Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Θα σας δω στο πλοίο... στις 32...

Οι γιορτές τελειώσανε. Το καθισιό τέλειωσε κι αυτό (γάτα πρώτης διαλογής, που η μόνη της ασχολία ήταν να πηγαινοφέρνει το κορμί της από καρέκλα σε καναπέ, και τούμπαλιν!). Το σε-προσέχω-και-σ'έχω-μη-βρέξει-και-μη-στάξει τέλειωσε επίσης (ούτε η Κλεοπάτρα να ήμανε με χίλιους υπηρέτες). Όλα τελειώσανε τέσπα, να μη σε ζαλίζω, αδερφέ, και τι έμεινε σε ερωτώ; Τα κιλά, σου απαντώ. Το χειλάκι σφίχτηκε, το είδα. Ε μα, τι να σου κάνω που δεν σου έκοψε να 'ρθεις να με βρεις. Να σου πω ένα ωραιότατο "ποια κιλά; πας καλά;" και να ξεμπερδεύουμε. Γιατί η σωτήρια λύση, μάνα μου, είναι μία: κοιτάς την ζυγαριά, που σε κοιτάει λάγνα, για να σε ψήσει να την πατήσεις και να κλαις με μαύρο δάκρυ μετά, κι αποστρέφεις με τη μία το βλέμμα, αποφασιστικά αποφασιστικά. Αν δεν τα είδες, είναι σα να μην τα πήρες. Η άγνοια είναι χρυσός! Τώρα άμα την έκανες την κουτουράδα να ζυγιστείς, ελπίζω να την έκανες μόνος/η, κι όχι μπροστά σε άλλον -γιατί θα έπρεπε να επιστρατεύσεις χαζές ατάκες τύπου: Πω πω!!! Πήρα Χ κιλά;;; Είμαι πολύ ματιαγμένη!! (Με το που δεις το βελονάκι να ξεπερνάει το όριο και να γυρίζει πάλι στο μηδέν, μην χρονοτριβήσεις διόλου, αρχίνα να το παίζεις ζαβλακωμένος/η!!)

Κι όλα αυτά τα ωραία, έρχεται να τα αποδιώξει η εξεταστικήηη, που είναι προ των πυλών (ακούω τα τακούνια της, πλησιάζει!!). Κι αυτό ξέρετε τι σημαίνει τώρα: εκεί που σας βρίσκω, εκεί σας ξαναχάνω. Σαν τη ελπίδα τού να φορέσεις το skinny σου τζιν, όταν βλέπεις τη βελόνα της ζυγαριάς να εκτοξεύεται σα πύραυλος στο διάστημα.




♫ ♪ Μου 'θελες ντόλτσε βίτα
κι από αύριο σε αύριο πήγαινες το διάβασμα
Τώρα έχεις φάει ήττα
και τρέχεις πανικόβλητη να πάρεις το προβάδισμα ♫ ♪ 

Όλοι μαζί τώρα το ρεφρενάκι!!!
Εεεε να καούν τα κάρβουνα...

(Βλεφαροπετάρισμα στο κοντινό της κάμερας, 
κι επιτόπιο γύρισμα να φανεί το ξώπλατο με την πούλια (και τον αυγερινό!!))



Αν είμαι τώρα έτσι, φανταστείτε πώς θα γυρισω κατόπιν εξεταστικής. 
Προλαβαίνετε να με διαγράψετε, να μετακομίσετε και να αλλάξετε όνομα.
Για να πικραθώ, να πιάσω συναίσθημα και να ξεπεράσω την Καιτούλα την Γαρμπή, 
όταν θα τραγουδώ με κλάααμα γοερό: ήμουν στη ζωή σας κάτι σαν θρησκεία, 
τώρα που φύγατε είναι ιεροσυλία.



26 σχόλια:

  1. xχαχαχα!
    - Ελα ψυχή μου πως πέρασες, κιλά?
    - Πολύ κιλά εσύ?
    - Κι εγώ κιλά...
    - Η οικογένεια κιλά?
    - Κιλά δόξα το Θεό...!!
    - Πάντα κιλά! :-p

    Ελπίζω και η εξεταστική κιλά... γιατί το διάβασμα τα σηκώνει...
    Δε πειράζει... Μετά περπάτημα και χορό για να γιορτάσουμε τους καλούς βαθμούς... και ξενύχτια μέχρι πρωίας πάλι σούπερ θα γίνεις!!
    Φιλάκια πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά συμπαράστασης!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Δεν θα μπορούσες να ήσουν πιο εύστοχη. Δεν ξέρεις πόσα γλυκά κατέβασα στο σπίτι. Έτρωγα σα να μην υπήρχε αύριο. Και θα σου πω και την μέγιστη αμαρτία μου: έφαγα σε μία μέρα μέχρι και τρία κομμάτια εκμέκ. Ναι, ναι. Αισχύνομαι τα μάλα. ΑΛΛΑ ήρθα τόσο και στάνιαρα, που και μιλφέιγ να έβγαζε πόδια και να περνούσε έμπροσθέν μου, θα το άφηνα να ζήσει... η μεγαλόψυχη.

      Η αγκαλιά συμπαράστασης ένα κι ένα. Φάρμακο σωστό. Ένα σάλτο και προσγειώνομαι να κλάψω στον ώμο σου.

      (Μου έλειψες, να ξες!)

      Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Α, εσύ είσαι που έχεις φράξει την οθόνη και δε βλέπω να διαβάσω???
    Τί λες βρε νούμερο?????!!!!
    Ποια κιλά???!!! Από το τόσο γέλιο που ρίχνεις, οι κοιλιακοί σου πρέπει να είναι φέτες!!!
    Και στο κάτω-κάτω, αν ξεφύγαμε όλες (γκουχ! γκουχ!) λιγάκι, μπορείς να φας υγιεινά μπισκοτάκια (ξέρεις από ποια να ζητήσεις τη συνταγή!) ή να πας να βοηθήσεις στο ξεστόλισμα του δέντρου (επίσης ξέρεις ποιας!)
    Αν πάλι, τίποτα από αυτά δεν κάνει δουλειά, έλα κολυμπώντας μέχρι τη Σύρο!!! Θα σε φυλακίσω εδώ και θα σε... απελευθερώσω μετά την εξεταστική!!!
    ;-)
    Αγκαλιά σφιχτή και φιλί γλυκό, λατρεία!!!
    Καλό κουράγιο!!!
    Εδώ θα είμαστε!!! (Απειλή ήταν αυτή!!!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου 'κλεισα την οθόνη το θωρηκτό;;;; χαχαχαχαχα
      Respect!!!

      Με τις βλακείες που γράφω μόνο χαμογελάω, δεν γελάω. Κι έχω φάτσα διαολακίου, που πάει και πειράζει τον άλλονα και την καταβρίσκει (πέντε χρονώ again!!). Αυτό είναι ψυχασθενικοsomething;;; Είναι σοβαρό; Ν' ανησυχήσω;

      Η πρώτη ξέρεις-ποια μόλις μολόγησε ότι έχει καινούρια σύνεργα βασανισμού... εεε... γυμναστικής ήθελα να πω. Είσαι καλά που θα πάω εκεί; Εκεί θ' αφήσω τα κοκαλάκια μου μ' αυτά τα λάστιχα. Μέχρι πέντε εσπρεσάκια απανωτά, για να με πιάσει νευρικότητα, βατραχοπέδιλο στο πόδι και να της κάνω αέρα, για συμπαράσταση, δύναμαι. Δεν θα λιγοθυμήσω κιόλας! Είπαμε φίλη, αλλά μέχρι ενός σημείου, αδερφέ.

      Η δεύτερη ξέρεις-ποια θα έχει ξεστολίσει τώρα (εκτός αν μ' άκουσε, οπότε θα την έβγαλε κιουρία!!). Έχω έφεση στις μαντεψιές τελευταία, να δεις που θα το επιβεβαιώσει.

      Οπότε εσύ μου απομένεις στερνή μου ελπίδα. Αλλά αν κινήσω κολυμπώντας να έρχομαι, δεν θα προκάμεις να με δεις ζωντανή. Θα με δεις οριζοντιασμένη. (Θα έχω προκάνει να κάψω καμιά θερμίδα, τουλάχιστο;; Για θα έχω πτώμα που δεν είναι να το δει κανείς, οπότε να με φάνε τα σκυλόψαρα καλύτερα;)

      Διαγραφή
  3. αχαχαχα! Γελάω με το σχόλιο της Γιάννας!
    Γιάνναααααααααα και που τα έκανα υγιεινά ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ; Τα πλάκωσα όλα μόνη μου
    ( μόνο το ένα ανίψι κέρασα ...το άλλο έκανα πώς το ξεχνούσα διαρκώς μέχρι που το ξέχασα στα αλήθεια) και μαζί με το υγιεινό μου ψωμί που ζύμωνα διαρκώς μέσα στις γιορτές τα τσίμπησα τα 2 !!! Κιλά!
    Αλλά έχουν γνώση οι φύλακες: αγόρασα καινούργια λάστιχα πιλάτες (λες κι αυτά έφταιγαν και δεν γυμναζόμουν τον τελευταίο καιρό) αγόρασα καινούργια βιβλία με πλούσιο οπτικό κι όχι μόνο υλικό με ασκήσεις και ήδη νιώθω πέντε κιλά πιο αδύνατη!
    Άντε στην υγειά μας! (Πίνω μπέιλις για να επιβραβεύσω τη νέα μου προσπάθεια)!

    Ε κοριτσάκι; Πώς τα πήγα; Σου αναπτέρωσα το ηθικό;
    Φιλούρες!!!!

    Πριν την εξεταστική ένα ποίημα σου θα χρειαστώ για το Συμπόσιο και τη βαθμολόγηση σου σε 8 μέρες ναι; Θα μου τη κάνεις την χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!!
      (Η Αριστέα ξεκίνησε το Συμπόσιο νωρίτερα με... Μπέιλις!!!)
      Πάντως κι εγώ όταν κοιτάζω τη βαλίτσα με όλα τα όργανα γυμναστικής μέσα... νιώθω soooooo fit!!!
      (Κάτι μου λέει πως η ανάρτησή σου θα γίνει σαν τον τοίχο μου στο facebook τις προάλλες! Βρε, ποια λείπει? Ποια λείπει? Συγκάτοικεεεεεεε! Πού είσαι??!!!)
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    2. @αριστέα

      Αυτό με το ανίψι το ξεχασμένο με αποτελείωσε είν' η αλήθεια.
      Χαχαχαχα Δεν υπάρχει αυτό!!!!

      Να σου κάνω την χάρη κατά το ήμισυ;; Εν τέλει, δεν ξεκινάμε Φλεβάρη. Το ακύρωσαν, βγάζοντας σήμερα ανακοίνωση. Ξεκινάμε στις 27 τουτουνού θεωρίες. Κι εργαστήρια στις 22. Πρέπει να ξεκινήσω πάραυτα διάβασμα, για να καλύψω το χαμένο έδαφος (μ' έφαγε το ΘΑ διαβάσω που τσουλούσε από βδομάδα σε βδομάδα, αααχχχ!!) Θα 'ρθω να βαθμολογήσω, αλλά δεν υπόσχομαι σίγουρα ότι θα προλάβω (κι αν μου βγει!! να τα λέμε κι αυτά) να γράψω δικό μου. Μη μαλώσεις, ντάτσει;;

      Καλή επιτυχία στη νέα σου προσπάθεια, και στην υγειά σου!!
      Μάκια σου!!

      @γιαννούλι

      Εγώ τα μόνα όργανα γυμναστικής που έχω είναι κάτι μαστίχες, για να γυμνάζω άνω και κάτω μασέλα. Πιάνεται; :P

      Χαχαχα!! Έχετε ελευθέρας λατρείες!!! <3

      Διαγραφή
    3. Ήρθε αναμαλλιασμένη και η ξεστολίστρα μάνα!Άργησα?Δεν άργησα?Τι να κάμουνω η καψερή που είμαι των μικρών ωρών,μέχρι να βάλω τον υιό για ύπνο,να ταΐσω τον χάσμπαντ (στο στόμα),να απλώσω τραχανά,να τινάξω τη βελέντζα,να φέρω ξύλα από το βουνό και νερό από το πηγάδι άργησα λιγουλάκι...
      Ρε Αναστασία,αλήθεια τώρα,εσύ ήσουν που έκρυβες τον ήλιο σήμερα και δεν βγήκε?Όχι πες...
      Αχαχαχχαχα άμα θες πάντως σε πάω μια κόντρα να μετρήσουμε τις παστουρμαδόπιτες μαζί με τα ταψιά που έφαγα εγώ VS τα εκμέκ + γλυκά που έφαγες εσύ!Δε σε παίρνει όμως ε??Μη μπαίνεις καν στον κόπο,σε βάζω κάτω ασυζητητί!!!
      Καλά είπε το Γιαννούλι,έπρεπε να έρθεις να με βοηθήσεις στο ξεστόλισμα και όχι δεν σε άκουσα δυστυχώς και το έκανα με τον πατροπαράδοτο τρόπο :(
      Έχω όμως πολύ καλή ιδέα για την περίπτωσή μας,τέντωσε αυτί:
      θα περπατήσουμε μέχρι τον Πύργο με προορισμό το σπίτι της φανταστικής μπισκοτοφτιάχτρας Αριστέας η οποία θα μας μυήσει στα μυστικά του fitness βγάζοντας μας το λάδι και χωρίς να μας κεράσει ούτε ένα μπισκότο θα μας στείλει κολυμπώντας στη Σύρο να βρούμε το λουκουμάκι.Μόλις το βρούμε (δεν θα δυσκολευτούμε καθόλου θα ρωτήσουμε που μένει η τρελή του χωριού) και χωρίς να κεραστούμε ούτε ένα λουκουμάκι Συριανό θα πάμε να βρούμε γονυπετής το κουμπαρόνι σου να μας τρατάρει πέτρες που δεν έχουν και θερμίδες και μπορούμε να τις φάμε χωρίς τύψεις :P
      Αν βρήκες την ιδέα μου φανταστρουμφική κάνε τρεις στροφές γύρω από τον εαυτό σου καλύπτοντας με την παλάμη σου το στόμα βγάζοντας ινδιάνικες ιαχές και στείλε μου σήματα καπνού.
      Ως τότε πάω να κάνω εκείνον τον εξορκισμό που μου τάξανε μπας και φύγει το κακό πνεύμα του κουραμπιέ από μέσα μου!!!
      Σας αγαπώ όλες! ❤ (Μιράντα Αλιφέρη)

      Διαγραφή
    4. Εσύ, φανταστρουμφικό πουλί μου, άλλαξες τα φώτα στο κοντέρ του γέλιου. Δεν έχω παρά να υποκλιθώ στην αυτού μπισκότητα. *χάι φάιβ*

      Διαγραφή
    5. Axaxaxaxaxaxaxa!!! Κλαίω!!!
      Η.... τρελή του χωριού σας στέλνει άπειρα φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Σε βλέπω να τα μπερδεύεις και να γράψεις για κιλά και μελομακάρονα στις εξετάσεις χαχαχαχα!

    Καλή χρονιά και καλή επιτυχία εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Με στίχους όμως, ναι;

      *Καθαρίζει λαιμό* Μου 'φαγες όλα τα μελομακάρονα/ και κοιμάμαι τώρα/ τώρα σε αδειανά μελομακαρονοχαρτοκούτια (μουσκεμένα απ' τα δάκρυά μου, να διευκρινίσω)

      Να 'σαι καλά, Ζωρζ!!! Αντεύχομαι από ψυχής -η νέα χρονιά να σου έχει φυλάξει τα καλύτερα!! :))

      Διαγραφή
  5. Αγάπη μου γλυκιά, αγαπώ να σε...μισώ (παράκρουση από το πολύ μελομακάρονο!) που με το που έσκασες μύτη, την ξανακάνεις! Δλδ εμείς που σε περιμέναμε τόσο καιρό να γυρίσεις μ@λ..ες ήμασταν;;; Και πνίγαμε τον πόνο μας στα κουτιά με τα σοκολατένια;;; Αχαχαχα!! Ε, όχι μαντάμ! Η αχαριστία έχει κι ένα όριο! Κι η ζυγαριά επίσης!! Κι εσύ τα έσπασες και τα δυο προ πολλού!!!!!!!! ΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!! Φιλιά τρελοκουμπαρόνι μου!!!!!!!!!!!!!!! Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραίαιαιαιαιαιααααααα! Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία, σ' αγαπώ και παχουλή!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♫ Με παρέσυρε το εξεταστικό ρέμα / κουμπάρα μου δεν είναι ψέμα ♫

      λα λα λα

      χαχαχα
      Α ρε κουμπαρόνι, είσαι μούρλια, είσαι τρέλα!!!
      Αν ήταν στο χέρι μου, darling, δεν θα σας αποχωριζόμανε ποτές. Εμένα νομίζεις μου είναι ευχάριστο να διαβάζω και να εξετάζομαι (και να κόβομαι -γιατί προς τα εκεί το κόβω το πράμα :P); Έχω κατεβάσει τη προβοσκίδα μέχρι τη μοκέτα. Ας όψεται που μας φάγανε τις δύο κενές βδομάδες που μας είχαν δώκει, που να τους φάει το μεσημεριανό κολατσό η αλογόμυγα.

      Φιλώ σε κι αγαπώ σε back, κουμπαράκι μου!!! ♥ ♥

      Διαγραφή
  6. καλως την φιλη μου!
    χρονια πολλα!
    καλη χρονια!
    με υγεια!

    μην αγχωνεσε με την εξεταστικη ολα καλα θα πανε!
    καλη επιτυχια!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, με υγεία κι ό,τι πιο όμορφο, Κικίτσα μου.

      Για το "όλα καλά θα πάνε", δεν ξέρω -> η νεκροψία θα δείξει, μα σ' ευχαριστώ πολύ για το πόζιτιβ πουσάρισμα. :))

      Φιλιά πολλά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  7. Χαχαχα!! Welcome και good bye δηλαδή!!!! Είσαι απίστευτη!!!
    Μην αγχώνεσαι για τα κιλάκια!! Ολοι τα τσιμπήσαμε τα άτιμα!! Ελπίζω κάπου στη πορεία να χαθούν!!!
    :)))
    Καλή επιτυχία με το διάβασμα και την εξεταστική κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααχχ!!! Τι να πω σε σένα, γλυκιά μου Μαριλένα; Περνιέμαι για σωστή οικοδέσποινα;; Αισχύνομαι που πρωτοήρθες σε ένα άδειο σπίτι, και τώρα σε αφήνω ξανά να κοιτάς τους τοίχους. :P

      Θα γυρίσω, όμως, η επιζήσασα (?) και θα επανορθώσω τα μάλα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!! ^_^

      https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/68312_296212313822420_1744447984_n.jpg

      Διαγραφή
  8. Γεια και αντίο μας λες δηλαδή?...δύο σε ένα?...ούτε καν δυο αναρτήσεις να χορτάσουμε?...όχι πως είμαστε νηστικοί βέβαια μετά από τόσα που φάγαμε, αλλά λέμε τώρα...
    Χαίρομαι που τα πέρασες όμορφα...όσο για τα κιλά στο μυαλό είναι κι ας τα αφήσουμε εκεί, μην τα πάμε βόλτα σε καμιά ζυγαριά..
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και καλά κουράγια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! That's the spirit, μ' αρέσεις!!!
      Δύο σε ένα, γιατί: μέεεχρι να μου 'ρθει η ιδέα, μέεεχρι να πάρω το βελονάκι και να αρχινήσω να στροβιλίζω και να δίνω σχήμα στο νήμα των σκέψεων, φέξε μου και γλίστρησα.

      Αντεύχομαι γλυκά, Μαράκι μου. Να είσαι καλά. :))

      Διαγραφή
  9. αχαχαχα τι τρελή! αχού καημένο και δεν έχεις ακόμη αρχίσει εξετάσεις... Άντε δεν πειράζει μωρέ με ρέγουλα :P

    Δεν ξέρω για σένα εγώ ξεκινάω yoga από βδομάδα. Ω! ναι! άντε μπας κ ξεσκάσω λίγο από το καθισιο... Απόλαυσε την εξεταστικούλα σου. Αχ, τι συγκίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι σαδίστρια, το ξέρεις;;;; Άκου εκεί αντιθέσεις: "καθισιό" και "yoga" VS "εξεταστική"... και μάλιστα με απόλαυση μετά συγκινήσεως.
      Θα πέσω στα σκληρά. χαχαχα

      Φιλιά, βρε θαλασσάκι. Και καλοπέρασε και για μένα, ναι;

      Διαγραφή
  10. Κορίτσι μου γλυκοοοό (όχι από τα γλυκά καλέ) μου ξέφυγε η αναρτησούλα σου!
    Προσπαθώ να μπω σε μια σειρά γιατί έχω περίεργο ωράριο ασυνήθιστο και το blogging μπήκε σε δεύτερη μοίρα..για να μην πω τρίτη!
    Σε νιώθω για την εξεταστική.. υπομονή!! Θα σου στέλνω τραγουδάκια να σου ανεβάζω την διάθεση ;) Πάω βοοουυρ στην άλλη σου ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. LoooL - για την διευκρίνηση στην παρένθεση

      Είναι που δεν σου είναι γνώριμοι οι ρυθμοί, κι έχεις βγει εκτός προγράμματος. Θα συνηθίσεις όμως, και θα φυσάς και πάλι... you 'll see. Υπομονίτσα και κουράγιο μέχρι τότε. :)

      Μουσικάτη εξεταστική, ε; Χμμμ!! Γουστάρω, με τρέλα. Χώρια που θα μου φέρεις και γούρι, γιατί η ευχή σου για το '14 έπιασε τελικώς. Είσαι τετράφυλλο τριφύλλι. ❤❤

      Διαγραφή