Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Το παιχνίδι της Αγάπης

Όπου γάμος και χαρά η Λυσίππω πρώτη. 
Και το προσκλητήριό μου γράφει στο "ΑΠΟ" Hengeo.
Σ' ευχαριστώ πολύ, Γιώργο μου, για την σκέψη σου να μου το δώσεις.

Οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις του Hengeo...

Αγνάντι της δύσης σε μία παραλία, κοίταγμα του έναστρου ουρανού ή κάτι άλλο;

Στα καλύτερα με πας. Φχαριστώ!
Ένα συνεχές άπληστο ρούφηγμα ουρανού και θάλασσας, για να γεμίσει το είναι μου ομορφιά, με μικρά διαλείμματα κατά την διάρκεια των οποίων τα μάτια κλείνουν, για να αφήσουν το πλαφ πλουφ να με κυριεύσει, να με γαληνέψει και να με ταξιδέψει. Μετά θα με πιάκει ο παλιμπαιδισμός μου και θ' αρχίσω να σκαλίζω την άμμο μέχρι να βαρεθώ. Κατόπιν, θα σηκωθώ και θ' αρχίσω να περπατάω κατά μήκος της παραλίας, μαζεύοντας κοχύλια και  χαζεύοντας/απολαμβάνοντας το κύμα που θα σκάει στα πόδια μου. Ε, και μετά, Ζωρζ, θα σου πω: Κάνα σάντουιτς έφερες; Η θάλασσα μου ανοίγει την όρεξη. :P


Ο έρωτας περνάει από το στομάχι;

Ο Έρωτας είναι αχόρταγος και ζει στην ένταση. Το μυαλό του είναι μαγνητισμένο απ' το είδωλο του άλλου, συνεπώς είναι απασχολημένος με το να "καταβροχθίζει" την ύπαρξη του άλλου, καθετί που τον αφορά. Είναι χορτάτος με άλλα πράγματα, περιττεύει το φαγί.


Ποιο τραγούδι για σένα είναι απόλυτα συνυφασμένο με την αγάπη;


Σε ελληνικό > Αρλέτα - Τα ήσυχα βράδια  


Μία αγαπημένη συνήθειά σου;

Σε σχέση πάντα με το θέμα μας, έτσι; 
Να παρατηρώ & να ξαφνιάζω -καταλλήλως- σε ανύποπτες στιγμές. 


Συμφωνείς ότι τα ετερώνυμα έλκονται;

 Πιστεύω πως σε βασικά πράγματα θα πρέπει να υπάρχουν κοινά στοιχεία, για να μπορείς να συνυπάρξεις και να συνεχίσεις, όπως: κοσμοθεωρία, αντιλήψεις, αρχές κλπ. Είναι πράγματα που καθορίζουν την σκέψη και την στάση σου. Αν υπάρχουν πολλές διαφορές, δεν ξέρω κατά πόσο μακρύ διαγράφεται το κοινό μέλλον. Κρατώ μικρό καλάθι, αν και ποτέ δεν ξέρεις.



"Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει την Αγάπη να ανθεί, όταν αυτή το θέλει"

...μου είπε κάποτε μια Φίλη, στην γιορτή μου, 
κι από τότε δεν το ξεχνώ και το κουβαλάω μέσα μου. 

37 σχόλια:

  1. Αστεράκι μουουουουου!!!
    Μα, πόσο όμορφα απάντησες δίνοντας το μοναδικό σου στίγμα!
    Εμένα με έχεις μαγέψει, εδώ και καιρό, οπότε με τις σημερινές σου απαντήσεις απλά επιβεβαίωσα το πόσο σε λατρεύω!
    Αγκαλίτσα και φιλάκι!
    Α, τα σάντουιτς στην παραλία, θα τα φέρω εγώ! (Η να φέρω κάνα γλυκάκι, μωρέ?! Αφού μας ξέρω...!!!)
    ;-)
    Α, εννοείται πως απαιτώ να έρθουν κι άλλες στην παρέα μας! Ονόματα δε λέω! Ξέρουν αυτές!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παρένθεση με πέθανε!!!! χαχαχα
      Καλέ, ποτέ δεν είχα σκεφτεί να πάρω γλυκό στην θάλασσα. Κοίτα τώρα που όποτε βρίσκομαι κοντά σε θάλασσα και την χαζεύω, θα μου έρχεσαι στον νου και θα θέλω γλυκό. :))

      Για τα υπόλοιπα, τι να σου πω που μ' έχεις κατασκλαβώσει; Σε φιλώ κι αποχωρώ, γιατί σε λίγο θ' αρχινήσω να τραγουδώ "σαν την παπαρούνα μοιάζεις / χίλια χρώματα αλλάζεις".
      Γιαννούλι μου, σ' ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχες απαντήσεις, δοσμένες με όμορφη ποιητική χροιά!
    "..Το μυαλό του είναι μαγνητισμένο απ' το είδωλο του άλλου.."
    Μα τι ωραία που διατυπώνεις το συναίσθημα της αγάπη!!!
    Εύχομαι γλυκιά μου να είσαι έμπλεη αυτής, στη ζωή σου!
    Φιλιά πολλά και Καλό Σαββατοκύριακο Lysippακι μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κατερίνα, πάντα με τα μοναδικά σου λόγια και τις υπέροχες ευχές σου. Σ' ευχαριστώ εκ βαθέων για όλα. Καλό Σαββατόβραδο και χαρούμενη αυριανή. Τα φιλιά μου -και τα χαμόγελά μου, τ' αξίζεις!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπερα κοριτσαρα μου!
    σουπερ απαντησεις ολες!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή....Λυσίππω (αχαχαχαχαχα!!!) το "ΛΥΣΙΠΠΩ" έγραψε τόσο που δεν θέλω να πω τίποτα άλλο, πέραν αυτού: Πως δεν περνάει ο έρωτας από το στομάχι;;;; Εδώ ψάχνουμε για κάνα σάντουιτς λέμεεεεεεε!! Είσαι σκέτος θησαυρός και λατρεύω κι εγώ "τα ήσυχα βράδια" γλυκοκουμπαρόνι μου τρελό!! Φιλιά άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...αυτή την μικρή παρατήρηση θα έκανα κι εγώ...υπέροχες όμως όλες οι απαντήσεις σου!!
      Να είσαι καλά και να ερωτευτείς τόσο που να μην ξαναπεινάσεις ποτέ!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. @Κουμπαρόνι

      Μα δεν παίζει έρωτας στα πέριξ, γι' αυτό ο νους μου στο φαϊ. :P Αλλά, αλήθεια. Στο μυαλό μου είναι ασύνδετα αυτά τα δύο. Για μένα πάντα.

      Τα ήσυχα βράδια > υπέροχο. Πώς να μην το λατρέψει κανείς; Απείρως ευαίσθητοι και τρυφεροί στίχοι.

      Τρούλι γιορς,
      Λυσίππω (χαχαχα -ντιπ χωριάτικο. πώς λέμε Βασίλω, Θανάσω κλπ)

      Διαγραφή
    3. @Μαράκι

      Μα τι ευχάρα ήταν αυτή;;
      Ευχαριστώ για όλα με βαθύ τεμενά!!! :)))

      Διαγραφή
  5. Μα έχεις διατυπώσει απίστευτα όμορφα το συναίσθημα , γράφεις όμορφα .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου και μεγάλη μου χαρά να το ακούω.
      Ευχαριστώ πάρα πολύ, Νικολίτσα μου.
      Φιλιά πολλά και ηχηρά!!

      Διαγραφή
  6. Το Λυσιππικό χεράκι το κανε πάλι το θαύμα του!!!
    Τι ωραία που γράφεις και εκφράζεσαι!!! Κι ειδικά για ένα τέτοιο θέμα!! :))
    Οι επιλογές σου εξαιρετικές!! Συμφωνώ συμφωνώ!! Αλλά έχουν δίκιο και τα κορίτσια πάνω περί στομαχιού!!! Χαχαχα!! Ερως ανίκατα μάχα και στομάχα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά γλυκειά μου και να περάσεις τέλεια το σ/κ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Α ρε Μαριλένα!!! Λες γι' αυτό να είμαι ακόμα single; Κοίτα που θα μου αλλάξετε μυαλά και θα κυκλοφορώ με τον νταβά στη σχολή από Δευτέρα > εδώ ο καλός ο μουσακάς!!

      Σ' ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου, κοπέλα μου!!
      Φιλάκια πολλά απ' τα Λυσιππικά χειλάκια -ανατομία το πάμε. χαχα

      Διαγραφή
  7. αλλιως ηθελα να σχολιασω διαβαζοντας τις απαντησεις σου ,αλλιως θελω διαβάζοντας τα σχόλια! θελω μετα μανίας σάντουιτς τώρα! χαχαχαχα
    Αγαπησιάρικες οι απαντήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Φωτιές μας άναψε το σκανδαλώδες και κολασμένο σάντουιτς. ♫ ♪ Είναι παιδί μου πειρασμός σεισμός, άι άι άι άι / σαλάμι και τυρί, ντομάτα αρκετή, άι άι άι άι / όταν στα χέρια σε κρατώ πετώ, άι άι άι άι / λες κι έχω βγάλει απ' την πείνα φτερά, άι άι άι άι / θα σου το πω μεσ' του γλουκ γκλουκ τον σκοπό / θα σου το πω πόσο τρελά σ' αγαπώ. Δικόοοο σου τώωωρα, Νάααασια. :))

      (Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια -φιλιά πολλά!!!)

      Διαγραφή
  8. Θα σχολιάσω μόνο αυτό που είπε η φίλη σου και μου φαίνεται πως έχει δίκιο.. Αν το θέλει η νύφη κ ο γαμπρός που λέει και ο λαός μας....

    φιλίιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μικρό πόνι τη καταβρίσκω απίστευτα με τα ρήματα σου από την ελληνική επαρχία!!! Μυρίζεις μιαν άλλην εποχή και πολύ μ' αρέσει τούτη η γραφή!!!
    Να σου αφήσω εδώ και μια τυχαία κι άσχετη πληροφορία... λατρεύω τόσο το because you loved me που ήταν το τραγούδι που είχα διαλέξει για τον πρώτο χορό του ζευγαριού στο γάμο μου! Κι ας χώρισα....οι στίχοι εξέφραζαν όλα όσα ένιωθα τότε για αυτόν τον Άνθρωπο!
    Φιλάκια πολλά μωρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω, μ' έστειλες. Είσαι η πρώτη που μου λέει κάτι τέτοιο, πραγματικά. Το σχόλιό σου καταγράφεται στο μπλοκάκι των μπεστότερων (απ' το best :P ) κομπλιμέντων που μου έχουν κάνει έβερ, γιατί έχομεν κι ένα ψώνιο με την γλώσσα, βεβαίως βεβαίως, και με καθετί αλλοτινό.

      Ναι, το θυμάμαι. Σε θυμήθηκα όταν το έβαζα κιόλας. :)
      Τρομερό τραγούδι..!!!

      Σε γλυκοφιλώ και σ' αγκαλιάζω, γιαβρούμ.

      Διαγραφή
  10. Λυσίππη σε ευχαριστώ πολύ πολύ που πήρες την πρόσκληση και μάλιστα την τίμησες με τόσο όμορφο τρόπο! Πολύ πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου. Καλά με το σάντουιτς έχω λυθεί στα γέλια λέμε! Τα ήσυχα βράδια είναι και δικό μου αγαπημένο τραγούδι!

    Καληνύχτα και καλά να περνάς! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον!! Λες να την άφηνα έτσι; χεχε
      Με το σάντουιτς κι εγώ γέλασα όταν το έγραφα. Χώρια δε που έγινε και πρωταγωνιστής σε τούτη την ανάρτηση το άτιμο, και δεν του το 'χα. Μιλάμε για πετυχεσιά, όχι αστεία. Πολύ χαίρομαι που σ' άρεσαν, και που ταυτιστήκαμε στην Αρλέτα!! ^_^

      Να 'χεις ξημέρωμα ροδοζαχαρένιο.
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Απ' τον αγαπημένο φίλο Hengeo, έρχομαι σβουράτη (νέα λέξη!) και τι χαρά είναι αυτή να συναντώ και άλλους μπλογκόφιλους σ' αυτό το ζεστό σπιτικό!
    Τώρα που σε βρήκα δε θα σ' αφήσω! ;-)
    Καλώς σε βρίσκω λοιπόν!
    ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ! (Α=Αληθινά) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραίο που είναι να σε πιάνουν αλά μπρατσέτα, να μην σ' αφήνουν και να σ' το δηλώνουν. Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια & την ζεστασιά σου. Καλώς βρεθήκαμε, σβουράτη νέα φίλη μου. :)

      Την καλημέρα μου και τα ΑΦιλιά μου!!

      http://2.bp.blogspot.com/-Dr8IevmGhno/UeVNFfypolI/AAAAAAAAO8k/kILcaWk6Z5U/s400/1.gif

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ, για το άνθισμα καρδιάς! :)

      Διαγραφή
  12. Όλα καλά, αλλά μου τα χάλασες στο σάντουιτς...χάθηκε μια ποικιλία με ουζάκι;;
    Τέλος πάντων, την καλησπέρα μου μετά από καιρό, απολαμβάνοντας
    στο πλήρες, το εκρηκτικό σου ταμπεραμέντο!!
    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φαντασία μου τα φταίει. Δεν προνόησε να ζωγραφίσει κάνα μαγαζάκι εκεί κοντά. :P

      Σ' ευχαριστώ θερμά για το κομπλιμάν, Ανταίε μου.
      Και χαίρομαι πολύ, να ξέρεις, που σε βλέπω.
      Καλό βράδυ!! Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  13. Lysippe μου,
    είσαι ένα ποιητικό αστέρι γεμάτο αγάπη και εσωτερική ομορφιά!
    Οι απαντήσεις σου είναι ιδιαίτερες και τόσο όμορφα διατυπωμένες.. τελικά τι σαντουιτσάκι θα φας; -Κόλλησα!!Χαχα-
    Οι μουσικές επιλογές σου υπέροχες γι ακόμα μια φορά!
    Η εικόνα με το μικρό καλάθι με μάγεψε! Αχ!
    Πολλά γλυκά φιλιά και καλή εβδομαδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πολύ κακώς μεταφράζεσαι ως περιστέρι. Αηδόνι έπρεπε να σημαίνεις, καθώς τα λόγια σου ηχούν σαν το μελωδικότερο τιτίβισμα μέσα μου. Και μακάρι να τ' αξίζω!!

      Το σαντουιτσάκι; Με ντοματούλα, μαρουλάκι, σαλαμάκι, τυράκι... μη σου πω και με κάνα τζατζικάκι (δεν έχω να φιλήσω και κανέναν). Διαιτητικό. :P

      Σ' ευχαριστώ για όλα & σε γλυκοφιλώ, ματάκια μου!!

      Διαγραφή
  14. Μικρή μου σκορπίνα!! Πόσο σε απολαμβάνω διαβάζοντας..
    Στην δεύτερη απάντηση μαζί σου..!! (κάνω μπαμ ότι δεν το'χω στην κουζίνα;;)
    Συμφωνώ και με την τελευταία σου απάντηση, είναι καλό να υπάρχουν κοινοί παράγοντες να μην είναι όλα εκ διαμέτρου αντίθετα.
    Αυτό που σου είπε η φίλη σου είναι ένας μικρός θησαυρός..
    Πολλά φιλιά αγαπημένη μου!! ღღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μέχρι πριν. Το έκαψες, βρε Κατερινούδι. Φτου! :Ρ
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαρά μου. Χαίρομαι που συμφωνούμε. Και, ναι, είναι ένας μικρός θησαυρός αυτό που είπε (όπως είναι και η ίδια)... απόσταγμα σοφίας.
      *αγκαλίτσα σφιχτή*

      Διαγραφή
  15. Πιάνω τον εαυτό μου να ονειρεύεται κάθε που σε διαβάζω (κι ας άργησα), μου βγάζεις όλα τα καλά από μέσα μου όπως λέει και η Celin στο αγαπημένο τραγούδι που μας θύμισες,θέλει ταλέντο και αγνή καρδιά για να το κάνει κανείς αυτό και εσύ τα έχεις μπόλικα και τα δυο!
    Σε φιλώ ηχηρά στη μαγουλήθρα και ως μεγαλύτερη(ενάμιση αιώνα περίπου)μια συμβουλή θα σου δώκω : μείνε όπως είσαι,μην τολμήσεις να αλλάξεις τίποτα,ποτέ και για κανέναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πιάνω τον εαυτό μου να συγκινείται όποτε σε διαβάζω. Δώκε μανίκι σου να σκουπίσω τις μυτσούλες. :P

      Πέρα απ' την πλάκα: με κατασυγκινείς και με γλυκαίνεις, πάντα. Όμως, θα ήταν εγωιστικό κι άσχημο να "καπηλευτώ" τούτη την ωραιότητα, γιατί εχω και τα στραβά μου. Απλώς δεν την βρίσκω να βασανίζω τους άλλους με διάφορα τερτίπια κι έχω μπέσα -χωρίς να σημαίνει ότι δεν κάνω κι εγώ λάθη. Είναι μεγάλη μου χαρά να δίνω ό,τι όμορφο έχω, όποιο κι αν είναι αυτό και με οποιονδήποτε τρόπο.

      -Σου είμαι ευγνώμων για τους θησαυρούς που μου άφησες.

      Διαγραφή
  16. Δεν θα κουραστώ/βαρεθώ ποτέ να σε διαβάζω, κοριτσάκι...
    Πάντα με διασκεδάζεις-ταξιδεύεις. Συνέχισε να γράφεις!
    (Πιο συχνά, παρακαλώ! ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!!)

    Πολλά πολλά φιλιά από τη μακρινή Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμάααακι!! :) ♥
      Βρε, μιλάς εσύ για "λείψιμο", που καταντήσαμε να παίρνουμε την αγριμο-δόση μας μέσω των tags στο fb; :P

      Μάκια μούκια και σφιχτή αγκαλιά, μικρό μου!!
      (Και σ' ευχαριστώ πολύ!!!)

      Διαγραφή
    2. Το ξέρω ότι χάθηκα.. σύλλογοι, συνέδρια, σχολεία, επαγγελματικές ενώσεις, αγώνες (και αγάπες τηγανητές.. εχεμ..). Τα tags με καρφώνουν! Χα χα.

      Μου λείψατε τόσο μα τόσο πολύ που χοροπηδάω σαν κατσικάκι κάθε φορά που κάποιος μου αφήνει μήνυμα ή προλαβαίνω να διαβάσω κάποια ανάρτησή σας. Γιατρέ, τι μου συμβαίνει; Είμαι καλά; :Ρ

      Αγάπη :)

      Διαγραφή