Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Νούφαρο ριζώνω



Για ποια ελευθερία να σου πω
και για ποια επιλογή, εδώ, που σιώπησε το Δικαίωμα
χωρίς να ρωτηθώ γεννήθηκα
και τώρα που πάλι αθέλητα εκπνέω
- παρηγόρησε τη μάνα μου
πως στον κόσμο τούτο δεν θα ταίριαζα
Και γι΄αλλού οδεύω πριν γαμπρός
πριν κάδρο κρεμούσε το πτυχίο
πριν από έρωτα τρελός  και πριν πατέρας
Πόσο μαύρισα άξαφνα χωρίς γλυκά κι αργά ν΄ασπρίσω
Φεύγω άνευ διαβατηρίου κι άνευ λόγου και αιτίας!
αλλά να μην ανησυχεί
Πριν μεστώσει  ο λόγος μου πύρινος και λαίλαπες μοιράσει
την Πρωτοχρονιά,
Βιαστικά φεύγω,
ναι, γιατί τελειώσαν οι ανάσες
σε τούτη την κιτρινιάρικη και παχιά ομίχλη
Λιώσανε τα πεδιλάκια της νονάς  και πονάω
όπως τότε που ζεμάτισα τα χέρια,
θυμάται;
Και οι οδοδείκτες από ντροπή καήκαν

Τι νόμιζες; -

Που προδώσαν το καθήκον και παγίδες απολήξαν τραγικές
αφού το δρόμο που γυρισμό δεν έχει, το δρόμο του χαμού εδείξαν
Και στην Ατροπό μου να μην κακιώσει  πες
Με λυπήθηκε; δεν ξέρω, τα συμφωνήσαμε όμως μια χαρά
να ξημερωθώ μια ανατολή
νούφαρο σε νερό καθάριο, να ξεδιψώ την κάψα
Αφού εδώ μου όρισαν σαν μιας νύχτας πεταλούδα
φως γοητευμένος
τη θανατερή μου λάμπα ν΄αγκαλιάσω να φλεγώ
με ανομολόγητες, αυστηρές διαδικασίες
Μυρίζω άσχημα, το ξέρω, αλλά το κουφαράκι μου ενέχυρο φρούδο μένει,
να ξαναφυτρώσει ο βλαστός σε επονείδιστο χώμα, μου το΄πε πες της,
Ο παππούς στο αυτί, σφιχτά μ΄αγκάλιαζε
Ίδιος κυπαρίσσι ατάραχο σε δράκοντες ανέμους
Και τρυφερά ψιθύριζε πως αφού μεσημέρι αποκοιμήθηκε ο Θεός,
με σπάθα θα γυρίσει,
Δημουργία ολέθρου να στήσει καρφί το καρφί με μια Μέδουσα
κι έναν Κέρβερο αντάμα, στην τέφρα σκιές κρυμμένες μου΄λεγε,
νανούρισμα στερνό ν΄αποκοιμηθώ
Κι εσύ, στη μάνα μου να πεις πόσο θα τον καμάρωνε κι αυτόν
έτσι να με έχει σφιχτά αγκαλιασμένο Κυματοθραύστης Γίγαντας
μέχρι πού΄ νιωσα να του ξερνάνε λάβα τα πνευμόνια
και σιώπησαν οι Μύθοι, σιώπησε και η Αλήθεια
Και λύκους που είχαμε μαζί, είχαμε! Ναι, το ξέρω
Τα αυτιά μου τρύπαγαν μ΄απόκοσμα ουρλιαχτά
Τόσο,
που κι αυτό της Ατροπού μου μηνύω και πατάω πόδι
απαιτώντας – κι όχι επαιτώντας τώρα
Ποτέ ξανά να μην ακούσω
και ναι μου γνέφει με χαμόγελο αυτή
Και Νούφαρο Κωφό ριζώνω σε  νερό καθάριο
Και πριν το Νου μου και τις λίγες μου τις θύμησες χάσω ξεχάσω
στη μάνα μου να πεις αυτή τη φουκαριάρα
καταδικασμένη κάθε λεπτό και βουρδουλιά , κάθε λεπτό και πόνος
πως μοναχά αυτή λυπάμαι
Ακούς μωρέ; Μοναχά αυτή !
Η Κλωθώ μας, έγνεθε με έγνοια  αλλά  η Λάχεσή μας, γελάει τρανταχτά.

❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇ 

             Η φονική πυρκαγιά στο Μάτι φέτος απέδειξε πως με τη συνεργασία ανθρώπινων και φυσικών δυνάμεων μπορούμε να έχουμε τον τέλειο, αψεγάδιαστο ό λ ε θ ρ ο !
             Σαν πυρηνική βόμβα, σε κοντινή ακτίνα εξαϋλώνει, σε μεγαλύτερη σκοτώνει, σε ευρύτερη ακτίνα καίει και ισοπεδώνει και στην τελευταία εκεί που πάει να εκτονωθεί, γλείφονται τα εγκαύματα και οι πληγές  που αλλάζουν για πάντα την όποια προηγούμενη ζωή μας.
             Η φωτιά αυτή, στο 1χλμ σχεδόν από το σπίτι μου με καθήλωσε. Στο Μάτι και στη Ραφήνα έκανα τις πρώτες μακρινές αποδράσεις με το ποδήλατο, σκίρτησα, ερωτεύτηκα, φιλήθηκα, κάπνισα το πρώτο μου τσιγάρο. Το πρώτο beach party, οι πρώτες νυχτερινές βουτιές και το παιχνίδι της μπουκάλας.
             Γαμώτο, ήμουν εκεί. Απύθμενα εξοργισμένη. Επίτηδες πατούσα τα πιο καυτά αποκαϊδια - αυτό το απέραντο τεφροδοχείο - για να ταυτιστώ. Όσο γίνεται. (Ύβρις). Μύρισα τη σάρκα, ένιωσα την απόγνωση, την οδύνη, τον ανθρώπινο σπαραγμό. Παρακολουθούσα εμμονικά κάθε σχετική ανάρτηση στον τοπικό τύπο, σχολίαζα κι έβραζα από θυμό. Ξεχείλιζα από οργή.
             Κάθε που πήγαινα να γράψω μπας και το εκτονώσω, ντρεπόμουν. Ποια είμαι εγώ, η απέξω, η άρτια, η πλήρης, η επαρκής που θα έπιανε στο στόμα της αυτή την τραγωδία ; Και ποιες λέξεις ήταν οι κατάλληλες, ποιο πινέλο, ποια σμίλη, ποιο μάρμαρο, ποια ταινία και ποια βιβλία θα τολμούσαν να καπηλευτούν αυτό το σπαραγμό;
            Μέχρι το Σεπτέμβρη δεν άνοιξα word δεν έπιασα στυλό. Το μένος όμως μένος. Με την αφορμή των 5 λέξεων αποφάσισα να τολμήσω και ταυτίστηκα. Ενσωματώθηκα ένα 8χρονο αγοράκι, που, στα τελευταία του λεπτά πέρασε σε λέξεις έναν ακατάληπτο ποταμό σκέψεων, άτακτα, ανοργάνωτα για να προλάβει να τα πει πριν πέσει κι ο τελευταίος κόκκος στην κλεψύδρα.
Παραλήρημα παιδιού που δεν συνειδητοποιεί, δεν ερμηνεύει και δεν προλαβαίνει. Ξέσπασμα. Σε ακατάληπτο λόγο γιατί σε τέτοιου μεγέθους απώλεια, τακτική σκέψη δεν υπάρχει.
           Πικρή πρωτιά για το αναπόφευκτο που μακάρι να μην ήταν ποτέ η αφορμή να την έχω.

           Οι ψήφοι των συμπαικτών μου στο mytripssonblog.blogspot.com δείχνουν πως τουλάχιστον εκπροσώπησα κάπως τους συντοπίτες της ευρύτερης ακτίνας. Χαίρομαι που το αποτόλμησα και λειτούργησε μέσα μου αρκετά ψυχοθεραπευτικά. Χαίρομαι αν το νούφαρο σας άγγιξε. Σας ευχαριστώ που σπάσατε μέρος από το προσωπικό μου απόστημα. Αλλά για τον Άνεμο (από ποιο μακάβριο ασκό δεν ξέρω) που τακίμιασε με τους ανεύθυνους υπεύθυνους ισοπεδωτικά, μόνο όνειδος θα έχω. Ισοβίως.


- δώρο, φιλοτεχνημένο από το γλυκό ❤ μου σπυ


37 σχόλια:

  1. Τα ποιήματα γενικά δεν βρίσκονται ανάμεσα στις προτιμήσεις μου, όμως μπορώ να ξεχωρίσω ένα δυνατό κείμενο, νομίζω...
    Η συμμετοχή σου ήταν πολύ δυνατή - τόσο αυτή, όσο και η δεύτερη συμμετοχή σου - και τώρα που διάβασα και τα συμπληρωματικά σου "σχόλια", δεν έχω λόγια για να εκφράσω το θαυμασμό μου, στην ικανότητά σου να μετουσιώνεις τα συναισθήματά σου σε λέξεις.
    Νομίζω ότι υπήρξες η αποκάλυψη του παιχνιδιού και θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στη Λυσίππη, που σε έπεισε να "συγκατοικήσεις" μαζί της και σιγά-σιγά να αρχίσεις να στολίζεις το μπλογκοσύμπαν με τα σπαράγματα της ψυχής σου. Σε ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σας ευχαριστώ Pippi γιατί ενθαρρύνετε, στηρίζετε και εμψωχώνετε. Χάρηκα που συνευρεθήκαμε στο στέκι της Μαρίας καταθέτοντας το καλύτερό μας όλοι.
      Να΄σαι πάντα καλά κι εύχομαι να έχουμε ευκαιρίες να γνωριστούμε !

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την πρωτιά σου. Ήταν συγκλονιστική η συμμετοχή σου. Το θέμα της κάτι που μας πόνεσε όλους τούτο το καλοκαίρι. Η Κλωθώ έγνεθε με έγνοια, αλλά η Λάχεσις γέλαγε τρανταχτά.
    Ήταν στις επιλογές μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω Ελένη μου, το θυμάμαι και σε ευχαριστώ από καρδιάς !
      Συμπορευόμαστε με οδοδείκτες χωρίς ομίχλη, με ομίχλη γιατί είμαστε παντός καιρού !

      Διαγραφή
  3. Τα θερμά μου συγχαρητήρια γι' αυτήν την υπέροχη πένα που σου χάρισε μια όμορφη νίκη! Πολλά μπράβο σε περιμένω εναγωνίως όταν έρθει η σειρά σου στην σκυτάλη! Μπράβο και πολλά φιλιά! Α!!!! και να έχεις το νου σου... όταν διαλέξεις τις επόμενες λέξεις για να μην χάσεις... το ανετά...κι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι ο Θεός είπε .... όπως υπέροχα είπες και εσύ!
      - ένα άγχος το έχω για τη σκυτάλη αφού δεν γνωρίζω το είδος αλλά θα είμαι στο πόστο μου !
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια κορίτσι μου
    Γραφή καρδιάς το ποίημα σου

    Πάντα τέτοια ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ σε θαυμάζω και σε ρουφώ. Χαίρομαι για τα καλά σου λόγια κι εύχομαι να μη στερέψεις ποτέ για να γράφεις. Έχω το μήνυμα του καθρέφτη στην καρδιά μου

      Τα φιλιά και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  5. Πολύ δυνατή η συμμετοχή σου Αννέτα, τόσο για το θέμα που χειρίστηκε, όσο και για τον τρόπο που το έκανε.
    Δε νομίζω να έχει κανείς διαφορετικά συναισθήματα, απ' αυτά που μοιράστηκες στις σημειώσεις σου.
    Πολλά συγχαρητήρια για τη διάκριση σου! :)
    Καλή Κυριακή 🍂🍁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εσύ Μαρίνα πάντα με σκέψεις ... ταξιδιάρικες ! Χίλια ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  6. Δεν ήμουν τόσο κοντά χιλιομετρικά στο κακό...δεν άγγιξα, δε μύρισα, απέφυγα να δω "σκληρές" εικόνες, αλλά όλο αυτό το κακό νομίζω δεν άφησε κανέναν χωρίς να τον επηρεάσει και να τον στενοχωρήσει βαθιά!
    Καταλαβαίνω τι λες, κι εγώ δεν τολμούσα να γράψω το οτιδήποτε σχετικά...ποια ήμουν εγώ σκεφτόμουν που θα διανοηθώ κάτι τέτοιο; Πολύ το έκαναν...άλλοι με σεβασμό, άλλοι με οργή, και κάποιοι ακόμα χειρότερα γιατί έπρεπε να το κάνουν για όποιο λόγο. Καταλαβαίνω λοιπόν απόλυτα, κι ας μην ήμουν κοντά, και μπορώ να πω ότι αυτό σου το ποίημα λειτούργησε ψυχοθεραπευτικά για πολλούς από μας.
    Όλη αυτή τη φρίκη που αν δεν την έχεις ζήσει, ούτε να τη διανοηθείς μπορείς χωρίς να νιώσεις ότι χάνεις τα λογικά σου. Ήθελε τόλμη πολύ να κάνεις αυτό το βήμα....ήθελε θάρρος να μπεις τόσο βαθιά στον όλεθρο και τον χαμό, έστω και με λέξεις...και ήθελε μεγαλείο ψυχής, για να το ντύσεις όλο αυτό με τον απόλυτο σεβασμό, όπως του αρμόζει!

    Συγχαρητήρια πολλά Αννέτα μου!
    Μακάρι το ποίημα να ήταν βγαλμένο μόνο από τη φαντασία...μακάρι!

    Φιλιά πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μακάρι το ποίημα να ήταν βγαλμένο μόνο από τη φαντασία...μακάρι!"
      Τα είπες όλα Μαργαριταρένια, όλα !
      (μα ποιος ευχαριστεί ποιον; εμείς πρέπει να σου πάρουμε ομαδικό δώρο για τη ζεστή σου φιλοξενία! )

      Διαγραφή
  7. Τα συγχαρητήρια και τον θαυμασμό μου κι από μένα Αννέτα μου. Ήσουν η μεγάλη έκπληξη αυτού του παιχνιδιού και πολύ το χάρηκα που μπαίνει νέο αίμα στην ομάδα μας. Συγχαρητήρια και στην Αναστασία που σε διάλεξε για συγκάτοικο, γιατί έτσι σε γνωρίσαμε κι εμείς:-)
    Ο επίλογός σου με εκφράζει και με συγκλονίζει κι εμένα, όπως κάθε ευαισθητοποιημένο άνθρωπο νομίζω. Αν μου επιτρέπεις να μιλήσω με το ρόλο της μάνας, κι επειδή εκείνες τις ώρες, όλες κάναμε τις προσωπικές μας προβολές και συνειρμούς, η προσωπική μου κραυγή θα ήταν: Οχι άλλο τσιμέντο στις παραλίες μας, όχι άλλους φράχτες και περιφραγμένα οικόπεδα, ας ανοίξουν επιτέλους τα στόματα, μαζί με τα κλεισμένα μονοπάτια και τις φραγμένες ατραπούς. Να μην ξαναγράψουμε τέτοια κείμενα σε κάνα-δυο χρόνια, θρηνώντας μικρά παιδιά.
    Και πάλι συγχαρητήρια πολλά Αννέτα μου και καλή συνέχεια σ' ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, όλοι κάναμε τις προσωπικές μας προβολές, ακριβώς όπως το λες είναι. Και χτες, σήμερα εμείς, αυτοί, αύριο ποιοι;
      Οι λεωφόροι ψυχών γεμάτοι τροχαία και θύματα από καταβολής κόσμου.
      Έχεις το θαυμασμό και την αγάπη μου

      Διαγραφή
  8. Αναστασία μου η νέα σου συγκάτοικος είναι θησαυρός !!! Διάβασα στη Μαρία το γραπτό σου Αννέτα και είναι γεμάτο από την τραγωδία που εγώ τουλάχιστον δεν έζησα από κοντά αλλά ένοιωσα και νοιώθω ακόμα την θλίψη και τον πόνο !!
    Μόνο που αεύ τα αποτύπωσες με τρομερά αντικειμενικό τρόπο που μακάρι να μην ήταν αληθινό γεγονός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γι΄αυτό την επόμενη φορά θα εντοπίσουμε κάτι θετικό και θα υμνήσουμε τη Χαρά !
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ :)

      Διαγραφή
  9. Θερμά συγχαρητήρια Αννέτα μου. Αν και δεν ψηφίζω ---ναι ναι ιδιοτροπία μου--ποιήματα στο παίζοντας με τις λέξεις επειδή υπάρχει το Συμπόσιο για την ποίηση, αν και για μια τρομερή τραγωδία που όλους μας συγκλόνισε, δεν θα έγραφα ποτέ κάτι, εν τούτοις είδα ότι με σεβασμό στάθηκες και αφουγκράστηκες τον πόνο του ολέθρου μέσα από τις παιδικές σκέψεις. Ήταν όντως συγκλονιστικό το ποίημά σου η δε γραφή σου συναρπάζει.
    Καλή συγκατοίκηση Λυσιππάκι μου. Υπέροχη η παρέα σου.
    Καλή σας εβδομάδα και μόνο να ευχηθώ μπορώ να βάλουν μυαλό οι υπεύθυνοι της τραγωδίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω αν ήταν ποίημα ακριβώς ( για μένα), χείμαρρος ορμητικός όμως σίγουρα ήταν. Γιατί στην κοινωνία των υποτελών και σαν αδύναμοι κρίκοι, χείμαρροι η κραυγή μας.
      Και η δκή σου γραφή με ΆΓΓΙΞΕ βαθιά αλλά είχα 6 χαρτάκια και 5 αποφάσεις μόνο!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :)

      Διαγραφή
  10. Διαβάζω τώρα τις συμμετοχές Αννέτα μου και βρίσκω τη δική σου συγκλονιστική .
    Γι'αυτό και η πρωτιά και μπράβο σου.
    Μακάρι να ήταν βγαλμένα από τη φαντασία σου όλα αυτά .
    Στον κυματοθραύστη Γίγαντα λύγισα.
    Πόσος πόνος θεέ μου, σωματικός και ψυχικός!
    Καταλαβαίνω την αποχή σου κι εγώ για τον ίδιο λόγο δεν είχα διάθεση για αναρτήσεις όλο το καλοκαίρι .
    Να είσαι καλά κι εύχομαι στις άλλες σου συμμετοχές να έχεις ευχάριστες εμπνεύσεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το υποσχέθηκα στον εαυτό μου Ρένα αυτό γιατί, πέρα από την τραγωδία που παίζεται καθημερινά και παντού στον πλανήτη, μια ρημαδοχαρά θα βρούμε. Επιβάλλεται !
      Φιλιά και από εμένα

      Διαγραφή
  11. Συγκλονιστική η αφήγησή σου Ανέττα μου ....μιάς τραγωδίας που σημάδεψε αυτό το καλοκαίρι αφανίζοντας τόσες ζωές αθώων... Δεν έχω λόγια γιά τον ανθρώπινο πόνο αυτής της καταστροφής, αν και βρισκόμουν μακριά από την εστία των γεγονότων, βίωσα πολύ έντονα την εξέλιξή τους , γιατί έχω μνήμες από την περιοχή και κουμπάρους κατοίκους....Διατηρώ πολύ θυμό μέσα μου γιά την ανικανότητα των εγκληματικά ανεύθυνων "υπεύθυνων" και βαθειά συντριβή γιά τις τόσο άδικα όσο και τραγικά, χαμένες ζωές...Συγχαρητήρια γιά την διάκρισή σου και καλώς ήρθες στην παρέα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα ¨όνειρο¨ όπως λες κι εσύ Κλαυδία και δυστυχώς πολλά είναι "όνειρο κακό". Και η ζωή καταγράφεται και συνεχίζεται.
      Να΄σαι πάντα καλά !

      Διαγραφή
  12. Ένα κείμενο καρδιάς μόνο εξαιρετικό μπορεί να είναι!!
    Συγχαρητήρια Ανέττα πρώτα για την ευαισθησία σου και έπειτα για την δεινή σου ικανότητα να την μετουσιώνεις σε γραπτό.
    Εξαιρετικό το σκίτσο του σπυ που αποτυπώνει τη φιγούρα ενός παιδιού να προσπαθεί να σβήσει με ένα "τίποτα" -ένα μικρό κλαδί- τη φωτιά.
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το σπυριδούλι ταυτίστηκε , σίγουρα το διάβασε πολλές φορές, για να συμπληρώσει η εικόνα τα λόγια.
      Και οι δυο μας σε ευχαριστούμε πολύ !

      Διαγραφή
  13. Τις τραγωδίες Αννετά-κι μου δεν υπαρχουν λόγια να τις περιγραψουμε..
    Διαβαζοντας εδώ το συμπληρωματικό κειμενο γυρω απο το δύσκολο πόνημα σου είδα την ευαισθητη προσεγκισή σου!!
    Ενα μεγαλο μπραβο και συγχαρητήρια για την πρωτια σου Αννετα-κι!!!
    Να είσαι καλά καλο σου μηνα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα λόγια σου ενδυναμώνουν, εμψυχώνουν και ωθούν. Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα, καλό μήνα και σε εσένα !

      Διαγραφή
  14. Για μένα δεν ήσουν έκπληξη! Αν και σε γνωρίζω πολύ λίγο, έχω καταφέρει να πιάσω τον παλμό σου και να αφουγκραστώ τη γραφή σου, οπότε αφού είχα ψηφίσει , είπα..."αυτό πρέπει να είναι το Αννετά...κι! " ☺Και τσουπ... επιβεβαιώθηκα! ;-)
    Σε ξεχώρισα, σε ψήφισα, συνέχισε κι εσύ να μας μαγεύεις!

    Συγχαρητήρια γλυκό μου καρκινάκι!


    + και λάικ στο σκίτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλά λάικ στο σκίτσο, μα πάρα πολλά !
      - Μου είπε η Αναστασία ότι με εντόπισες από πριν αριστάκι και γέλασα με την καρδιά μου.
      Κι εγώ δεν θα μπορούσα να προσπεράσω την Άσκηση αφού σε λίγους στίχους πέρασες όση σοφία μπορεί να περάσει Ο δάσκαλος σε μια ζωή.
      Συγχαρητήρια και σε εσένα ! Άψογη :)

      Διαγραφή
  15. Νομίζω πως δεν έχω να προσθέσω κάτι σε όσαν γράφτηκαν παραπάνω. Συγχαρητήρια κι από μένα και μια ευχή: να μην υπάρξουν ξανά τέτοια γεγονότα να μας "εμπνεύσουν".
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λόγια βγαλμένα με καημό, θυμό, πίκρα. Λόγια δυνατά, ραγίζουν, σπάνε... Συγχαρητήρια που άγγιξες καυτά συναισθήματα και τα έκανες λέξεις!Πάντα δυσκολευόμουν στις τραγωδίες και τις αντιμετώπιζα μάλλον με αμηχανία, δεν βρίσκω λόγια, δεν βρίσκω λέξεις να εκφράσω αυτά που νιώθω. Κι εσύ κατάφερες να "ξεκλειδώσεις" όλα αυτά που ένιωθα.
    Να είσαι καλά! Να γράφεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ... γιατί είμαστε ακόμα Άνθρωποι, ανάθεμα ! γι αυτό πονάει .....
      Να είσαι και εσύ πάντα καλά και να προσέχεις σ αυτη τη ρημαδοκοινωνία "των υποτελών ".
      Σε ευχαριστώ !

      Διαγραφή
  17. Θυμάμαι την έκπληξη που ένιωσα σαν έμαθα πως είναι δικό σου (που απορώ, κατόπιν εορτής, καθώς τώρα μια χαρά σε βλέπω! -άτιμη πέρλα που μου βούτηξες τα γυαλιά), την οποία γρήγορα διαδέχτηκε το χαμόγελο. Το χαμόγελο που ξέρει και καμαρώνει τον θαυμαστό σου τρόπο να κοινωνείς το μέσα σου, κοκκινάκι μου.

    -Σ' ευχαριστώ που είσαι εδώ και ομορφαίνεις τη γωνίτσα με τη παρουσία σου. 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω λόγια για αυτή την έμπνευσή σου, τη λάτρεψα και με συγκίνησε.
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να΄σαι καλά κορίτσι μου, σ΄ευχαριστώ
    ( Αλεξάνδρα; -επιμένω εγώ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή