Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Στον γενέθλιο αχό

Πρώτη του Δεκέμβρη η σημερινή ημέρα
Και του μαγεμένου δοξαριού οι τόνοι ηχούν ως πέρα.
Γι' άλλη μια φορά γλυκός ακούγεται ο γενέθλιος αχός
Προϋπαντήζει την σωρεία των ευχών, στο σκαλοπάτι του προσεχώς.
Τ' αστέρια σκύβουν ν' αγκαλιάσουνε τη Γη
Ν' αφήσουν δώρο χάδι ανεξίτηλο και ζεστό στη δική σου ψυχή.
Στην θύμηση του ονόματός σου που κεντήσανε οι Μοίρες
Στο χρυσοστόλιστο υφαντό που σε τύλιξε σαν ήρθες.
Σκύβει κι η σελήνη στων άστρων την κουστωδία
Και σου αφήνει δώρο πολύτιμο, το φως τού σύμπαντος να έχεις στης ζωής τη χορωδία.
Μες σ' αυτή τη μυσταγωγία
Φεγγαρολουσμένη στέκεις κι αστράφτεις από χαρά - το ξέρεις, για μένα, η θέασή σου αυτή έχει κάτι από μαγεία.
Μπουκέτο ανθισμένο σου αφήνω στην αγκαλιά
Μ' αρώματα, γεμάτα ευχές είναι τα γιασεμιά.
Με τα χείλη να μουρμουρίζουνε γλυκά
"Χρόνια πολλά, μαμά".
Και το ζευγάρι των χειλιών μας σε πλατιά καμπύλη
Αντάμα στης ματιάς την αγάπη που ποτέ δεν σβήνει. 


*Στην τριανταφυλλιά της ζωής μου, την μαμά μου 



/*Έχει γενέθλια και η me (maria) μας σήμερα. 
Οι θερμές μου ευχές συντροφιά σου, Μαρία μου, 
μέχρι να σου ευχηθώ λίγο πιο προσωπικά.*/


Φιλώ όλη την εδώ παρεούλα, που μου έχει λείψει άμετρα. 
Δεν σας ξέχασα, αλήθεια - το θέμα "ίντερνετ" παραμένει.

34 σχόλια:

  1. Να την χαίρεσαι!! Πωπω θα είναι φοβερά περήφανη για σενα, είμαι σίγουρη!!
    Καλό μήνα μουσικοσυμπεθέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα, την Μαρίνα, την Κική και την Γιώτα πρόλαβε και σας διάβασε η ίδια, κι είμαι σίγουρη πως συμβάλλατε κι εσείς σε ένα πλατύ πλατύ χαμόγελο. Σ´ ευχαριστώ πάρα πολύ, Κατερίνα μου. Καλό μήνα και σε σένα, φίνο μουσικοσυμπεθεράκι μου.

      Διαγραφή
  2. Να την χαίρεσαι ταλεντάκι μου και να σε χαίρεται και αυτή.
    Να την γλυκοφιλήσεις εκ μέρους μου.
    Χρόνια πολλά και στην Μαρία μας.
    Πάντα υγεία και χαρά.
    Καλημέρα κουτσούνι, καλό μήνα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ´ ευχαριστώ πολύ, φατσούλα μου όμορφη. Να ´σαι καλά. Καλό κι ολόγλυκο Δεκέμβρη σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  3. να τη χαιρεσε την μανουλα σου κοριτσι μου!
    καλο μηνα να εχετε! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ´ ευχαριστώ πολύ, Κικόνι μου. Καλό μήνα και σε σένα. Σε φιλώ πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Να χαίρεσαι τη μαμά σου! Και περιμένουνε επιτέλους,να φτιάξει το ίντερνετ σου!!
    Καλό μήνα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτό το περιμένω κι εγώ πως και πως, Γιωτάκι μου. Σ´ ευχαριστώ πολύ για όλα, κορίτσι μου γλυκό. Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά για τη μαμά σου αλλά και για τη Μαρία μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στη μανούλα σου!
    Να τη χαίρεσαι!
    Πόσο όμορφα λόγια της έγραψες....!!
    Με συγκίνησες επίσης που θυμήθηκες και μένα!
    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γινόταν να σε ξεχάσω;; Γινόταν;;;;; Ποτέ!!!!!!! :))

      -Κι εγώ σ´ ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  7. Βρε τι παιδί είσαι εσύ μάνα μου! Να χαίρεσαι τη μάνα σου! :)) Χρόνια της πολλά και καλά, να σας χαίρεται και να σας καμαρώνει. Που...με τέτοια παιδιά, εννοείται πως καμαρώνει!! Φιλιά πολλά ομορφοκουμπαρόνι μου και καλό μήνα! Φίλα τη μαμά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουμπαρόοοοονι μου!!! Λιώμα το κουμπαρόνι σου!!!!!!! :)) Πολλά πολλά ευχαριστώ & γλυκά φιλιά!! Καλό και χαμογελαστό μήνα, babe.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά στην μανούλα! Να την καμαρώνεις και να σε καμαρώνει!
    Χρόνια πολλά βέβαια και στην Μαρία μας!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις αγαπη΄μένη!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκορπίνα μου!!! :))))
      Πολύ πολύ σ´ ευχαριστώ, ματάκια μου για όλα. Καλό μήνα να έχεις κι εσύ!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  9. χρόνια πολλά της μανούλας!
    να χαίρεται τα όμορφα αγγελούδια της!
    ευλογημένη ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα να χεις Λυσιππάκι μου γλυκό!! Χρόνια πολλά στην μαμάκα σου, να την χαίρεστε και να σας χαίρεται κι εκείνη και να σας καμαρώνει!! Πολύχρονη κι ευτυχισμένη!!
    Φιλάκια αγαπησιάρικα καραμελένιο μου και να περνάς όμορφα!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Miss you, αμοράκι μου. :) Σ´ ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες και τα γλυκά σου λογάκια - να ´σαι πάντα καλά. Καλό μήνα και σε σένα. Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά. :))

      Διαγραφή
  11. Χρόνια της πολλά να την χαίρεσαι....ότι καλύτερο εύχομαι....να 'ναι πάντοτε χαρούμενη κι ευτυχισμένη :)))))
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιά που είσαι, Ωραιοζήλη μου. Σ´ ευχαριστώ πολύ για όλα, κοπέλα μου. Ευχές για καλό & γλυκό μήνα back. :)))

      Διαγραφή
  12. Να τη χαίρεσαι ! Πάρα πολύ όμορφο αυτό που της αφιέρωσες !! Πρέπει να είναι περήφανη γα σένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέλι τα λόγια σου, καλέ μου DP. Σε υπερ-ευχαριστώ, να είσαι καλά.

      -Καλό μήνα... :))

      Διαγραφή
  13. Τριδυμάρα μουουου!!!
    Μόνο γέλια και χαρές στις ζωές σας!
    Πάντα να είστε καλά!
    Πάρε και ένα ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ τώρα!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Με φωνή Άννας Βίσση) Ενα σου λέω ένα... δεν ξέρεις πόση χαρά πήρα όταν είδα το όνομά σου στο mail box. :)) Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω και πάλι στα πέριξ. Σ´ ευχαριστώ πάρα πολύ, λουκουμάκι μου!!!

      Διαγραφή
  14. ααα, χρονια πολλα στη μανουλα! να τη χαιρεσαι :)
    θα'θελε κι η δικια μου να δει παρομοια αναρτηση στο μπλογκ μου, αλλα το διαπραγματευομαι προς το παρον! χεχε

    καλη εβδομαδααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαπραγματεύεσαι;;; Έλιωσα!! Μάλλον η μανούλα δεν σου έχει κάνει ακόμα "μια προσφορά που δεν μπορείς ν' αρνηθείς". χαχα

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Φανή μου. Να είσαι πάντα καλά.
      Καλή βδομάδα να έχεις κι εσύ. :))

      Διαγραφή
  15. Αξιώθηκα κι εγώ να έρθω να σχολιάσω 9 μέρες μετά...
    Να την χαίρεσαι τη μανούλα σου και να σε χαίρεται κι εκείνη! Χρόνια πολλά και καλά!
    Πόσο περήφανη πρέπει να ένιωσε αυτή η μάνα όταν διάβασε αυτό το υπέροχο ποίημα; (που είμαι σίγουρη πως έχει πολλούς ακόμα λόγους, αλλά πως να το κάνουμε, τα λόγια που της αφιέρωσες είναι απλά τέλεια)...
    Χρόνια πολλά και πάλι και ό,τι επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί (για όλη την οικογένεια)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πολύ με γλύκανες και μ´ έκανες να χαμογελάσω με το πάνγλυκο μηνυματάκι σου. :))

      Εμείς μπορεί να μην γνωριζόμαστε πολύ καιρό και να μην έχουμε μιλήσει τόσο πολύ, αλλά να ξέρεις πως για μένα μέτρησε ακόμα και το like σου στο fb κι ένιωσα σα να είχες ευχηθεί. Πραγματικά σ´ το λέω. Σ´ ευχαριστώ πολύ τόσο για τα υπέροχα λόγια σου όσο και για τις ευχούλες σου. Να είσαι καλά! :)

      Διαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά με Υγεία, να χαίρεσαι τη μανούλα σου Lyssipaki μου
    κι ότι πιο εύφορο κι ευχάριστο στη ζωή σας!
    Σ' ευχαριστώ που πέρασες κι άφησες το όμορφο κι ευγενικό λουλούδι της σκέψης σου
    και με γέμισε χαρά! Λόγω δυσκολιών, απουσιάζω καιρό τώρα, απ' την blogoγειτονιά και μου λείπει πολύ. Ελπίζω από τη νέα χρονιά να ξαναγυρίσω!
    Να περνάς ωραία και δημιουργικά!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω. Καταρχάς, να σου ευχηθώ, καίτοι λίιιιιγο καθυστερημένα, αλλά με πολλή αγάπη, για την γιορτούλα σου. Να είσαι πολύχρονη, ευτυχισμένη, χαμογελαστή, πλημμυρισμένη από αγάπη, και να χρωματίζουν υπέροχα τις σελίδες του λευκώματος της ζωής σου πολλές όμορφες και δυνατές στιγμές.

      Το λουλουδάκι δεν ήταν τίποτα σπουδαίο... Απλώς ήθελα να σου αφήσω μια πολύχρωμη νότα, γιατί κατάλαβα πως οι δύσκολες καταστάσεις κρατούν ακόμα, αφού λείπεις. Ενα χαμόγελο ήθελα να σου αφήσω... Ελπίζω να λάβει σύντομα τέλος ο,τι σε απασχολεί/ταλαιπωρεί. Έλειψες απ´ την παρεούλα μας - το μόνο σίγουρο.

      Σ´ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Σε φιλώ γλυκά! :)

      Διαγραφή
  17. μετά από τόσο καιρό σε πέτυχα σε γενέθλια ανάρτηση;
    Να τη χαίρεσαι μάτια μου ακόμα και καθυστερημένα,
    και να απολαμβάνεις κάθε σου ημέρα μαζί της...
    σε φιλώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω - ελπίζω να σε βρίσκω καλά! :))

      Σ´ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια, να ´σαι καλά, κοριτσάρα μου. :*

      Διαγραφή