιπάκαιλοιπά. Για τη σύγκρουση της ηθικής και της ελευθερίας δε μιλάω καν, γιατί εκεί πια πάμε σε πολύ βαθιά νερά και δεν έχω τα μπρατσάκια μου μαζί.

    Μια και δεν είμαι, πάντως, ο κύριος Λι, να δηλώσω πως οποιαδήποτε πέτρα ταράζει αυτά τα νερά, κάνει πολύ καλά και μου προκαλεί πολύ ενδιαφέρον.

    Και για να σοβαρευτούμε και λίγο, να πω, επίσης, ότι σε όλη μου τη ζωή έδωσα τον τίμιο αγώνα να μη με πιάσει η γυναίκα μου να παρακολουθώ πορνό, τώρα θα την πατήσω με το μπλογκ της Λυσίππης;!Συμφορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο γέλασα με το κλείσιμο. Αχ, να 'σαι καλά! Εάν στείλω ειδική πρόσκληση στη σύζυγο για συμμετοχή/παρακολούθηση; Θα έλυνε το πρόβλημα; Θα το παρακολουθείτε παρεούλα! Είδες τι μεγάλη καρδιά που είμαι, ε; Έτσι θα άφηνα τον φίλο μου; Να έρθει η παντούφλα στο κεφάλι του; Ζαμέ!

      Ευχαριστώ πολύ για τα γραφόμενά σου, Διονύση μου. Ακριβώς αυτές οι σκέψεις μάς οδήγησαν, με τον Γιάννη, στο να δώσουμε σάρκα και οστά στην Ερωτική Υμνωδία. Νομίζω πως θα 'ναι ένα ενδιαφέρον εξερευνητικό ταξίδι εννοιών κι ορίων. Προσδεθείτε... Απογειωνόμαστε! :)

      Διαγραφή
  10. Χαιρετίζω όλα τα φιλαράκια.

    Καταρχάς, να πω ένα ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Θα σταθώ περισσότερο στους σκεπτικούς φίλους που έγραψαν και σε όσους διάβασαν και το βλέπουν ομοίως. Μην τρομάζετε από τον τίτλο, που ίσως παρακινεί στο πιο τολμηρό - κι ούτε απ' τις δικές μου δημοσιεύσεις. Είναι μια ομπρέλα που τα χωράει όλα. Άλλωστε, καταλαβαίνω πως δεν αρέσει σε όλους αυτό το είδος, ή δεν θα ήθελαν να μοιραστούν τέτοια κομμάτια τους, λόγω οικογένειας, φίλων και γνωστών. Νομίζω, όμως, πως και τα δυο μπορούν να ξεπεραστούν. Αφενός η πρόσκληση επιτρέπει ακόμα και την γραφή σε πιο ρομαντικά πλαίσια, δίχως περιγραφή και λεπτομέρειες, ή ακόμα και την γραφή εν απουσία σεξουαλικής σκηνής (είπαμε πως μπορούμε να γράψουμε ό,τι μα ό,τι θέλουμε) κι αφετέρου νομίζω πως η πρόταση του συγκατοικακίου λύνει και το πρόβλημα όσων θα ήθελαν να δοκιμαστούν και να εκφραστούν, αλλά δεν θα ήθελαν να το δουν μάτια δικών τους ανθρώπων. Γι' αυτό ασφαλώς και δίνω την επιλογή σε όσους θέλουν να δημοσιεύσουν το δημιούργημά τους εδώ, στο δικό μας μπλογκ, εάν δεν θέλουν να το ανεβάσουν στο δικό τους, όπως επίσης και να μην προωθηθεί σε ομάδες του facebook, όπως συνηθίζουμε να μοιραζόμαστε το link αρκετοι φίλοι από εδώ. Ειδοποίηση μπορεί να υπάρχει και μέσω μέιλ, πέρα απ' την φωτογραφία που θα επιτρέπει την πρόσβαση στις υπάρχουσες συμμετοχές.

    Εάν κάποιος έχει καλύτερη ιδέα, ας την μοιραστεί. Θέλω όλοι να νιώθουμε όμορφα κι άνετα! Κι αυτό συμπεριλαμβάνει και το ενδεχόμενο του όχι όσων δεν το επιθυμούν, ακόμα και μετά απ' αυτές τις γραμμές. Πάνω απ' όλα σεβόμαστε κι αποδεχόμαστε. Άλλωστε, δεν αρέσει το ίδιο πράγμα σε όλους - και στον ίδιο βαθμό.

    Αναμένω τις σκέψεις και τις παρατηρήσεις σας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει, εγώ δεν γράφω. Όχι μόνο ερωτικές υμνωδίες, αλλά γενικώς δεν γράφω!
    Σημειώματα κάνω, έτσι για το κέφι μου! Το ξέρουν όλοι δα αυτό!
    Αλλά εσείς που το έχετε με τη λογοτεχνική γραφή, να γράφετε.
    Γράφετε για εμάς που δεν, αλλά μας αρέσει να διαβάζουμε (μέχρι και ολόκληρα τα φυλλάδια με τις οδηγίες χρήσης των φαρμάκων διαβάζω η δόλια)!
    Γράφετε! Και σοβαρά και αστεία και ρομαντικά και αισθησιακά και ερωτικά!
    Μη μασάτε!
    Και πού ξέρεις;
    Μπορεί ένας νέος Μπατάιγ να βρίσκεται ανάμεσά σας!
    Δεν θα ήταν κρίμα να μην τον γνωρίσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σχόλια της αρτίστας και ξερό ψωμί !! Πεθαίνω να σε διαβάζω κι ας σχολιάζεις και για τον αυριανό καιρό!

      Διαγραφή
    2. Για την Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019 προβλέπεται σταδιακή αύξηση των νεφώσεων απο δυτικά προς ανατολικά με βροχές που σε τμήματα της χώρας θα είναι έντονες.
      Όμως από αργά το βράδυ θα βελτιωθεί ο καιρός σε όλη την περιφέρεια.
      Οι ανεμοι θα πνέουν ασθενείς, νότιοι νότιο-ανατολικοί 5Β.
      Η θερμοκρασία θα κυμανθεί σε
      Άργος 7/16°C
      Λάρισα 3/11°C
      Τρίκαλα 4/10°C
      Καρδίτσα 3/10°C
      Βόλος 7/14°C
      Ελασσόνα 3/9°C
      Καλαμπάκα 3/9°C
      Φάρσαλα 3/11°C
      Αγιά 3/11°C
      Σποράδες 8/14°C

      Ήταν η αυριανή πρόγνωση του καιρού, εξαιρετικά αφιερωμένη στο Αννετά...κι!

      Διαγραφή
    3. απλά... δεν υπαρχεις χα΄λδκξφ΄λαδξφαλδκφξ

      Διαγραφή
    4. Αρτίστα και τα μυαλά στο μπλέντερ. Έχεις όλο το πακέτο για να διαβάζαμε συνταρακτικά και καθηλωτικά πράγματα υπό τη στέγη τής Ερωτικής Υμνωδίας, αρτίστα μου - και όχι μόνο εκεί. Χαραμίζεσαι, καρντιά μου. Το φαν κλαμπ σου δεν ικανοποιείται πλέον μ ό ν ο με τα σημειώματα. :P

      Διαγραφή
    5. Ιιιιιιιιι!
      Χαραμίζομαι;
      Δεν είναι ευχαριστημένο το φαν κλαμπ;
      Μισό να λιποθυμήσω από τις αποκαλύψεις...




      Εντάξει, συνήλθα και απαντώ:
      Ε καλά, δεν πειράζει!
      Άλλωστε είμαι μια αρτίστα.
      Και οι αρτίστες δεν είναι και για χόρταση!

      Διαγραφή
  12. Aγαπητή μου Λυσίππη, μετά το δευτερόλεπτο του "μένω κάγκελο" που αναλογεί σε όλους μας, θα ήθελα να δηλώσω τα εξής: Το πράγμα αποκτά ενδιαφέρον και μάλιστα από τη στιγμή που έκανες την πρόσφατη διευκρίνησή σου πως ο καθένας με τα «όπλα» του μπορεί να μπει στην αρένα και να δώσει τον υπέρ σεξουαλικής φαντασίωσης αγώνα, -ενδιαφέρον λέγω- ακόμα μεγαλύτερο.
    Δηλώνω επίσης πως διαθέτω ένα μικρό βέλος στη φαρέτρα μου, μια μικρή πείρα σε παρόμοιου είδους κείμενα καθότι το εγκεφαλικό κομμάτι του σεξ το βρίσκω ιδιαίτερα ελκυστικό και για τούτο λέγω μου αρέσει να αφήνω ερωτικό-σεξουαλικά ραβασάκια. Τώρα, το πώς το ραβασάκι θα γίνει διηγηματάκι με αρχή μέση και τέλος είναι απορίας άξιον.
    Να είσαι πάντως προετοιμασμένη για συμβολισμούς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαιότατα! Ο καθένας είναι ελεύθερος ν' αφήσει το (ερωτικό) του στίγμα με όποιον τρόπο επιθυμεί. :D

      Εμένα μια φορά με ιντρίγκαρες ήδη άσχημα, καθώς κι εγώ είμαι fan τού εγκεφαλικού κομματιού. Δεν υπάρχει τίποτε πιο εξιταριστικό απ' το να συναντάς ένα μυαλό που ξέρει να παίζει τοιουτοτρόπως. Σε περιμένω κερί αναμμένο. :)

      Διαγραφή
  13. Μου αρέσει η κουβέντα που άνοιξε στη συντροφιά. Είναι ειλικρινής και άμεση. Και τη χαίρομαι.
    Φυσικά και σέβομαι όλες τις απόψεις που ακούγονται εδώ. Και τις "συμμετοχικές" (να το πω έτσι αυθαιρετα) και τις απορριπτικές. Φυσικά και υπάρχουν σοβαρά επιχειρήματα κάθε είδους.
    Η Πρόταση που κατέθεσε η Αναστασία μας για δημοσίευση της συμμετοχής μας εδώ, κατά βάση, είναι λυτρωτική. Με λίγα λόγια, μας λύνει τα χέρια όσων θέλουν να γράψουν το οτιδήποτε και να το δώσουν στην ίδια να αναρτηθεί εδώ.
    Επίσης και οι διευκρινήσεις πολλών για τα όρια της τόλμης, απόλυτα δεκτές. Ο Όρος "αισθησιακό" δεν προσδιορίζεται από το επίπεδο του γυμνού που θα "δείξουμε" ή του σεξουαλικού που "τυχόν περιγράψουμε".
    Μπορεί ένα διήγημα-αφήγημα να αναφέρεται σε ένα απλό άγγιγμα και να είναι τόσο αισθησιακό όσο η υμνωδία του Μπουκόφσκι.
    Υπάρχουν άπειροι δρόμοι να περάσει κάποιος την έμπνευσή του.
    Ρομαντισμός, σκοτάδι, μαύρα ερωτικά φεγγάρια, τρυφερότητα, κίνκυ καταστάσεις, ακροβασίες στον έρωτα, πάθη και πόθοι.
    Και πιστεύω θα προκύψει μια υπέροχη ποικιλία.
    Αν δε βάλει κάποιος και τους συμβολισμούς, που ανέφερε και η Μαρία Γ. τότε προχωράμε ακόμα περισσότερο.
    Αυτά προς το παρόν από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αναστασάκι μου, χαιρετίζω την ιδέα σου και εύχομαι να έχει απήχηση και να αγαπηθεί όπως και τα άλλα δρώμενα που συμμετέχουμε. Προσωπικά, αυτό τον καιρό, η μόνη "ερωτική" σχέση που θα μπορούσε να με εμπνεύσει, είναι αυτή με το χρόνο. Αχαλίνωτο σεξ, για να μην πω, πως με πάει @@@...
    Αν δεν προλάβω να στείλω συμμετοχή, θα σας διαβάσω με μεγάλο ενδιαφέρον.
    Και επιφυλάσσομαι για το εγγύς μέλλον.
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σου ζητούσα καν συμμετοχή πιο πριν, πόσο μάλλον σ' αυτή τη φάση που ξέρω πως τρέχεις και δεν φτάνεις, Κανελλένια μου. Να ξέρεις, όμως, πως η καρέκλα σου μένει κενή και σε περιμένει για όποτε το θελήσεις.

      Τα φιλιά μου, και καλή συνέχεια στο υπέροχο ταξίδι που άνοιξε μπροστά σου.

      Διαγραφή
  15. Λύσιππή μου, η ερωτική υμνωδία έχει χρόνο μέχρι τις 20/1/20? Δηλαδή έναν ολόκληρο χρόνο?
    Και μια δεύτερη ερώτηση: Μία συμμετοχή ο καθένας μας ή και περισσότερες?
    Λοιπόν, παρότι η θεματολογία αυτή δεν ταιριάζει με το μπλογκ μου, να είσαι βέβαιη ότι θα βρω τρόπο να συμμετέχω. Δεν υπάρχει περίπτωση να λείψω από το δρώμενό σου, φίλη μου.
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! :)
      Ναι, έτσι ακριβώς. Είπα ν' αφήσω μια χρονική ελευθερία, προκειμένου να μπορεί ο καθένας να συμμετέχει όσες φορές θελήσει, έτσι που στο τέλος να δημιουργηθεί μια ανθολογία γύρω απ' το ερωτικό στοιχείο. Οπότε έχουμε έναν ολόκληρο χρόνο μπροστά μας, φίλη μου. Και σαφώς μπορεί να έρθει στα δικά σου μέτρα. Εδώ δίνεται μόνο το κίνητρο τής έκφρασης. Από εκεί και πέρα, ο καθένας δίνει το δικό του χρώμα, το δικό του στιλ. Όλα καλοδεχούμενα!

      Καλό & χαμογελαστό μας μήνα, Μία μου.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντησή σου, Λύσιππή μου. Καλό μήνα.
      Και φιλιά στο Αννετά...κι!!!

      Διαγραφή
  16. Παιδί από σπίτι με... Γαλλικά και πιάνω (και ουχί "πιάνω", για να μην παρεξηγούμεθα!), η καλή μου ανατροφή δεν μου επιτρέπει τέτοια "φτου κακά!" πράγματα! Όμως, από την άλλη, ομολογουμένως ξυπνήσατε... τη λυσσάρα μέσα μου, διότι "τα καλά κορίτσια πάνε στον Παράδεισο, αλλά τα κακά πάνε παντού!!!" και θα το τολμήσω! χαχαχαχαχαχα!!!

    Υ.Γ. Ιωάννη, τέκνον μου κι εσύ στο κόλπο??? αννετά...κι κι εσύ εδώ?? Θου Κύριε!!! τσ...τσ...τσ
    Πολλά φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί από σπίτι με... γαλλικά και πιάν_ (συμπληρώστε ό,τι προτιμάτε χαχαχα) + λυσσάρα; Δυνατό combo, αν μη τι άλλο, όπως και φάνηκε στη συμμετοχή που ήδη έστειλες, Μαριάννα μου.

      ΥΓ. Καλέ, όλοι εδώ είναι. Τι νόμισες; Στο πυρ το εξώτερον, αλλά έχουμε απίστευτη παρέα. χαχα

      Διαγραφή
  17. Τώρα το είδα!!! χαχαχαχα! Γαλλικά και πιάνο, ήθελα να γράψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλώσσα λανθάνουσα τα αληθή λέγει. γκουχ γκουχ

      χαχαχαχα

      Να'σαι καλά, Μαριάννα μου. Σε φιλώ πολύ! :)

      Διαγραφή
    2. Κρύβε λόγια, λέμε!!!! χαχαχαχαχαχα!!
      Να είμαστε όλοι καλά να δημιουργούμε, να αγαπιόμαστε, να χαμογελάμε! Τίποτα πιο όμορφο! Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Λυσσίπη μου, καλώς σε βρίσκω στον όμορφο χώρο σου, ανάμεσα σε τόσους εκλεκτούς συνοδοιπόρους. Είδα τη συμμετοχή της Μαριάνας στον ονειρόκοσμό της και έφτασα ως εδώ. Μου αρέσει τόσο πολύ η ιδέα σου που θα ήθελα κι εγώ να συμμετέχω.
    Μου αρέσουν τα ελεύθερα πνεύματα που χρησιμοποιούν τη γραφή για να περιγραφουν στιγμές γήινες, ανθρώπινες, αληθινές.
    Καλή συνέχεια και καλώς σε βρήκα και πάλι !
    Οπότε αν μου επιτρέπεις, περίμενε και τη δική μου συμμετοχή!
    Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Σταυρούλα, καλωσόρισες! Ακριβώς όπως το περιέγραψες - την ίδια οπτική συμμεριζόμαστε, και χαίρομαι πολύ γι' αυτό. Οπότε με μεγάλη χαρά θα περιμένω και την δική σου έμπνευση-συμμετοχή, φίλη μου. Θύμισέ με μόνο με ένα μέιλ, όταν είσαι έτοιμη, καλού κακού, μη τυχόν και δεν το δω εγκαίρως, για να σε προσθέσω στη λίστα με τις συμμετοχές.

      Φιλάκια πολλά! Καλή έμπνευση! :)

      Διαγραφή
  19. Ερωτική υμνωδία λοιπόν!
    Έχω χάσει επεισόδια, μια και μόλις διάβασα μια συμμετοχή!
    Θα τις διαβάσω όλες φυσικά κάποια στιγμή και αν με επισκεφτεί η έμπνευση δε θα τη διώξω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν συμπληρωθεί κι οι τελευταίες συμμετοχές στο αρχείο, Μαρία μου. Πραγματικά, αξίζει ο κόπος να τις διαβάσεις όλες.

      Τα φιλιά μου!:)

      Διαγραφή
  20. http://butterfly-butterflysworld.blogspot.com/2019/03/blog-post_4.html?m=0
    Κι η δική μου συμμετοχή!
    Καλησπέρα Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σε πρόσθεσα, Πεταλουδίτσα μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου.

      Διαγραφή