Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

SALUTO


                SALUTO

       


     Mετά από μία εγκάρδια φιλοξενία και θερμή υποδοχή έχω την ανάγκη να φλυαρήσουμε και τώρα και στο μέλλον για όσα μας ενώνουν και για όσα μας χωρίζουν και που θα μας ενώνουν ακόμη πιο πολύ.  Αθεράπευτα ρομαντική, πιστεύω στο Άτομο και στη Συλλογικότητά του. Πιστεύω στην Αγάπη και αξιώνω να υπηρετείται από τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος από αυτή. Σε αυτά  έχει τεράστια δύναμη ο λόγος . Όχι μόνο στα κακά. Την ίδια τεράστια δύναμη έχει και για τα καλά. Υπηρέτρια του χρέους, όποιο, όσο κι αν είναι  και όποτε προκύψει, το χαρακτηριστικό αυτό γεννήθηκε μαζί μου και παρέα θα θαφτούμε. 
Οι της συνομοτ-αξίας αυτής πνιγόμαστε με το  άδικο, ερωτευόμαστε χωρίς αύριο, παθιαζόμαστε, κραυγάζουμε, διαδηλώνουμε, φωνάζουμε, γελάμε, κλαίμε, σιωπούμε. Και Γράφουμε. Σε μια προσπάθεια αυτοψυχανάλυσης πατάμε rec  και καλλιγραφούμε  το  ολέθριο συναίσθημα της κάθε φοράς. Γράφει όποιος  ακροβατεί αδιάλειπτα ανάμεσα στον ορθολογισμό και το συναίσθημά  του, όποιος προσλαμβάνει, εμποτίζεται  και μεταδίδει ταυτόχρονα. Γράφει, ζωγραφίζει, χορεύει, τραγουδά, συνθέτει, σμιλεύει, ο ακροβάτης ανάμεσα στη Μοίρα και στη Μήτρα Του.  Είναι μεγάλο το βάρος του συναισθηματισμού για να εσωκλειστεί. Ευτυχώς στην καλλιτεχνία ζυγίζει  παραπάνω το έσω και δεν είναι απαραίτητο να είμαστε αναγνωρισμένοι κι επαγγελματίες   σ΄αυτή.                                                                Στις   συγγραφικές απόπειρες αυτής της κοινότητας μόνο τρυφερότητα μπορώ να νιώσω. Είναι μεγαλειώδες χάρισμα η ικανότητα έκφρασης και  επιστέγασμα, η ικανότητα να αφομοιωθεί. Όποια προσπάθεια από τον καθένα μας για έκφραση,  αξίζει χειροκρότημα γιατί βγήκε υπό φορτίο και τέλεσε τον σκοπό της  απελευθερώνοντας, ήταν - δεν ήταν αρεστή.      Σε συμπιεσμένο φάκελο δυο λόγια , αφορμές για σπουδαίες ελπίζω συζητήσεις. Εδώ τελειώνει το τυπικό μέρος μιας πρώτης παρουσίασης του « πούθε κρατάει η σκούφιας της αυτής»  με λόγια που συνηθίζονται  και επιδοκιμασίες ανάλογες συνήθως , ξέρετε , εκεί που όλοι ρίχνουμε μέσα από τα δόντια επιδέξια κρυφά χασμουρητά, - και περνάμε στην ……..



                           Πραγματικότητα. ( ή ουσία; Χμ. ) Στην πραγματική ουσία.

- Το αναστασάκι το συναπάντησα τυχαία στους αχανείς διαδικτυακούς νευρώνες το ΄10 και από την πρώτη στιγμή μιλήσαμε με άνεση χρόνων . Έχει τα μισά μου χρόνια με εσωτερικότητα όμως υπερήλικη και σοφή. Όσο το ζεις τόσο το αγαπάς. Μετά από ( αποτυχημένη) απόπειρα να την κάνω νύφη μου αποφάσισα να την κάνω γιαγιά μου, όπως και της καταχωρήθηκε επίσημα ο τίτλος. ( όσο και να φτάσω πάντα λείπει το παιδικό κάδρο που είχε μέσα και νονά και γιαγιά γιατί από καιρό είναι λειψό).
Δεν ήταν ρίσκο η απόφασή της,  της συγκατοίκησης γιατί ξέρει πως η μία συμπληρώνει την άλλη σαν σε μουσική συμφωνία. Η μία έχει το χαρακτηριστικό στίγμα της νιότης και της αναπόφευκτης αισιοδοξίας. Της ανεπιτήδευτης φρεσκάδας. Η άλλη έχει ένα μόνιμο γαμώτο , μια  ελπίδα ρεαλιστική και βγάζει αυτό το βρασμό με γέλιο ( συχνά πυκνά.) Με την Αναστασία γελάμε και εγκάρδια και πολύ. Έρωτας με την πρώτη ματιά; Μπορείς κι έτσι να το πεις αρκεί να καταγραφτεί στα πρακτικά  ως συμβολική έκφραση ! Αυτά τα δυσεύρετα δεν αλλάζουν στο χρόνο αλλά ομορφαίνουν ακόμη παραπάνω. Είμαι το κάρμα της και είναι η πηγή μου.
        Από την Αναστασία άκουσα την μία από τις δύο ωραιότερες κουβέντες στη ζωή μου και ως γυναίκα προς γυναίκα μετράει αλλιώς:  « Υπάρχεις. Αλλά ακόμη κι αν δεν υπήρχες θα έπρεπε να εφευρεθείς». Αυτή την κουβέντα της, που ποτέ δεν θα ξεχάσω , θέλησα   αρκετές φορές στο μέλλον να την εκτυπώσω και να την τρίψω στα μούτρα κάποιων που αμφισβητούν. Είναι στίγμα, η πινέζα στο χάρτη και δεν το ξέρει.

Δεν ήταν στα σχέδιά μου η προβολή (
καθ΄ότι ασταθής) αλλά με το ……


πες πες πες πες πες
 θα πειστεί κι ο καναπές. 


Έτσι βρέθηκα συστεγαζόμενη και σήμερα τριγυρισμένη από μια γλυκύτατη παρέα που από αυτήν έχω να μάθω πολλά. Είχε δίκιο η μικρή.

-έπρεπε να συμφωνήσω αφού δέχτηκε πρόσφατα να γράψει τον επικήδειό μου ! ( άμα διαφωνούσα και διαφωνούσε;  Α μπα ). Σε κανέναν άλλο δεν δίνω την αποκλειστικότητα  αυτή ._
- κι αφού πήρε κάπου το μάτι μου ότι ήθελε ( η ακαμάτα αλεπού ) οικιακή βοηθό με υπενοικίαση παρακαλώ ! …..
.....και μετά από μιάμιση σελίδα Α4, 


κλείνω το χαιρετισμό μου με ένα αληθινότατο ευχαριστώ που σπρωχτήκατε να μπει μια καρέκλα παραπάνω . Χωράνε ακόμη πολλές !

( και βουρρρ πριν ζητήσει λόγω χώρου τα διπλάσια κοινόχρηστα. Ήτοι όλα. Ξανθιά είμαι αλλά μια βασική αριθμητική την ξέρω ! )


   💗  Καλά συναπαντήματα στα δρώμενα τα διαδικτυακά και της ζωής 💗


24 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες, λοιπόν, Αννετά...κι, και καλώς σε βρήκαμε στο νέο σου, έστω και ενοικιασμένο, σπιτικό. Αυτό για την οικιακή βοηθό το διαβάσαμε όλοι, φαντάζομαι λοιπόν ότι θα έχεις αρκετή δουλειά εδώ μέσα (να προσέχεις τα λουμπάγκα σου), ελπίζω, βέβαια, η Λυσίππη να μη σε έχει σε καθεστώς μαύρης εργασίας. Να ζητήσεις κανονικό μισθό, έστω και κουτσουρεμένο λόγω κρίσης, μαζί με ασφάλεια, αλλιώς την έχω ικανή να δημιουργήσει υπεραξία στο μπλογκόσπιτο και να το πουλήσει σε πολλαπλάσια τιμή από την αρχική τιμή αγοράς, μαζί με εσένα.
    Αστειεύομαι, φυσικά. Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο και οι δύο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα έγραψες Πίπη (με τα λουμπαγκα )!!!
    Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό, οκ ,
    εδώ όμως έχουμε δυο θέματα:
    1. δεν ειμαστε καμια μας γαμπρος
    2. δεν ήξερα ότι παίζει τέτοια μονόπολυ η μαϊμού !!
    Σε υπερ υπερ ευχαριστώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη για τη λευκή υπογράμμιση παιδιά, λες και υπάρχει άσπρο stabilo, μάθαινα τα κουμπάκια, το ξέχασα στο πείραμα το λευκό που ξεχωρίζει , δημοσίευσα και δηλώνω αδαής. Tragic !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου την άλλαξα με χρωματάκι πιο κοντά στο background, γιατί ειδάλλως -για να μην υπήρχε καθόλου η υπογράμμιση- θα έχανα την αρχική σου μορφοποίηση, και δεν το ήθελα. :)

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία που, εκτός του καναπέος, πείστηκες εν τέλει κι εσύ!
    Σε χαιρετίζω ξανά και χαίρομαι ταυτοχρόνως για την συγκατοίκησή σας!
    Αχ, έπεσες σε εποχές ξηρασίας... 3-4 χρονάκια πριν νά' βλεπες δόξες το μπλόκινγκ! Αλλά ίσως τώρα, που μείναμε εμείς κι εμείς και μιλάμε όταν έχουμε να πούμε πράγματα ουσίας, είναι καλύτερα...
    Στο μέλλον κρίνεται η ιστορία!

    υγ: πόσο καρκινάκι από την αρχή ως το τέλος! Χαμογελούσα καθώς σε διάβαζα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να δημιουργούμε, να μοιραζόμαστε, να γνωριζόμαστε καλύτερα: σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο; 😊 Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .... και μπυρίτσες στα μέρη μου γιατί έχουμε και τρομερά μπητς μπαράκια. Στη χειρότερη , ένα αεροπλάνο δρόμος θα΄ναι .
      Καλώς σε βρήκα <3

      Διαγραφή
  6. Για μένα γλυκιά μου το μπλοκόσπιτο και η. ..μπλοκογειτονιά μας είναι το κυρίως σπίτι μου ,δεν έφυγα ποτέ απο εδώ, δεν το "απαρνήθηκα" ποτέ ,δεν το "απάτησα"από το fb που για μένα αυτό είναι ένα ..μπαλκόνι όταν με πιάνει το κουτσουμπολιστικο και θέλω να χαζέψω ! Το μπλοκόσπιτο μου πέρασε τα 10 χρόνια άρα..ο τίτλος της γιαγιάς μπαίνει και εδώ. Αχτιδένια φιλάκια φίλη μου και κράτα μου θέση στον όμορφο καναπέ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Γεωργία μου.... πρόκειται για ιό - άρα μεταδιδόμενο-
      μη ιάσιμο, με φάσεις ύφεσης και έξαρσης. Η θέση σου στον καναπέ είναι σίγουρη, πόσα μέτρα καναπέ να παραγγείλω δεν ξέρω !
      Να περνάς όμορφα το καλοκαίρι σου :)

      Διαγραφή
  7. Α μου αρέσει όλο αυτό εδώ στο σπιτικό....
    Μου αρέσει αυτή η συνύπαρξη Ανέττα μου με την Αναστασία.
    Φυσικά και έσκυψα με ευλάβεια στα λόγια σου, στα πατήματά σου και στην έκφρασή σου.
    Είναι ευλογία πραγματικά να ζει κανείς τέτοιες σχέσεις με φίλους και συνακόλουθους.
    Να σε καλωσορίσουμε με ανοιχτές αγκαλιές και είμαι σίγουρος ότι θα απολαύσουμε κάθε στιγμή αυτής της συμπόρευσης, το νιώθω, το βλέπω.
    Πολλά φιλιά και να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαρίστησα πολλάκις Γιάννη, άλλη μια δεν κάνει τίποτα !
      Οι αγκαλιές είναι φτερούγες και χωρούν πολλούς .... αρκεί να μην ξεπερνάμε το πρέπον όριο των 10 sec ( το cut off της μετάδοσης του ιού, χωρίς παρεξηγήσεις! )
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  8. Τις σαγιονάρες να υποθέσω, εσύ τις νοικοκύρεψες Αννετάκι ε;
    Έτσι χτίζονται οι παρέες μωρέ. Λίγος νεανικός ενθουσιασμός, μια γερή δόση συλλογικότητας, κάτι ωραίες κουβέντες σαν κι αυτή που σου είπε (!), τα "γαμώτο" μας στη λαδόκολα και ρεφενέ τα κοινόχρηστα στη μιζέρια. Κι άμα χρειαστεί, στριμωχνόμαστε κι άλλο να μπει κι άλλη καρέκλα. Να μεγαλώνει η συντροφιά μας, αυτό είναι το ζητούμενο.
    Καλώς μας ήρθες και πάλι, χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, έχουμε πολλά κοινά να ξέρεις και να προσέχει η μία την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει το " μωρέ " σου Μαρία. Μου αρέσει η συνταγή σου για να φτιάχνουμε αυτά τα υπέροχα σουφλέ φίλων ( που δεν παχαίνουν κιόλας).
    Και το γαμώτο μας στη λαδόκολλα , ναι !!
    - Στο Ποσίδι της Χαλκιδικής , μου θύμισες με αυτή τη φράση, ένα δειλινό μόνη μου σε καφενέ κάπου στα 20+ η στιγμή μου ξεχείλισε τόσα να γράψω που για χαρτί πήρα ένα άδειο πλακέ Άσσος φίλτρο πακέτο και γέμισα αράδες πάνω του. Αχχχ η σ τ ι γ μ ή !
    και ναι! ρεφενέ τα κοινόχρηστα στη μιζέρια γιατί ζωή με μιζέρια δε βγαίνει. Μαζί σου !!
    Ζούμε αποθανατίζοντας τη στιγμή , δεν είδαμε ως τώρα να αποθανατίζονται τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας κι ευτυχώς!!
    ps: εγώ τις νοικοκύρεψα αλλά μην το κάνουμε θέμα γιατί είναι και γιαγιά η συντρόφισσα, πάνω απ΄όλα σεβασμός στην τρίτη ηλικία !
    Χαίρομαι πολύ που σε μαθαίνω Μαρία :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε πακέτα τσιγάρων έχουν γραφεί τα πιο σπουδαία ρεμπέτικα. Κρατάω αυτό το "αχχχ" σου και σου κάνω σεγόντο...
      Να'μαστε καλά ρε Αννετάκι!
      Υ.Γ. Η Αναστασία είναι η γιαγιά-συντρόφισσα; Τα σέβη μου και στις δυο σας :-)

      Διαγραφή
  10. Καλώς όρισες στη μπλογκογειτονιά μας, Αννετάκι. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αναστασία μου καλησπέρα!!!!
    Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για το υπέροχο δωράκι σου.... μόνο η σκέψη σου φτάνει, καθώς και η συναισθηματικη αξία που είχες μαζί του το κάνουν ακόμα πιο σημαντικό και ανεκτιμητο!!!
    Έχω χαθεί το ξέρω, αλλά θα επιστρέψω δριμύτερος...έχουν πέσει όλα μαζί δουλειά, παιδί, βαφτησια και δεν μου μένει ελεύθερος χρόνος!!
    Εσύ Αναστασία μου πως εισαι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Τάκη μου! :)
      Όπως είπα και στην Αριστέα, δεν ήταν τίποτα σημαντικό, αλλά, για μένα, είναι κάτι συναισθηματικής αξίας. Δεν μου άρεσε η ιδέα να το αφήσω κάπου και να το πάρουν, ή να το δώσω κάπου συγκεκριμένα, σε άτομα που συναναστρέφομαι κι έχουμε τυπικές σχέσεις. Τέτοια αντικείμενα είναι σαν ζωντανά όντα: όπως μεγαλώνουμε ένα κουταβάκι και κάνουμε ενδελεχή έλεγχο για το πού θα πάει, κάπως έτσι γίνεται και μ' αυτά. Έτσι, μου ήρθες εσύ στο μυαλό! Κι είμαι χαρούμενη που εφεξής θα 'ναι κοντά σας. Και μιας που πέφτω κοντά στην βάφτιση, ας λογιστεί σαν τέτοιο δωράκι. Με το καλό να γίνει, λοιπόν - και ξανά όλες μου οι ευχές για την μικρούλα σας. Για τα δικά μου τώρα... χμ... δεν μπορώ να πω ότι είμαι στη καλύτερη φάση (μπορείς να ρωτήσεις την Αριστέα σχετικά, καθώς δεν θα ήθελα να επεκταθώ εδώ!), αλλά προσπαθώ να το κάνω όπλο, προκειμένου να διευθετήσω πράγματα με μένα που άφηνα από καιρό στην άκρη - αρκεί να έχει θετική έκβαση όλο αυτό, βέβαια. Στα θετικά είναι και το πτυχίο που πήρα τώρα, στις 29/6. Επιτέλους, έκλεισε αυτός ο κύκλος! Εβίβα γι' αυτά που έρχονται!

      Ευχές για ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιριού, και με το καλό να μας γυρίσεις πίσω.

      Διαγραφή
    2. Αναστασία μου χαίρομαι πάρα πολύ για το πτυχίο σου, να σου πάνε όλα δεξιά από δω και πέρα .... να είσαι πάντα αισιόδοξη και χαμογελαστή, αν για κάτι "γουσταρω" τον εαυτό μου είναι πως δεν το βάζω εύκολα κάτω, ότι δεν με σκοτώνει με πιο δυνατό!! Αυτό κράτησε καλά μες στο μυαλό και στη ψυχή σου!!!!
      Σε ευχαριστώ ακόμα μια φορά μέσα από την καρδιά μου για το υπέροχο συναισθηματικο δωράκι σου και να είσαι σίγουρη πως θα έχει περιοπτη θέση. ....
      Εύχομαι το χαμόγελο σου να σβήνει κάθε μαύρη σκιά που εμποδιζει την λιακαδα σου .....
      Σύντομα κοντά σας ....😍😘😗

      Διαγραφή
    3. Χαμογελώ & σ' ευχαριστώ, Τάκη μου!
      Είσαι υπέροχος! :)

      Διαγραφή
  12. Εδώ σε καλωσορίζουμε επίσημα; :)

    Καλώς ήρθες λοιπόν στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι αλλά χωρίς επίσημο ένδυμα.
    Σαγιονάρα Memaria !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή