Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Top 5 favourites #

Είδα blog-οπαίχνιδο και χαζοχάρηκε το παιδί μέσα μου. Ζήλεψα απ' την Κατερίνα (του Positive Thinking Greece), που ζήλεψε απ' την Μαρία Π. (του Συλλέγω Στιγμές) και δημιουργό του παιχνιδιού.

Οπότενες ξεκινώ...
(Καίτοι περιοριστικός ο αριθμός, καθώς υπάρχουν αναρίθμητα διαμαντάκια.)


Top 5 Αποφθέγματα

1. Η παγίδα του μίσους είναι ότι σε δένει με τον χειρότερο εχθρό σου. Καμύ
2. Στην Αγάπη, ένα κι ένα κάνουν ένα. Ζαν-Πωλ Σαρτρ
3. Έχουμε δυο αυτιά και μια γλώσσα για να μπορούμε να ακούμε περισσότερο και να μιλάμε λιγότερο. Διογένης
4. Όλοι σκέπτονται να αλλάξουν τον κόσμο και κανείς τον εαυτό του. Leon Tolstoy
5. Μην επιτρέψεις στις πληγές σου να σε μετατρέψουν σε κάποιον που δεν είσαι. Paulo Coelho


Top 5 Ξένες ταινίες

1. My Left Foot
2. The Intouchables
3. The Hunt
4. The Tenant
5.The Piano Teacher


Top 5 Ξένες σειρές

1. Friends
2. Prison Break
3. Breaking Bad
4. The X Files
5. 24


Top 5 Ελληνικές σειρές

1. Κόκκινος Κύκλος / 10η Εντολή/ Ο 3ος Νόμος
2. Εγκλήματα
3. Είσαι το ταίρι μου
4. Έτσι ξαφνικά
5. s1NgLEs


Top 5 Τραγούδια διασκευές

Θα σταθώ μόνο σε ελληνικές διασκευές αγαπημένων ξένων τραγουδιών...

1. Χάρις Αλεξίου - Οι Άντρες Περνούν Μαμά (Patricia Kaas - Les Hommes qui passent)
2. Δάκης - Όνειρα (Joe Dassin - L' Ete Indien)
3. Λαυρέντης Μαχαιρίτσας - Τερατάκια Τσέπης (Angelo Branduardi - Vanita di Vanita)
4. Αλέκα Κανελλίδου - Πόσο Γλυκά με Σκοτώνεις (Roberta Flack - Killing me Softly with his Song)
5. Λάκης Τζορντανέλλι - Εσένα Θέλω Μόνο (The Gibson Brothers - Cuba)

-Και μια διασκευή του ζεϊμπέκικου της ευδοκίας σε metal version by Private Government.


12 σχόλια:

  1. και εγω θα ζηλεψω απο ολες εσας και μεσα στην εβδομαδα θα το συνεχισω! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο μοιάζουμε! :)) (είπα μόλις έφτασα στις σειρές)
    Eνα σου λέω... τα Χ-files τα εχω όλα τα επεισόδια όλων των ετών και τις ταινιες του κινηματογράφου!
    Και έπειτα είδα τις μουσικές σου επιλογές...χιχιχι
    Στο μόνο που δεν μοιάζουμε ΚΑΘΟΛΟΥ είναι στη μουσική.
    Καλημερούδιαααα και φιλάκια πολλά! :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπαντα από X-Files έχει ο αδερφούλης μου, από αυτόν τα πήρα και τα είδα. χεχε

      -ΚΑΙ στην μουσική, μη με πληγώνεις. Μη κοιτάς που αυτά μυρίζουν ναφθαλίνη (που μια φορά εγώ τ' αγαπώ). Είπα να μην βάλω τα γνωστά τύπου Wonderwall, Hurt, Nothing Compares to you κλπ.
      Σ' έπεισα, σ' έπεισα;; *βλεφαροπετάρισμα*

      Διαγραφή
  3. Α, χαίρομαι που βλέπω μια ακόμη συμμετοχή αλλά πολύ περισσότερο αυτό το "μοίρασμα των αγαπημένων..." Ξένες σειρές τις αγαπώ όλες, με ιδιαίτερη προτίμηση και αδυναμία στο 24 & στα X-files. Επίσης Ελληνικές σειρές, 1, 3,4 αγαπώ! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lysippάκι μου να κάτσεις να εμπνευστείς ένα παιχνίδι με ερωτήσεις. Εγώ αυτά τα προτιμώ γιατί βγάζει ο blogger τα άπλυτα του στην φόρα (δεν ρωτάμε και πολύ extreme πράγματα) και γίνεται τζέρτζελο.
    Πάντως στις ξένες σειρές στην θέση των friends εγώ θα έβαζα how i met your mother. Το θεωρώ μακράν καλύτερο!!
    Να περνάς όμορφα και να χαμογελάς κοριτσάκι μου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; Χμ, θα το έχω στα υπόψιν.
      Στο ότι το How i met your mother είναι καλύτερο, διαφωνούμε, αλλά δεν πειράζει -γούστα είναι αυτά, άλλωστε. Συμφωνούμε σε τόσα άλλα. :)
      Φιλιά, γλυκιά μου Μεγαλειοτάτη!!

      Διαγραφή
  5. Βρε γαμώτο... πάλι εκτός τόπου και χρόνου νιώθω... Μιας και δε βλέπω ποτέ (μα ποτέ!) τηλεόραση, από σειρές δεν ξέρω τίποτα, και δη ξένες!
    (σκέψου πως από τις 10 που έχεις γράψει συνολικά, μόνο τα Εγκλήματα ξέρω επειδή τα έπαιζε όταν ήμουν μικρή, γιατί έκτοτε επέλεξα να βάλω Χ στην tv γενικά)
    Πάντως το παιχνίδι είναι ωραίο κι έχει τη φάση του! Χαχαχα!
    Φιλάκια πολλάααααα κοριτσάκι μου! Να'σαι καλά! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σε επαναφέρω ε γ ώ εντός τόπου και χρόνου, φιλενάδα μου --> online sites κι έχεις λύσει το πρόβλημά σου. Κι ό,τι δεν βρίσκεις online, υπάρχει κι ο άλλος τρόπος... γκχμ! ο ξέρεις ποιος! :P

      Διαγραφή
  6. Με αυτά και με αυτά θα την έχανα τη δημοσίευση αυτή . Και θα έχανα την ευκαιρία να σε γνωρίσω ακόμα περισσότερο :)))
    Λάτρεψα τις περίεργες μουσικές επιλογές σου!
    Μοιάζουμε σε πολλά κι υποκλίνομαι στα ρητά σου!
    Νομίζω ότι ζήλεψα κι εγώ!
    Πρέπει να το στριμώξω κάπου !
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, τι καλά!! Τώρα ξέρω π ο ι α θα φωνάζω, όταν με πιάνουν τέτοια μουσικά μερακλώματα. :P

      -Να το στριμώξεις, να το στριμώξεις!-
      Να 'σαι καλά, Αριστάκι.
      Φιλούθκια!! <3

      Διαγραφή