Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Έγκυρη δημοσκόπηση (10 ελληνικά σημαδο-τράγουδα)

Λίγο η έλειψη έμπνευσης (ακόμα κλωθογυρίζω στο μυαλό μου το nude να φανταστείς, ω ναι!!) κι ότι έχω να κάνω ανάρτηση απ' τα Χριστούγεννα, λίγο η ανάγκη για κάτι πιο ελαφρύ και χαβαλετζίδικο, λίγο που ζήλεψα την σημερινή ανάρτηση της Αριστέας (να, εδώ!)... πολύ θέλει ο άνθρωπος; Δεν άντεξα! Πήρα την πασμίνα μου κι αυτοπροσκαλέστηκα (γιατί όπου γάμος και χαρά η Λυσίππω πρώτη - μην τα ξαναλέμε, μην τα ξαναλέμε!) στο νέο παιχνιδάκι που έσκασε μύτη στην γειτονιά μας, το οποίο μας προσκαλεί να ανασκαλέψουμε την μουσική μας λίστα και να παραθέσουμε δέκα απ' τα ελληνικά τραγούδια που μας έχουν σημαδέψει. Τώρα θα μου πεις, και με το δίκιο σου: "22 χρονώ τι πρόκαμε να σε σημαδέψει"; Θα προσπεράσω αγέρωχα την αγένειά σου, και θ' απαντήσω με ύφος ζεν: "Κάτσε εκεί δα να δεις. Γιατί μπορεί να μην έχω ταραχώδες (ακόμα) παρελθόν (κάτσε να περάσουν καμιά 20ριά χρόνια, και πρώτα ο Θεός, καλά να 'μαστε, εδώ είμαι να σου κάνω λεπτομερή καταγραφή εκ νέου), αλλά έχω την τάση να καταγράφω και να κάνω άπειρες συνδέσεις και ποικίλους συνειρμούς. Ό,τι έχω, θα σου το δώκω, δηλαδής. Τραγούδια που μου μίλησαν, που μου έδωσαν και τα φυλάω σα θησαυρό, τραγούδια που θυμάμαι και χαμογελάω."

Πάμε στο... ψητό, όμως, γιατί μιλάω τόση ώρα. Όχι τίποτις άλλο, αλλά θα βαρεθείς, θα φύγεις σα λαγός και μετά θ' ακούω μόνη μου τα τραγούδια.

Με ανάκατη και χωρίς ειρμό σειρά...


1. Πυξ Λαξ - Δεν σε ξέρει κανείς: Για την μουσική του, τους στίχους του, το ύφος του... για τα πάντα του. Για κείνο τον συνειρμό και το χαμόγελο της διαπίστωσης ότι υπάρχει κάποιος, έστω κι ένας, που σε ξέρει... και σε ξέρει πραγματικά, περισσότερο από άλλους που είναι (τάχα μου) κοντά σου.

2. Γιάννης Μηλιώκας - Για το καλό μου: Γιατί απλώς τσακίζει.

3. Ανδριάνα Μπάμπαλη - Μια ευχή: Για την ευχή που βγήκε -ανέλπιστα- αληθινή, στίχο στίχο!

4. Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Πριν το τέλος: Τραγούδι-κοινός_τόπος με μια ψυχή, που εσαεί -όταν θα το ακούω- θα χαμογελάω και θα γεμίζω γλύκα.

5. Χρήστος Δάντης - Το παλιό μου παλτό: Ομοίως με το παραπάνω, κι ιδίως για τον τελευταίο του στίχο και το σχόλιο που συνόδευε το τραγουδάκι τον Σεπτέμβριο/Οκτώβριο του '10. Ναι, ακόμα το θυμάμαι. :)

6. Νατάσα Μποφίλιου - Καραβάκια: Απ' το ίδιο (πολύτιμο) άτομο κι αυτό. Απ' την αρχή αρχή που ξεκινήσαμε να διαγράφουμε κοινή πορεία. Θες η σύνδεση με τη φίλη μου κι όλα τα σημαίνοντα, θες ότι κι από μόνο του είναι απερίγραπτο... κάθε φορά που το βάζω συγκινούμαι απέραντα.

7. Μάριος Φραγκούλης - Τον εαυτό του παιδί: Η κρυψώνα της ψυχής.

8. Χάρις Αλεξίου - Μεγάλωσα: Μεγάλη Χαρούλα. Θες για τις αλήθειες του, θες για υπενθύμιση/αφύπνιση είναι μακράν αγαπημένο.

9. Στέλλα Γεωργιάδου - Τώρα μου μιλάει: Ε, δεν μπορούσα να τ' αφήσω απ' έξω. Το κόλλημα των παιδικών μου χρόνων. Όχι μόνο στηνόμουν αποχαυνωμένα μπροστά στην tv και περίμενα με αδημονία πότε (επιτέλους!) θα το παίξουν, αλλά το τραγουδούσα κι ολημερίς. Μέχρι και στο μπαλκόνι. Ακόμα με πετυχαίνουν γειτόνοι και μου λένε "θυμάαασαι τότε που...". Πάντα χαμογελάω ηλιθιωδώς όποτε το σκέφτομαι ή το ακούω.  :P

10. Νίκος Καρβέλας - Ασπιρίνη: Σ' αυτό η χάρη μου ξεχνούσε ντροπές και το τραγουδούσε και σε κοινό. Έξι χρονώ στο νηπιαγωγείο. Και δώσ' του τα γέλια η κυρία Έφη (καλή της ώρα όπου και να 'ναι!).


That's all folks.
Φυσικά η λίστα έχει τον ατελείωτο, 
και περιλαμβάνει τραγούδια απ' όλα τα είδη 
 (γιατί το κάθε είδος έχει την δική του χάρη). 
Εδώ μπήκαν αυτά που μου ήρθαν πρώτα πρώτα στο μυαλό
 και μετράνε λίγο περισσότερο, όσο να πεις. 

Όποιος θέλει αυτοπροσκαλείται, εννοείται.

18 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω τί να σχολιάσω... ΄
    Όμορφες επιλογές, δε λέω, αλλά αυτό το "7" πολύ με πλήγωσε...
    Είναι εμφανέστατη η επιρροή σου από τον κήπο της Μπισκοτένιας μας αλλά εγώ πού είμαι, οέο????
    (Παιδάκι είμαι και ζηλεύω!)
    Αλλά γι' αυτό με έβαλες σ' αυτό το κλαδί (you know!) για να κοιμάμαι με τις ώρες και εσύ να κάνεις τις αναρτήσεις σου.... Σε οικτίρω...
    ==Παίρνω την "ασπιρίνη" μου, μπαίνω σε ένα από τα "καραβάκια" μου, με το "παλιό μου παλτό" παραμάσχαλα και "πριν το τέλος" "κάνω μια ευχή", έτσι... "για το καλό μου/σου": "Μεγάλωσα" αλλά δεν ωρίμασα... Και κάνω και μούτρα...Εύχομαι να καταλάβεις την αξία μου και να μου συμπεριφερθείς, όπως πρέπει!
    Γιατί εσύ μπορεί να είσαι νιάτο, αλλά εγώ έχω μια πορεία, ένα όνομα. Ενώ εσένα "δε σε ξέρει κανείς".
    ==Και τώρα θα αρχίσει τα βλεφαροπεταρίσματα η αμαζόνα για να με ρίξει... Αλλά εγώ θα σκεφτώ: Μπα? "Τώρα μου μιλάει?"==
    Αποχωρώ με το κεφάλι ψηλά.
    Πάρε ένα μικρό ΣΜΟΥΤΣ, καθότι είμαι κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω, το πόσο μ' έκανες να γελάσω εδώ και με την απάντησή σου στο δικό σου, δεν λέγεται. Ουράνιο τόξο μου, εσύ. Και πάρε πίσω ότι δεν περνάει πια η βλεφαροπεταρίστικη μπογιά μου, γιατί σαφώς και δεν σε ξέχασα: εσένα σ' έχω στα ξένα. Όποτε ακούω Ville, ποια θυμάμαι χαμογελώντας νομίζεις;; Ε, ε;; Η κρίση συμπληρώθηκε τώρα; Την λεξούλα "λατρείας" να βάλεις από δίπλα, αυτή θέλω. χαχαχα

      Πάρε ένα μεγάλο ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, καθότι είσαι αδελφάκι μου και σε αγαπώ no matter what (την απόκαμα την Γιάννα τώρα!! γιέεεει) :D

      Διαγραφή
  2. 1) "Μεγάλωσες";;; (στο 8) Τι λες βρε σπόρε;;;
    2) Κι εμένα το "πριν το τέλος" είναι από τα αγαπημένα μου :)
    3) Και βέβαια θυμάμαι που είχες γράψει και πάλι για το "τώρα μου μιλάει"! Αχαχαχα!
    4) Είσαι το πιο γλυκό κουμπαρόνι-αγα-πόνι του κόσμου όλου! Φιλιά στο δίδυμο :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα (1&3)
      Και τώρα είπα να βάλω και τον Καρβέλα, για να το αποτελειώσω. :P
      4) Μη, ντρέπομαι (με φωνή Φωτόπουλου στο "Μήτσος.... ο ρεζίλης") χαχαχα

      Κουμπαρόνι μου!!!!!!!! ♥♥♥♥ :))))

      Διαγραφή
  3. Κοίτα δεν είναι ντροπή, όλοι είχαμε το αμαρτωλό μας παρελθόν. Εγώ μικρή ήμουν ρουβίτσα για να καταλάβεις χαχαχα
    Όμορφη η λίστα σου γλυκό μου ταλεντάκι. Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας τώρα: Κι εγώ ήμουν Ρουβίτσα. Κι ακόμα είμαι. :P
      Σάαααακηηηηηηη!! χαχαχα

      Φιλιά πολλά, Μαρινάκι μου. :D

      Διαγραφή
  4. Απογειωτική η λίστα με πολλά αγαπημένα μου μέσα
    Βγάζω μόνο κάρτα στο 8 γιατί μου δημιουργεί άγχος
    και κυκλοθυμίες......

    φιλάκι νιάτο μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, χαίρομαι πολύ που ταυτιζόμαστε. :))

      Σε φιλώ πολύ, Ελένη μου ♥

      Διαγραφή
  5. αχαχαχαχα!
    2,4,5,7 πέρασαν από το μυαλό μου γιατί τα αγαπώ αλλά δεν με σημάδεψαν ( ερωτικά γιατί εγώ έτσι το πήρα!) εκτός από το 4 που το έλιωνα μαζί με το σε ακολουθώ την εποχή του μεγάλου Έρωτα! Απορρίφθηκε γιατι η Στελλα μου έκανε μεγαλύτερη ζημιά ! αχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Αγαπάκι.....σλλλλλλλλλλλλλλλλλλλ!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Και θυμάμαι και την συνομιλία μας στο fb και λιώνω ακόμη πιο πολύ. Α ρε αριστάκι. ♥♥

      Διαγραφή
  6. Καινούριο παιχνίδι;;....δεν το πήρα είδηση...
    Ωραία η λίστα σου....κάποια μάλιστα τα άκουγα το πρωί ;)
    Καλό σου βράδυ.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ. Αν δεν ήταν η Αριστέα ούτε που θα το είχα πάρει πρέφα. Χαίρομαι πολύ που "σ' έπιασα". Σε γλυκοφιλώ, Ωραιοζήλη μου.

      Διαγραφή
  7. ολα ενα κι ενα! αγαπημενο και χιλιοτραγουδισμενα!
    καλημερα κοριτσι μοΥ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνταξιδιωτισσα και Συνοδοιπορισα σ ενα κοινο κουπε.........

    ενα το τρενο, πολλοι οι σταθμοι και απειροι οι συνεπιβατες
    στο κουπε μας παιζονται ομως ολα

    το μονο που εχεις να κανεις ειναι
    ........να προσεχεις Μικρη Μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία η λίστα σου. Το 1,4,5 νομίζω θα ήταν και στη δική μου λίστα!!
    Αν θές πέρνα λίγο απο το blog μου, γιατί έχω ένα βραβείο για εσένα!!
    http://cookingwithgiorgos.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε πετυχαίνω σε ορισμένα, Γιώργο. Και σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι, οσονούπω θα περάσω να το παραλάβω. :)

      Διαγραφή