Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Από χάλι σε happy birthday


Νομίζω πως έπρεπε κάποια στιγμή να κάνω κι εγώ ένα μικρό παρτάκι.
Να γελάσουμε, να καλαμπουρίσουμε... 

Απ' το '12-'13 εδώ μέσα... 
Κι εάν με ρωτάτε, αυτό που απολαμβάνω περισσότερο είναι η αλληλεπίδρασή μας
Κι είμαι ευγνώμων για τη παρουσία σας εδώ, που σκορπίζει άμετρη γλύκα. 
Αυτά είναι τα όμορφα, αυτό το «μαζί», 
που λειτουργεί σαν μαρκαδοράκι stabilo 
κι αφήνει ανεξίτηλα τη παρουσία μας στη ροή τού χρόνου.

Και για να σας ευχαριστήσω, θα δώσω κι ένα δωράκι. 
Όσοι σχολίασαν στη γενέθλια ανάρτηση, θα μπουν σε κλήρωση
κι ο νικητής θα παραλάβει δωράκι δια χειρός Άννας - συγκατοίκου.

Σκεφτόμουν τι να είναι το δώρο, 
και αφού τα δικά μου χέρια δεν το 'χουν με τη χειροτεχνία, 
σκέφτηκα πως το καλύτερο είναι ένα δωράκι περιποίησης, 
και μάλιστα bio, το οποίο δεν περιέχει ρίσκο  
(με την ανδρική σειρά ικανοποιούμε και τους άνδρες της παρέας!).

Έχω δοκιμάσει αρκετά απ' ό,τι φτιάχνει η Αννούλα,
οπότε είμαι σίγουρη πως ο νικητής θα το ευχαριστηθεί και με το παραπάνω.

Αυτοί που σχολίασαν είναι...

1. Pippi
2. Γεωργία Μανασή
3. Αρτίστα του βωβού
4. αννετά...κι  
5. Μαρία Γ.
6. Giannis Pit
7. Διονύσης Μάνεσης
8. marypertax
9. ANNA FLO
10. Ελένη Φλογερά
11. drastiria
12. Memaria
13. Marina Tsardakli
14. Mia Petra
15. Woman in Blogs
16. syros2js
17. webDev Natassa
18. nikol
19. Σμαραγδάκι-Ρούλα
20. Maria Kanellaki

Με το προγραμματάκι κλήρωσης να δείχνει...


...την Γεωργία Μανασή.


Συγχαρητήρια & πάντα καλότυχη, Γεωργία μου.
Όταν ευκαιρήσεις, μπες στο ΓΑΙΑ Βιο καλλυντικά,
διάλεξε ό,τι θες και πες μου το μαζί με τα στοιχεία σου στο μέιλ μου,
για να συνεννοηθώ με την Άννα για το δωράκι σου. 

anasta2332@yahoo.gr