Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Ελάτε να με κουτσομπολέψουμε


Το αριστάκι κι η Ωραιοζήλη μού έδωκαν αυτό το βραβειο-παίχνιδο. 
Αμφιβάλλω κατά πόσο είναι βραβείο, μα σας ευχαριστώ που με σκεφτήκατε. 
Άνετα το περιλάμβανα στα κινέζικα βασανιστήρια. Αλλά ομπρός στα Αναλογικά Ηλεκτρονικά, που άφηκα τεχνηέντως στην άκρη, αυτό φαντάζει εξτρίμλι φασινέιτινγκ.

Κανόνες

1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag
και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
3. Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους)
4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες

Το μονόπρακτο του Λυσιππο-παρλεβουαρίσματος

Τα βασικά σάς τα έχω πει ήδη (ΕΔΩ κι ΕΔΩ), οπότε δεν μπορώ να σκεφτώ και πολλά, που δεν έχω μοιραστεί μαζί σας.

-Η κορωνίδα μου στους καφέδες είναι ο ελληνικός. 
-Μουσική, μουσική, μουσική. Σχεδόν όλη μέρα. Απ' την στιγμή που θα ξυπνήσω 
έως ότου πάω για νάνι.
-Είμαι κτητική και προστατευτική με όσους νοιάζομαι κι αγαπώ. 
-Έχω την τάση να υπερ-αναλύω. 
-Αυτό το "αν", μ' έχει φάει.
-Ο τρόπος σκέψης μου είναι εντελώς αλγοριθμικός

if(boolean_expression)
{
   /* statement(s) will execute if the boolean expression is true */
}
else
{
  /* statement(s) will execute if the boolean expression is false */
}
 

Οι ερωτήσεις του αστραπόβροντου - Αριστέας


Αν επρόκειτο να πεθάνεις σύντομα και μπορούσες να κάνεις μόνο ένα τηλεφώνημα, 
σε ποιον θα τηλεφωνούσες;

Στον άνθρωπο που έχει δώσει το Είναι του για μένα: στην μαμά μου.

Μαύρο, άσπρο ή γκρι;

Γκρι, καθώς, συν τοις άλλοις, σου δίνει την ευκαιρία, 
αναλόγως με την ποσότητα της Χ προσθήκης, να μεταπηδήσεις στο ένα ή στο άλλο άκρο.

Φιλία ή δεσμοί αίματος;

Φιλία που εξισώνεται με δεσμούς αίματος. 
Μόνο κατ' αυτόν τον τρόπο νοηματοδοτείται η Φιλία και δηλώνει ισχυρό παρών.

Σε πληγώνει...

...να φτάνει η στιγμή που να χάνω πάσα ιδέα γι' ανθρώπους 
που εκτιμούσα κι είχα πει τα ομορφότερα.

Ποια ικανότητα θα ήθελες να έχεις;

Να μπορώ να βγάζω ακτινογραφία τον άλλον. 

Θα ήθελες να ξέρεις...

Πιάνο και κιθάρα.

Λέξη - κλειδί που σε ξεκλειδώνει...

Στις ανθρώπινες σχέσεις; Καμία!
Ξεκλειδώνομαι πλήρως όταν νιώσω ασφάλεια.
Και για να την νιώσω θέλω: ειλικρίνεια και πράξεις.

Αν είχες φτερά πες τρεις περιοχές που θα πήγαινες αμέσως

Αίγυπτο - Ινδία - Αργεντινή

Αν δεν ήσουν άνθρωπος θα ήθελες να είσαι...

Αν ήμουν ζώο, θα ήθελα να ήμουν άλογο. 
Πλάσμα ελεύθερο, δυνατό κι αντοχικό.
(Και τόσο γοητευτικό & αριστοκρατικό!!)

Τελευταία επιθυμία λίγο πριν πεθάνεις

Δεν θα με ένοιαζε τίποτε άλλο, παρά μόνο να έχω προλάβει 
ν' αποχαιρετήσω αυτούς που θα ήθελα.

Ένα καθημερινό έγκλημα...

Στην διατροφή μου διαπράττονται τα μεγαλύτερα εγκλήματα.

Αγαπημένη ατάκα από ελληνική ταινία;

Προφιτερόλ; Γαλακτομπούρεκο; Ή μιλφέιγ;
Πώς μπορώ να σου απαντήσω σ' αυτό, καρντιά μου;


 Οι ερωτήσεις της Ωραιοζήλης


 Τι αγαπάς περισσότερο στον κόσμο;

Την οικογένειά μου!
Κι έπειτα αγαπώ ν' αγαπώ και να μ' αγαπούν, και να 'χει ένταση και διάρκεια.

Ποια είναι η αγαπημένη σου παιδική ανάμνηση; 

Οι στιγμές της αντράλας και του παιχνιδιού. 
Στιγμές που στάζανε ζωντάνια.

Ποια λέξη χρησιμοποιείς συνεχώς;

Ομολογώ πως δεν το έχω παρατηρήσει αυτό.

Πως εκμεταλλεύσε τον ελεύθερο χρόνο σου;

Στον υπολογιστή κυρίως. Ακούγοντας μουσική, βλέποντας ταινίες, 
διαβάζοντας, συνομιλώντας.

Τι είναι αυτό που σε εκνευρίζει περισσότερο;

Η υποκρισία.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου μουσικό κομμάτι;


Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο. 
Έχω πάρα πολλά αγαπημένα κομμάτια, και κατά καιρούς
τρώω εμμονή με συγκεκριμένα, που τ' ακούω λούπα.

Ποιο ήταν το παιδικό σου όνειρο;

Να γίνω κι εγώ μεγάλη. 
Και σε ρωτώ: τι κατάλαβα τώρα που μεγάλωσα;
It was a trap.

Σε τι δεν μπορείς να αντισταθείς;

Στις γαστριμαργικές ατασθαλίες. *σλουρπ*

Τι σου λείπει περισσότερο στην ζωή σου;

Τα "σ' αγαπώ" (φιλικά & ερωτικά).

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;

Να πάθουν κάτι κακό αυτοί που αγαπώ.

Πόσο συχνά συμβιβάζεσαι στην καθημερίνοτητα σου;

Ουυυ. 
Δυστυχώς, σκύβουμε πολλές φορές το κεφάλι, για να ρολάρουν καταστάσεις. 
Είναι μέσα στο πρόγραμμα κι αυτό -και κάποιες φορές δεν γίνεται αλλιώς.

Οι ερωτήσεις μου

1. Το in και το out της μέρας σου
2. Ποιο είναι το πιο όμορφο που σου έχουν πει και συγκαταλέγεται 
στα "αυτό θα έχω να το θυμάμαι";
3.  Τι σου δίδαξε η δουλειά σου (ή η δουλειά των γονιών σου, αν δεν δουλεύεις ακόμα);
4. Σοφή κουβέντα που άκουσες..
5. Τι είναι πραγματική ευτυχία κατά τη γνώμη σου;
6. Ποια η κορωνίδα της αρετής;
7. Με τι θα παρομοίαζες τη ζωή;
8. Μικρές - μεγάλες σπατάλες που σ' ευχαριστούν
9. Τι είναι αυτό που φοράς επί μονίμου βάσεως;
10. Πόσο risky είσαι;
11. Τραγούδι που δεν περνάει μέρα που να μην το ακούσεις;


//Δεν το δίνω κάπου συγκεκριμένα.
//Όποιος θέλει μπορεί να πάρει πάσα και να παίξει.  




OMG τελείωσα!! Yesss!!

27 σχόλια:

  1. Ίσα που γκρίνιαζες μικρό μου πόνυ!!!
    Λάτρεψα άλλη μία φορά την αμαζόνα πάνω στο άλογο! Τις χώρες που επέλεξες να πας! Πού θα έπαιρνες τη μαμά σου ( δεν είμαι η μόνη "μαμάκιας" γιε!!!)!
    Και μόλις μου έφτιαξες τη νύχτα που μου την έκανα σμπαράλια απόψε :)))
    Να'σαι καλά κοπελούδι μου που τρως κιόλας και δεν παίρνεις γραμμάριο :))
    Ματς μουτς! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "μικρό μου πόνυ" μ' έστειλε, καθόσον το λέω στην μπεστότερη φιληνάδα μου. :))

      Η μαμά μου είναι ο δικός μου hero, και θα είναι μέχρι να τινάξω τα πέταλα από τούτη τη μάταια πλάση. Επηρεάστηκα κιόλας και την είδα και στον ύπνο μου. Κάτσε να σ' τα πω... Που λες, ήμουν εγώ με το σιστεράκι μου μέσα σ' ένα λεωφορείο και ταξιδεύαμε. Δεν ξέρω πού πηγαίναμε, αλλά ταξιδεύαμε. Το λεωφορείο γιομάτο. Κάποια στιγμή μας σταματάνε κάποιοι που ήντονε σα στρατιωτικοί. Μετά η κάμερα (:P) κατευθύνεται σ' ένα δωμάτιο όπου μας κρατούν με κίνδυνο να μας σκοτώσουν. Έχω ένα κρυφό κινητό, με το οποίο επικοινωνώ με τη μαμά μου, που έχει τρελαθεί απ' την αγωνία της να μη μας σκοτώσουν... γιατί τέτοια παιδιά όμορφα, έξυπνα... καλά, σκάω. Το ντριν ντριν της κλήσης το ακούνε αυτοί κι έρχονται να μου το πάρουν. Αλλά εγώ είμαι έξυπνη και πρόλαβα να το κρύψω. Τους δίνω το 2ο μου που το είχα πάνω στο κρεβάτι. Μετά έχω ένα κενό. Καταλήγω στο ότι ήταν κι η μαμά μου κρατούμενη, της πήραν το κινητό και δεν μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί της ξανά. Και μετά ξύπνησα.
      Λεξοτανίλ ή ταβόρ προτείνεις για την περίπτωσή μου;;;

      Διαγραφή
    2. ♥ Μόλις μπήκα!
      Θα σου έρθω αργότερα ξανά!♥

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωω, γλυκούλα μου!!!
    Αυτό που, από τη μια στιγμή που μας κάνεις να χτυπιόμαστε στα γέλια από την ψυχοπάθειά σου, και την άλλη να σκεφτόμαστε πως πιο αγνή ψυχούλα από τη δική σου, δεν υπάρχει.... μπορεί να με οδηγήσει στην παράνοια!!!
    ;-)
    Αν μάθεις κιθάρα ή πιάνο, θα σε προσλάβω ως... μονομελή μπάντα μου!!! (Θα έχεις την τιμή να ακούς σε πρώτη παγκόσμια τις φαλτσαδούρες μου!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, αστεράκι μου!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Εσύ, συριανολούκουμο, αν συνεχίσεις έτσι, πας φιρί φιρί να μείνεις από ζάχαρη άχνη, καθώς τα δάκρυά μου θα στην εξαφανίσουν σε χρόνο dt.)

      Δεν ξέρω αν η διαδικασία του loading γεμίζει πλήρως την μπάρα, αλλά σίγουρα με συγκινείς άμετρα μ' αυτά σου τα λόγια, και σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό.

      Και τώρα σ' αφήνω, γιατί έχω κάτι μαθήματα πιάνου και κιθάρας να τελειώσω, γιατί την αποκλειστικότητα ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΑΝΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, ειδικά το γκρι, το άλογο, τα διατροφικά εγκλήματα, η απάντηση με τα γλυκά στην ελληνική ταινία, το αγαπημένο μουσικό κομμάτι και το παιδικό όνειρο (έλα ντε, τι καταλάβαμε που μεγαλώσαμε;).

    Στις δικές σου δεν μπορώ να απαντήσω διότι το έχω ήδη παίξει το παιχνίδι στην τελευταία ανάρτηση στο μπλογκ μου, μάλιστα είχα γράψει και εγώ ερωτήσεις με ανοιχτή πρόσκληση όπως εσύ όμως έχω φάει πόρτα και δεν ξέρω γιατί..

    Καληνύχτα και καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου, Τζωρτζ (εγγλέζικο μουντ σήμερα τςςς).

      Όσον αφορά εμένα: στις ερωτήσεις σου θα απαντούσα έτσι κι αλλιώς. Θα απέφευγα όλο το πακέτο, αλλά δεν θα προσπερνούσα τις ερωτήσεις σου. Απλώς άργησα να σ' επισκεφτώ, γιατί έχω κάτι διαβάσματα εν εξελίξει.

      Καλό απόγευμα!! ^_^

      Διαγραφή
  4. Πόσο θα ήθελα να μπορούσες να βγάλεις ακτινογραφία τον άλλον, δηλαδή εμένα!...όχι τίποτα άλλο θα γλίτωνα την ταλαιπωρία...α θα μου έκανες και τη διάγνωση να μην τρέχω μετά ε?
    Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ...ειδικά αυτή με το παιδικό όνειρο...όλοι θέλουμε να μεγαλώσουμε και μετά αναπολούμε πότε πότε την εποχή που ήμασταν παιδιά...μεγάλη παγίδα ήταν σίγουρα!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!!! Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!

      Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο παιδάκι που να μην βιάζεται να μεγαλώσει. Να τον υπολογίζουν σαν μεγάλο, να κάνει τα πράγματα των μεγάλων. Το παιδάκι θαυμάζει και θέλει να μοιάσει. Όμως, η παιδικότητα υπήρχε, δεν χανόταν, και μάλιστα κρατούσε. Δυστυχώς, νομίζω πως τώρα χάνεται πολύ νωρίς. Πρόοδος; Δεν ξέρω... μα με λυπεί αφάνταστα.

      Καλή βδομάδα και σε σένα, Μαρία μου!!! :)

      Διαγραφή
  5. Ρε συ μικρή,μπας και είσαι η μετεμψύχωση μου?Μήπως έχω πεθάνει και ξαναγύρισα σαν Λυσίππη?Πολύ θα με βασανίζουν αυτά τα ερωτήματα και δεν θα μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ :P
    Να ξερες σε πόσα συμφωνούμε!Για να μην πω σε όλα!Είσαι ακριβώς όπως σε έχω στο μυαλό μου ψυχούλα,ειλικρινείς,αγαπησιάρα,δυναμική,ώριμη,καλά τρελοκομείο δεν χρειάζεται να το αναφέρω!Πάω να διαβάσω τα εδώ κι εδώ γιατί θέλω κι άλλο από αμαζόνα!
    Καλή εβδομάδα μικρή μου με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιμήθηκες, ή σ' άφησα ξάγρυπνη με τα τερτίπια μου; :P

      ♪♪ Εμείς ταιριάαααζουμε / σα δυο σταγόοονες μοιάαααζουμε ♪♪

      Είδες τι ζούπερ γουάου προξενήτρα είναι το αριστάκι (ταλέντο σε όλα του); Απ' τα πιο πετυχημένα προξενιά. Θα την ευγνωμωνώ αιωνίως που έκανε τα μαγικά της κι έμπλεξε τους δρόμους μας.

      -Πώς να μην είναι με χαμόγελο, όταν διαβάζω τέτοια;!
      Μάκια ρουφηχτά!!!

      Διαγραφή
  6. Απέκτησα ένα..."κουμπαρόνι"...σκέτο..σοκολατένιο μελομακαρόνι!!!!
    Ααααχ! Του χρόνου πάλι κουμπαρόνιιιιιιιι!! Εμείς να είμαστε καλά, να σε καμαρώνουμε!! (τι;; άσχετο;;...ε, όχι δα! εγώ σε καμαρώνω καθημερινώς!!) Το "Μονόπρακτο" έγραψε! Το γκρι είναι κι εμένα το αγαπημένο μου χρώμα! Φιλούρες πολλές λέμε!!!!! * Γαλλικά ξέρεις τουλάχιστον ή;.... :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Έκανες και ρίμα --ανταποδίδω τάχιστα)

      Γεια σου εκλεκτό μου κουμπαρόνι
      με την έμπνευση που μερακλώνει

      Γειά μαςςςςς!!!! *τσουγκρίσματα*

      *Τρεις τάξεις στο γυμνάσιο μόνο. Ούτε γαλλικά, ούτε πιάνο... τουλάχιστον, μου έμεινε η καλή ανατροφή.

      https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/1186093_642328799134342_952077083_n.png

      Τα λουλούδια στην κυρία από μένα --θα σου έλεγα με φωνή Νίκου Πάνου, αλλά όοοοχι... Λε - Πα... έτσι, στα χνάρια που χάραξε η Αριστέα με το "βασανιστείτε".

      Διαγραφή
  7. Πότε πρόλαβες θηριάκι ; Μου το έστειλε και μένα η βασανίστρια αλλά εγώ αλλού . Είχα πάει στας εξοχάς ....
    Και πολύ σούπερ απαντήσεις φιλενάδα μου
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν έμενες στας εξοχάς;;; Αααχχχ!!! Τι σε περίμενε και σένα, καψερούλιιιι, τι;;;!!!

      Καλέ, βιάστηκα πριν πλακώσουνε πολλές βασανίστριες. Είχα μία, μετά έγιναν δύο. Δεν θα άντεχα παραπάνω. :P

      Καλή βδομάδα και σε σένα, Νικολίτσα μου. Φιλάκια πολλά!!!

      https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1526888_270225609791857_431278754_n.jpg

      Διαγραφή
  8. Μα δεν είναι δυνατόν, όσες απαντήσεις έχω διαβάσει χάρη σε αυτό το παιχνίδι, με κάνουν να σας λατρεύω και εκτιμώ όλους περισσότερο! :)
    Όμορφη η παρουσίασή σου Λυσιππάκι μου με χιούμορ και σοβαρότητα! Ναι, ναι, τα καταφέρνεις και τα δυο εξίσου καλά!
    Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου και καλή εβδομαδούλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγνώμων για τον γλυκύτατο μποναμά, Παλομάκι μου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      *smouatses and hugs*

      Διαγραφή
  9. συγχαρητήρια για το βραβείο..μάθαμε για σενα καποια πράγματα , ωραίες απαντήσεις και οι ερωτήσεις σου ενδιαφέρουσες
    χαχα η τελευταία φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλήθεια; ακτινογραφία; Αυτή θα ήθελες να ήταν η υπερ-δύναμή σου; Δηλαδή να είσαι ένας αξονικός τομογράφος; χαχαχαχαχα Πώς τα λέω πάλι;

    Ας σοβαρευτούμε. Μπράβο που κάθισες και έπαιξες, εγώ κουράστηκα από τις οδηγίες κι όλας που να έγραφα κι όλας! Είσαι πολύ καλή που δε μας αναγκάζεις να παίξουμε..

    υγ: άντε πέρασαν οι γιορτές, τώρα κάνε πιο συχνά αναρτήσεις! φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτα τα λες πάλι.
      Ακούστηκαν μέχρι εκεί τα γέλια μου ή όχι; χαχαχα

      Μεταξύ μας δύο ήταν οι λόγοι που έκατσα κι έπαιξα: α) μπροστά στα Αναλογικά Ηλεκτρονικά μέχρι κι η παρατήρηση των ντουβαριώνε είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα β) είπα να ξεμπερδεύω πριν αρχίσουν να στοιβάζονται οι προσκλησούλες κάτω απ' το χαλάκι μου. Και ναι, είμαι πολύ πολύ καλή... γιατί να μην το παραδεχτώ ενώπιον όλων; ψέματα θα πω;... που δεν πήρα το μαστίγιο να σας βασανίσω. Τι κερδάω; Μακαρόν ορέχτηκα. Μακαρόν να μου φέρετε.

      ΥΓ. Καλέ, τώρα κοπήκανε και τα σουλάτσα στα σπίτια σας, όχι να κάτσω να σκαρώσω δικές μου αναρτήσεις. Έχω την κυρά-Εξεταστική ακόμα... που θα μου κατσικωθεί μέχρι τις 10/2. :(

      Διαγραφή
    2. Θα σου φτιάξω μακαρόνια με κιμά για να φας αχαχαχα...

      ΥΓ: ναι μωρέ το σκέφτηκα αφού το δημοσίευσα. Καημένο. Ενώ εγώ που τελείωσα αραλίκι μουαχαχα... ΔΕΝ αντέχω άλλο αραλίκιιιι... Θέλω εξεταστικούλααααααααα.... :/
      σσστ ας μη μιλάμε πολύ μη μας δει η μαμά σου και λέει ότι σε απασχολώ :P

      Διαγραφή
    3. Σάκη;;; Εσύ είσαι;; :P

      Λιώνω που με "τηγανίζεις". χαχαχα
      Τρελιάρικο μας προέκυψες κι εσύ, και πολύ χαίρομαι. Να μου ζήσεις Αγριμιώ με τις γνωριμίες σου.

      Η μαμά μου τώρα, ούσα σε ρεπό, παίζει να ρίχνει τρελούς ύπνους, αν δεν βλέπει ταινία. Αν ρίξουμε λίγο τα ντεσιμπέλ δεν θα μας πάρει χαμπάρι. :)))

      Διαγραφή
    4. Με καθυστέρηση περνώ και σας γλυκοδιαβάζω.. σάμπως να μου λείψατε λιγάκι, ε; Ελπίζω να είστε και τα δυο καλά, χαίρομαι αφάνταστα που έχω κάνει ένα από τα καλύτερα προξενιά της ζωής μου. Η ώρα η ηλεκτρονική παιδιά! Χα χα χα. Κουλαμάρες λέω πάλι..

      Ελπίζω να ξεμπέρδεψες με την εξεταστική. Ανυπομονώ να επιστρέψεις στη δράση! Φιλιά και στις δυο :)

      Διαγραφή
    5. "Η ώρα η ηλεκτρονική παιδιά!"

      χαχαχαχα - Α ρε Αγριμιώ!!!
      Ναι, το ειρηνάκι είναι απίθανο. Πολύ την συμπαθώ, και την απολαμβάνω στα αστεία της, στα πειράγματά της και στα σοβαρά της.

      Ξεμπέρδεψα, ουφ!! Τώρα έχω κάμποσες νεκρές μέρες για να ξεκουραστώ, έως ότου ξεκινήσουν τα μαθήματα του εαρινού, στις 24. Ζόρικο το πρόγραμμα, όμως. :(

      Φιλί σβουριχτό, σμααατς!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου Λυσίππη μου....αλλά και οι ερωτήσεις σου έχουν ενδιαφέρον...!
    Καλό σου βράδυ, σ'ευχαριστώ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Ωραιοζήλη μου. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ.
      Καλό βράδυ και σε σένα!! ^_^

      Διαγραφή