Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Music award

Το έτερο σκορπινάκι (έτσι, να γεμίζει η σκορπινοφωλιά!!!), η Maria Fe, με σκέφτηκε και μου έκανε πάσα ένα μουσικο-παιχνιδο. Σιγά που θα έκανα την δύσκολη! Αφενός, όπως έχουμε ξαναπεί, όπου γάμος και χαρά η Λυσίππω πρώτη (για το γέλιο σου φροντίζω, κουμπαρόνι μου!!), κι αφετέρου music is my life. Μια life εξαιρετικά ταραχώδης, αφού τα είδη που μ' αρέσουν είναι πολλά. Χορευτικά θέτε; Μέσα η Λυσίππη, κι αρχίζει να κουνιέται σα βάρκα στο Κάβο Ντόρο. Ροκιές θέτε; Μέσα η Λυσίππη, με την νοερή της κιθάρα ανά χείρας και να κοπανιέται στα πατώματα, μετατρέποντάς το σε stage και μπροστά της ατελείιιιωτοι θαυμαστές να παραληρούν (ποιος παραληρεί τώρα ας μην το σχολιάσουμε, δεν με συμφέρει καθόλου.) και να αποθεώνει το τραγούδι με τη χάρη... κωφάλαλου, γιατί αν αρχίσει να τραγουδάει, θ' αρχίσουν να έρχονται στ' αφτιά της σκόρπια "Ουυυ, τη βιάζουν/σφάζουν/κι-εγώ-δεν-ξέρω-τι την κοπέλα. Τρεχάτε να τη βοηθήσετε, χριστιανοί!!" Ορχηστρικοκλασικά θέτε; Πάλι μέσα η Λυσίππη, να διευθύνει αλά παθιασμένος μαέστρος. Έθνικ; Το καλύτερό της! Ό,τι θέτε, τέσπα.


Για πάμε να σας διασκεδάσω, παλικάρια και παλικαρούδες μου...



(με το ζόρι κρατιέμαι να μη σας βάλω κι άλλα :P )

  
Καλό μας απόγευμα! :)

Όποιος θέλει το κάμει

22 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου για το βραβείο σου....!
    Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν ήξερα κανένα απ' τα δικά σου....μου άρεσαν πάρα πολύ όλα....ιδιαιτέρως το 2. Σ'ευχαριστώ που μου τα γνώρισες...!
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γαμώ τα έθνικ, πώς να μη σ' αρέσει ιδιαιτέρως?!?!
      Χαίρομαι που ήμουν εγώ η αφορμή να τα γνωρίσεις, Ωραιοζήλη μου.
      Τα φιλιά μου!!! ^^

      Διαγραφή
  2. Ιιιιιιιιι αγνωστα ολα απο τιτλους τουλαχιστο!
    Αχ Θεε μου μα σε τι κοσμο ζω εγω τελοσπαντων..
    Λοιπον ακουω ενα ενα και ταυτοχρονα σου γραφω σχολιο.

    1. Πολυ μελαγχολικο ομορφο τραγουδι
    2. Ενδιαφερον..τι ωραια μουσικη! ισπανοπορτογαλική χορωδιακή μπάντα ε
    3. No :p
    4. Αχ..Βιολι..Αγαπω...Ταξιδεψα..
    5. Χμ..Νο νο .

    Βρε συ που τα ανακαλυψες αυτα και τ ακους ? :p
    Πολυ ιδιαιτερα κομματια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, σε πολλά μου έδωσε αφορμή η μαμά μου. Κι είναι ένα απ' τα καλά του να σε πλαισιώνουν άνθρωποι κατά 20 και 30 χρόνια μεγαλύτεροι από σένα (ωδή στο facebook (οι μισοί, αν όχι παραπάνω, είναι σ' αυτή την ηλικακή "τάξη". έχω μάθει απ' αυτούς... ουυυ!!), στο ραδιόφωνο και σε ποικίλες κοινότητες), που ήδη έχουν σκάψει στα είδη που τους αρέσουν και σε ξεστραβώνουν.

      Η μουσική έχει τόσα διαμαντάκια - σε όλα τα είδη. Και το όμορφο είναι ότι ποτέ δεν σταματάς να ανακαλύπτεις και να αναφωνείς "μα πού ήσουνα κρυμμένο εσύ τόσο καιρό;".

      Χαίρομαι που σ' έπιασα σε μερικά!! :))

      Διαγραφή
  3. Εγώ! Εγώ είμαι μία εκ των ατελείιιιωτων θαυμαστών που παραληρούμε στους ήχους της μελωδικότατης φωνούλας σου!!! (Με το χέρι στην καρδιά, μία ψιλο-ωτίτιδα την πέρασα τις μέρες του Πάσχα! Δεν ξέρω τί κατάλοιπα μου έχει αφήσει...!)
    ;-)
    Ρε 'συ τριδυμάκιιιιιιιι!!! Τί κομματάρες είναι αυτές?! Μπράβο, κοριτσάκι μου!! Με έφτιαξες!
    Και λάτρεψα και το ότι μας έβαλες και bonus track!!!
    ;-)
    Πολλά-πολλά (πολλά λέμε!) ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μπλε και κόκκινο χαπάκι, εκεί που μ' ανεβάζεις, εκεί με κατεβάζεις - τι την ήθελες την παρένθεση. χαχαχα

      Ρε συ τριδυμάκι, δεν πίστευα ποτέ ότι θα σε έπιανα σε όλα. Το σομόν συννεφάκι μου, που βρέχει χρυσόσκονη, έκανε μια τρούπα να (συμπάθα με) κι έκανα ανώμαλη προσγείωση. Δεν σε έχω ψυχολογήσει σωστά στη μουσική ως φαίνεται... σε είχα σε άλλα είδη. Μπράβο, πολύ χάρηκα τώρα. Είμαστε τριδυμάκια με τα όλα μας!!

      Έλα τώρα να σε κάμω μια αγκαλιά (κι έτσι όπως τα χέρια μου - δαγκάνες σε αιχμαλωτίσουν, θ' αρχίσω να σου τραγουδάω, να μάθεις!!! χαχαχα)

      Διαγραφή
  4. 2 & 4 Καταπληκτικά!
    Το 4 θέλω να το βάλω στο μπλογκ ..γίνεται; απαπα ...λιώνω όσο το ακούω :))))
    Μου αρέσεις και στις μουσικές σου και το ξέρεις....
    Φιλιά βιαστικά ( ταλαιπωρήθηκα πάλι από τη σύνδεση απόψε και τρέχω τώρα που τη βρήκα πάλι)......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, το 4!! Το θυμήθηκα και δεν μπορώ να σταματήσω να το ακούω. Να το πάρεις, φυσικά να το πάρεις. :))

      (ακόμα μ' αυτή τη σύνδεση;; να τους πάρεις και να τους πεις πως αν δεν μου το φτιάξετε, θα καταφτάσει βομβίστρια και θα σας κάνει μπάρμπεκιου!! άντε γιατί α!)

      Διαγραφή
  5. 4 στα 5 με Graig Walker, Michel Legrand, Ashra και Estrella Morente!! Γίνεται να συμπεριλάβω και το bonus; :-) Πάει με τη συννεφιασμένη σημερινή μέρα..:-)
    Εκπληκτικές οι επιλογές σου Λυσίππη μου!!:-)
    Καλό ξημέρωμα!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά να συμπεριλάβεις και την Noora Noor. Πολύ χαίρομαι για την τρελή επιτυχία 5/6. χεχε

      Σ' ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ, Σόφη μου. ^_^

      Διαγραφή
  6. καλημερα γλυκια μου φιλη!
    υπεροχα ολα!
    κι εμενα μου αρεσουν πολυ!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε κορίτσι...έτσι!!!μ' αρέσει,που τα στηρίζεις όλα τα είδη μουσικής!Κάθε στιγμή θέλει και το ανάλογο soundtrack!;Έτσι δεν είναι;;;με το bonus track μας αποτελείωσες!!υπέροχο!!!
    άσε...όταν έχω χορευτικά τραγούδια,δε μπορούν να με σταματήσουν!πρέπει,να κάνουμε δίδυμο εμείς!
    Να σ' ενημερώσω,ότι άλλαξα και domain name florewritesabout.blogspot.gr το καινούριο!! το παλιό το εκδικούμαι,γιατί πολλά προβληματάκια μου είχε δημιουργήσει!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού 'σαι, ωρέ κορίτσι. Κι είπα "Πάει η Ανθή. Βγήκε για τσιγάρα και δεν γύρισε ποτέ. Ούτε ένα σημείωμα στο τραπέζι, ρε φίλε. Μας άφησε στους πέντε δρόμους...". Και γενικά όλα τα δακρύβρεχτα που μπορείς να φανταστείς. χαχαχα

      Ε, μα. Έτσι είναι. Όλα τα είδη έχουν ομορφιές. Άσε που αν είσαι μουσικός χαμαιλέοντας, δεν πρόκειται ποτέ να κόψεις φλέβα... σε όποια παρέα κι αν βρεθείς. χιχι

      Χορευτική φιγούρα και κλααατς! φιλάκι στο μαγουλάκι, Ανθή μου!! ^_^

      Διαγραφή
  8. Καλημερούδια βρε Λυσίππω μου!!! Εντάξει πόσες φορές να το ξαναπώ σήμερα που διαβάζω τις μουσικοαναρτήσεις σας ότι μπατάλεψα η γριά μπάμπω!!
    Δηλαδή βάλτε και κανά τραγούδι που ξέρω!!!! Χαχαχα!! :))))
    Καλά το bonus είναι μανιφίκ!!!! Και μελωδία και φωνάρα!!! Χάρηκα πολύ που άκουσα μελωδίες που δεν ηξερα!!!
    Μάκια πολλά καραμελένιο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα

      Συγνώμη... επίτηδες το έκανα!!!!!!!!!!
      Γιατί τι γλύκα θα 'χε αν τα γνώριζες;;!! :))

      Φιλούρες, κοπελάρα μου.

      Διαγραφή
  9. Πολύ μου άρεσαν οι επιλογές σου Λυσίππη! Ειδικά από το 2 και κάτω! Και η εισαγωγή σου όλα τα λεφτά! Μωρέ τραγούδα εσύ και εμείς θα.. αντέξουμε χαχαχα!

    Καλή υπόλοιπη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα - καλέεε μου άαανθρωπεεε!!! :D

      Πολύ χαίρομαι που σ' άρεσαν οι επιλογούλες μου.
      Καλό απόγευμα!!! :))

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Λυσίππη με τα ωραία σου ακούσματα!
    Πολύ ωραίες οι επιλογές σου με ιδιαιτερότητα γλυκιά μου! Χαίρομαι να διαβάζω πως υπάρχει πολύς κόσμος που εκτιμά πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής!
    Φιλάκια γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι όμορφο να μπορείς και να φχαριστιέσαι να τρυγάς τις ομορφιές του κάθε είδους. χεχε

      Σ' ευχαριστώ πολύ, γλυκό μου περιστεράκι!!! :))

      Διαγραφή
  11. Εγώ πάλι κόλλησα στο bonus σου! Είναι ακριβώς σαν κι εσένα: bonus αληθινό! Αχαχα! Φιλιά γλυκά αγο-πόνυ μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή